Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Opozice kritizuje milion na propagaci Trutnova. Město má totiž mluvčí

Vedení města Trutnova čelí kritice opozice. Některým opozičním zastupitelům se nelíbí, že město ročně dává zhruba milion korun na marketingové a PR služby, i když má tiskovou mluvčí. Starosta Ivan Adamec (ODS) tvrdí, že se to městu vyplatí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O65n69d66ř27e88j 78K75l70i54k45a98r 7182831535924

Jiná města nám to závidí.

Ahá, jiná města si nemohou najmou PR agenturu nebo co má ta věta za smysl?

0/0
30.1.2015 10:44

T73o90m53á82š 68V75o79j45t26a 1263191463728

No...ještě že tam nemohou postavit Tunel Blanka, no, a možná zjistěj, že by mohli, že by se přece jenom mohl nějáký tunýlek hodit, já požaduji za nápad skromných 100000,- no radši  1000000,- a garantuji jim, že se o nich v rámci výstavby bude psát minimálně 100x více- to bude PR!!!! ;-);-);-) No a výstavbou vedení taky určitě nepřijde zkrátka.

0/0
30.1.2015 9:58

Z28d58e41n52ě62k 24T71r83u53t56n21o51v51s26k11ý 7443573866440

Podle starosty se Trutnovu platit za marketingové služby vyplácí: „Jiná města nám to závidí.

Zdroj: hradec.idnes.cz

A co dalšího nám ještě jiná města závidí? Určitě ty zaflekované silnice v okrajových částech města... (třeba Voletiny)

0/−1
30.1.2015 9:23

P64e45t25r 20D24o96u98p29a85l 5331498105789

"Milion korun ročně na PR a marketing, když máme mluvčí!"

No to je fakt hláška, tady asi vůbec netuší, co se pod těmito názvy skrývají za aktivity.

Nevím, jaký je přesně rozsah, ale cena odpovídá cirka 80 hodinám PR specialisty měsíčně, což se na akcích města v pohodě každý měsíc udělá.

0/0
30.1.2015 9:09

J42a12n 51S95a13l56o55m69o80n 4189300431425

A tisková mluvčí nepatří do skupiny "PR specialista"? Já bych řekl že ano, protože Public Relations, neboli po česku "Vztahy s veřejností" jsou právě hlavní náplní takové tiskové mluvčí :-).

0/0
30.1.2015 9:42

P41e26t59r 77D11o68u39p74a80l 5371138475279

Tisková mluvčí ale, zjednodušeně, jen mluví.

Kdo jí napíše text? Kdo uspořádá tiskovku? Kdo pozve novináře? Kdo zajistí, že se o akci bude vědět dopředu? Kdo udělá monitoring výstupů? Kdo navrhne, na jaký veletrh vyjet? Kdo vymyslí, jak propagovat město? Kdo zadá tendr pro reklamní materiály?

Atd. atd., tohle dělá PR agentura, ne mluvčí.

0/−1
30.1.2015 9:57

J55a62n 94S85a59l14o55m41o19n 4499730151415

Ale no ták. Dejme tomu že mám u nějakého úředníka, který jinak vykonává normálně jinou práci, dedikováno že dělá také tiskového mluvčího. To znamená že pak bych s vámi i celkem souhlasil, že mu to někdo připraví, napíše, dá dokupy a on to jen přečte. Jenže pokud zaměstnám tiskovou mluvčí na plný úvazek, tak předpokládám (a taky jí to napíšu do náplně práce), že si toto všechno dělá sama. Takže vlasně založím vlastní PR oddělení o jednom zaměstnanci. Ještě jsem neviděl aby byl někdo 100% své pracovní doby vytížen jen tím, že mluví s médii.

+1/0
30.1.2015 10:02



Najdete na iDNES.cz