Diskuse k článku
Automobilka v Kvasinách se rozrůstá, silnice v okolí nezvládají nápor
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
A74d54a30m 81W21e71i36s98s 2933917519531Tak to dopadá,když si místní vrbáci nechali postavit takové monstrum přímo pod okny...chtěli prachy mají prach a hluk...silnice jim tam stačí,jaká je...škoda peněz na jinou...však oni to snesou... |
![]() |
J62i32ř96í 84E41r62b66e29n 1323174576857Škodovka a její zaměstnanci zaplatí našemu státu ročně desítky miliard na daních. Takže by stát měl recipročně dělat něco pro Škodovku, zaměstnance a obyvatele v okolí továren a dát dohromady tu infrastrukturu. SŽDC je dost neschopná organizace už léta a krajská správa silnic má peníze sotva na údržbu, natož na investice. Navíc v tom hrají roli zákony a nutnost všelijakých úředních postupů... |
![]() |
P49e46t61r 83N72o66v90á52k 8355899560TENTO clanek by bylo asi Lepsi vuuubec nekomentovat
vyhazuji se miliony ... na zlepseni tzv infrastruktury v okrese Rychnov nad Kneznou ale aby u toho nekdo premyslel v souvyslostech a chtel skutecne efektivne situaci resit jsem si zel nevsimnul ba co je horsi ze misto reseni a zlepseni se udelaji investice ktere situaci PARADOXNE zhorsuji mam velmi silny pocit ze neni snaha resit ale je hlavne snaha cerpat prostredky a porad delat divadlo ze se za nase penize neco dela |
![]() |
V47l15a15d38i61m11í68r 83F60i56b54i78g19e31r 5644951901894Jo kecá se a kecat se bude ještě roky. Nic se nezměnilo a kdyby už nějaký projekt měli připravený tak to napadnou děti země nebo nějaké podobné sdružení a zase se to prodlouží. Kolony jsou všude třeba u nás v Jaroměři jsou od ráno do večera kolony kolikrát skoro přes celé město a D11 se stále nestaví i když měla již 3 roky být hotová až k PL hanicím. |
![]() |
I85v75a26n 68K80o45p58t87a 5627412121487Nepopírám že nárust dopravy tam je. Ovšem nic tak moc dramatického nepozoruji mimo dopravní špičky když začínají či končí směny. Myslím že je stále mnoho dalších kritičtějších míst která potřebují urychleně vyřešit. Ono na druhou stranu ti lidé byly zvyklí že tam projede obrazně řečeno jedno auto za den a nyní jich projede pár tisíc. přesněji podle sčítání v roce 2010 RnK max. 14.000 aut/24 hod (včetně vnitroměstské dopravy) Častolovice 10647 aut/24hod (ve směru na Kvasiny neuvěřitelných 2500). Ale každopádně obchvat Častolovic ve směru Domašín - Solnice by bodnul ono v tom zářezu v Častolovicích není kam silnici rozšířit bez bourání baráků a hospody. |
![]() |
V25i63k15y84r 90B78o12h11u65m60i48l 56S11t41r69a36n40s28k75y 9747108666589Očekával bych, že se o řešení zasadí svou silou též Škoda Mladá Boleslav. Současný stav jí totiž ubírá lokální popularitu a nepochybně zvyšuje dlouhodobě náklady. Uvedený stav je vsledkem toho, že se u nás v zásadě nepropojuje investice s dalšími kroky a také že se jimi /například jistou formou spoluúčasti investora/ nepodmiňuje. Pak je na jedné straně moderní závod a k němu infrastruktura z doby Josefa II. |
![]() |
V72l87a65d69i55m50í97r 68F65i44b44i91g48e93r 5284511611944Stát buduje průmyslové zóny tak by se měl zavázat i k odpovídající infrastruktuře však z toho bude těžit. Lidi budou zaměstnaní, platit daně, nakupovat, využívat silnice a dopravce bude moci díky kvalitní infrastruktuře zvyšovat kapacitu a objem výroby plus níkladní vozy budou platit mýto. Ale je to tak že tam mají moderní továrnu ale pořádná silnice k ní nevede a min 8 let nepovede |
![]() |
P35e39t46r 29N25o37v21á18k 8285689860soukromy investor by nemel zajem jen utracet ALE chtel by predpokladam a doufam predevsim EFEKTIVNE utracet
a to je obrovsky, obrovsky rozdil |
![]() |
M66a11r81e66k 90G26a28j31d33a 4613124966932A co třeba postavit cyklostezky a posílit MHD, nebylo by zkapacitnění cest potřeba. Naopak je třeba zavést regulaci vjezdu pouze pro auta a kamiony s emisní normou aspoň EURO5! |
![]() |
V14i21k19y91r 74B18o87h65u79m49i70l 29S39t56r60a53n60s37k81y 9217128646619myslím, že celý problém by vyřešilo zapůjčení primátora Prahy a to jelépe na "doživotí". |
![]() |
I77v10a31n 74K95o28p10t91a 5387442421177V Kvasinách či Solnici posílit MHD. To jste mne pobavil. podívejte se do mapy. Kvasiny a Solnice mají dohromady možná 5.000 lidí. Ale možná by mezi Kvasinami a RnK mohli postavit VRT. |
![]() |
V15i45k45y10r 39B12o16h26u39m61i36l 43S65t74r70a95n78s90k93y 9397518436199Alveg |
![]() |
J69i10ř21í 69K65o87c21u35r85e31k 6515254175598No jo, když úředníka nic nemotivuje k tomu, aby jednal, projednal a začalo se stavět. Tedy aby za ním byla vidět hotová práce. Pro něj je výhodnější, když je před ním hora práce, kterou by mohl eventuelně i někdo podědit (a z toho případu být živ ještě pár let, jako v tom právnickém vtipu) |
![]() |
V96i78k15y84r 34B98o50h65u64m10i35l 32S30t11r43a15n90s73k95y 9747458886699Úředník může dělat to, co mu politici a zvolení "zástupci národa" politicky rozhodnou a příslušní ministři zafinancují. Nejsou-li v kasičce penízky na nějaké skutečně zásadní řešení, může úředník tak maximálně psát dopisy na téma:"sledujeme, chápeme, víme, leč nemáme prostředky". Pletete si úředníky s těmi co rozhodují kam v této zemi půjdou chechtáky a zásadní investice jsou VŽDY výsledkem politických jednání. |
![]() |
T46o27m15á14š 75Z15e91m50a66n 3215978104855Mezi námi, spousta obcí rozprodejem pozemků zrušila pěšiny a cesty v obci mimo hlavní silnice, čímž každý, kdo jde od "hnoje k hospodě", musí na hlavní. Vhodným prodejem pozemků na okraji se zas zazdí možnost postavit obchvat a je vymalováno. Mohou nastoupit "zklidňovači" a instalovat radary, retardéry, eko-zóny a jiné prostředky likvidace dopravní obslužnosti. Neříkám, že je to na 100% případ dotčených obcí, ale co mám možnost pozorovat své okolí, tak tomu je až nepříjemně často. |