Diskuze

Doprava mezi krkonošskými středisky a Polskem vázne, škodí to turismu

Dopravní spojení Polska a lyžařských center v Krkonoších není žádný ideál. Autobusy nebo vlaky jezdí jen přes Královec a Harrachov, jinak jich je minimum. Špindlerův Mlýn opravil silnici na Špindlerovku a čeká, zda ho bude následovat i polská strana.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VN

Je možné zcela běžným způsobem se dostat na Špindlerovku ? Ještě před nedávnem to bylo možné pouze pro hosty místních bud , případně po zaplacení nějakého tučného mýtného. Nebo už je to jinak ?

0 0
možnosti
Foto

J23i62ř22í 11E78r89b93e30n

16. 1. 2015 0:07

Zcela běžně se tam lze dostat buď autobusem v režii Technických služeb města Špindlerův Mlýn, anebo pěškobusem.

Vlastním autem opravdu jen s bumážkou KRNAPu nebo s voucherem do nějakého z těch hotelů pod Malým Šišákem. Kdyby nebylo tohoto omezení, tak za chvíli nebude nahoře k hnutí...

0 0
možnosti
TA

koukam, ze nekdo rozjizdi PR kampan, aby se Krkonose podkopaly tunelem nebo nejake podobne zverstvo. Vsichni jezdi autama, spoje du Lubawky je urcite moc zajimaji. 

No a ony jsou tam hory, tak je asi potreba je objet, to je nestesti teda

0 0
možnosti
Foto

J38i57ř34í 37E28r86b61e68n

16. 1. 2015 0:03

Spíš jde o to, proč máš objíždět autem 60 km a zbytečně zabírat místo a ničit si nervy na přecpaných údolních silnicích, když to je vzdušnou čarou 5 km...

A o prokopání Krkonoš se mluví už přes sto let. Železniční spojení Harrachov - Rokytnice - Špindl - Pec - Svoboda by bylo druhým nejekologičtějším řešením (prvním by bylo obehnání Krkonoš ostnatým drátem a zákaz turistiky ;-)). V jiných zemích význam vlaku a jeho mnohonásobně ekologičtější provoz oproti silniční dopravě pochopili už dávno...

0 0
možnosti