Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Opozice kritizuje milion na propagaci Trutnova. Město má totiž mluvčí

Vedení města Trutnova čelí kritice opozice. Některým opozičním zastupitelům se nelíbí, že město ročně dává zhruba milion korun na marketingové a PR služby, i když má tiskovou mluvčí. Starosta Ivan Adamec (ODS) tvrdí, že se to městu vyplatí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O60n67d57ř43e66j 88K23l82i75k80a17r 7902251205444

Jiná města nám to závidí.

Ahá, jiná města si nemohou najmou PR agenturu nebo co má ta věta za smysl?

0/0
30.1.2015 10:44

T93o57m29á91š 45V73o48j82t12a 1433501163398

No...ještě že tam nemohou postavit Tunel Blanka, no, a možná zjistěj, že by mohli, že by se přece jenom mohl nějáký tunýlek hodit, já požaduji za nápad skromných 100000,- no radši  1000000,- a garantuji jim, že se o nich v rámci výstavby bude psát minimálně 100x více- to bude PR!!!! ;-);-);-) No a výstavbou vedení taky určitě nepřijde zkrátka.

0/0
30.1.2015 9:58

Z93d75e93n98ě94k 44T22r27u22t88n13o77v24s67k43ý 7133843966220

Podle starosty se Trutnovu platit za marketingové služby vyplácí: „Jiná města nám to závidí.

Zdroj: http://hradec.idnes.cz/opozice-kritizuje-radnici-v-trutnove-kvuli-penezum-za-propagaci-mesta-131-/hradec-zpravy.aspx?c=A150130_2135422_hradec-zpravy_pos

A co dalšího nám ještě jiná města závidí? Určitě ty zaflekované silnice v okrajových částech města... (třeba Voletiny)

0/−1
30.1.2015 9:23

P56e23t96r 63D17o94u94p83a21l 5831548985259

"Milion korun ročně na PR a marketing, když máme mluvčí!"

No to je fakt hláška, tady asi vůbec netuší, co se pod těmito názvy skrývají za aktivity.

Nevím, jaký je přesně rozsah, ale cena odpovídá cirka 80 hodinám PR specialisty měsíčně, což se na akcích města v pohodě každý měsíc udělá.

0/0
30.1.2015 9:09

J82a82n 88S98a86l17o95m79o97n 4269810681255

A tisková mluvčí nepatří do skupiny "PR specialista"? Já bych řekl že ano, protože Public Relations, neboli po česku "Vztahy s veřejností" jsou právě hlavní náplní takové tiskové mluvčí :-).

0/0
30.1.2015 9:42

P24e31t15r 14D79o26u46p38a58l 5261958225859

Tisková mluvčí ale, zjednodušeně, jen mluví.

Kdo jí napíše text? Kdo uspořádá tiskovku? Kdo pozve novináře? Kdo zajistí, že se o akci bude vědět dopředu? Kdo udělá monitoring výstupů? Kdo navrhne, na jaký veletrh vyjet? Kdo vymyslí, jak propagovat město? Kdo zadá tendr pro reklamní materiály?

Atd. atd., tohle dělá PR agentura, ne mluvčí.

0/−1
30.1.2015 9:57

J14a10n 60S10a42l66o89m87o93n 4409780441265

Ale no ták. Dejme tomu že mám u nějakého úředníka, který jinak vykonává normálně jinou práci, dedikováno že dělá také tiskového mluvčího. To znamená že pak bych s vámi i celkem souhlasil, že mu to někdo připraví, napíše, dá dokupy a on to jen přečte. Jenže pokud zaměstnám tiskovou mluvčí na plný úvazek, tak předpokládám (a taky jí to napíšu do náplně práce), že si toto všechno dělá sama. Takže vlasně založím vlastní PR oddělení o jednom zaměstnanci. Ještě jsem neviděl aby byl někdo 100% své pracovní doby vytížen jen tím, že mluví s médii.

+1/0
30.1.2015 10:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.