Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Trasa stavby R11 k Polsku platí, ale začne se nejdříve za čtyři roky

Ministerstvo dopravy poprvé zveřejnilo přibližné termíny, kdy by se mohla začít stavět silnice R11 z Jaroměře k polským hranicím. Trasa, proti níž se bouří některé obce i ekologové, je neměnná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J58i30ř55í 47S31u53c50h69ý 5558357516167

Od ekologů jsem ještě nikdy neslyšel něco rozumného a už vůbec ne aby přišli s něčím konstruktivním nebo aby našli financování na ty jejich naivní představy.

0/0
24.1.2015 18:34

Š21t42ě97p12á60n 12D57o91l54e24ž73a25l 3832211308925

Hanousek navrhuje střídavý dvoupruh? Jakože kilometr se pojede jednopruhem vlevo a pak se plynně přejede do jednopruhu vpravo? Nebo si to novinář popletl se střídavým třípruhem? :-P

+1/0
23.1.2015 13:18

J62a55n 60S41l37o95v76í45k 3839117380178

Plně chápu obavy Kocbeřanů o prameniště (i když kdejaké studie dokazují, že prameny narušeny nebudou, protože dálnice povede ve svahu pod nimi a přes vrcholovou partii dokonce tunelem), ale namítat, že se jim tam zvýší hluk je dost uhozené. Věřím, nikdo nechce dálnici za humny, ale když mi vede přes vesnici přetížená úzká silnice, tak radši za humny tu dálnici, kde si mohu diktovat protihluková opatření a provoz z vesnice odvede. Pokud si Kocbeře přece jen prosadí změnu trasy, tedy daleko od hlavní silnice, nezbaví se dopravy takřka vůbec a navíc přes ně povede přivaděč. Ke všemu, protože to bude poslední nedostavěný úsek mezi Polskem a kamiony z Polska nepočkají, kudy asi pojedou ? Přes Náchod už jezdit nebudou a ten krátký úsek prostě projedou Kocbeřemi.

0/0
23.1.2015 12:09

P77e70t53r 93B39a59č83a27v39č23í76k 3563168601149

Nad Kocbeřema nám zlikvidují hřibový les! To je hanebný zločin!

0/0
22.1.2015 19:09
Foto

J16i81ř31í 47Š41r30á75m91e79k 3908747189251

Přijeďte na houby k nám. Tady hřiby také nejsou.

0/0
23.1.2015 10:04

M64á62r27i58a 73K49r24a82j69č78i85o33v37á 4127631490783

Co to je za vola, který na téhle trase navrhuje střídavý dvojpruh. V podstatě souvislý pás kamionů od Hradce směrem k Náchodu blokuje stávající silnici a nějak to nevypadá, že by kamionová doprava měla v budoucnosti mířit k nějakému útlumu.

Panáček si asi nevšimnul, že R11 má nahradit právě dnešní vytíženou silnici Jaroměř - Náchod a k ní přidat provoz Jaroměř - Krkonoše.

+7/0
22.1.2015 14:54

J14o34s75e91f 70N63o62v63á96k 1860113775

A ještě mnohem víc.

0/0
22.1.2015 19:22

J73a13n 63S51l67o62v76í94k 3279827660468

Přitom, zrovna tento úsek přes Výšinku do Trutnova by se stejně musel podle norem stavět 2+2, protože je nutný stoupací a dolů i pruh pro brzdící kamiony. Takže pár kilometrů 1+1 už by nic neřešilo a rovnou se to může stavět v plném profilu. Jo, pochopil bych ještě příhraniční úsek z Trutnova ke hranicím, často to tak bývá i ve světě, že jsou tyto úseky u hranic kvůli nižší dopravě jen v polovičním profilu. Ale zase, hory, prudká stoupání, opět by významná část musela stejně mít více pruhů.

0/0
23.1.2015 12:16

J44a23n13a 27H22u51d10á86č49k41o32v92á 3970641940765

Je rozhodnuto, že úsek Jaroměř - Trutnov bude dál připravován jako 25,5/120(šířka silnice/povolená rychlost, pozn. red.)

milá redakce, 120 je návrhová rychlost, nikoli povolená, a to je sakra rozdíl ;-O

+3/0
22.1.2015 13:07

J62a22n 15S95l75o32v80í69k 3499857540608

a ještě jim také vysvětlit, co to ta návrhová rychlost znamená :-)

0/0
23.1.2015 11:43



Najdete na iDNES.cz