Diskuze
Stavba silnice R11 je v ohrožení, Poláci by raději jezdili do Králík
Děkujeme za pochopení.
P77e80t89r 71K78u15n21c
Poláci stihnou postavit obě dvě dálnice - Královec, Králíky. A u nás nebude stát ani R52 ani R43 a ani R11.
L49i90b30o22r 61F63i14l83á62k
Stačí v Polsku ve správných lokalitách rozmístit křečky a trasa povede podle plánu.
V69l97a76d69i30m68í67r 81F78i40b13i38g95e66r
No já teď viděl křečky na trase plánované cyklostezky, jsem zvědavý co bude
J21a37n 32S88l59o90v52í29k
Vést trasu přes Králíky nebylo nikdy dopravně významné, proto se nechala zarůst i rozestavěná exteritoriální dálnice na Moravě. Tu Němci stavěli čistě z politických důvodů, aby spojili svá "německá" města Vídeň a Vratislav a naší republiku rozdělili čarou a tím světu ukázali, že jim vlastně překážíme a měli bychom být připojeni k Říši. Což se také během stavby stalo.
Celá tato akce "Králíky" je jen pokus kladských regionálních politiků - zřejmě se blíží tamní volby. Dálnice/rychl.silnice přes Lubawku/Královec se musí postavit tak, či tak, protože na ní bude zřejmě převedena E65, vedoucí nyní přes Harrachov a jistě E67, vedoucí přes Náchod. Silnice E67 má spojovat Prahu s Pobaltím, tedy ne oklikou přes Králíky a Třebovou. Navíc polská silnice 33 z Kladska do Králík je téměř pustá, takže pokud Poláci něco stavět chtít budou, tak pouze nějakou čtyřpruhovou silnici z Vratislavi do Kladska, dál už ne, tam jsou jen vesnice a to samé na české straně. Kdežto přes Královec je v Polsku podél trasy spousta velkých měst.
K41a61r87e37l 70V20o32h44n80o93u66t
Na Králíky by to vyšlo hodně draze a pro Česko by to nemělo valného smyslu.
Chyba je ale i na české straně - rychlostka z Brna na sever měla vést směrem na Svitavy, ne na Moravskou Třebovou, jak to plánovali za Hitlera, kdy skutečně chtěli spojit Vídeň s Vratislaví. Češi ale dneska takovou motivaci nemají. Pro spojení Hradce s Brnem je objížďka Moravské Třebové zbytečná.
J46a60n 82S48l43o31v18í22k
Trasa přes Svitavy podél dnešní silnice I/43 by měla velice složitý terén, proto i Němci vedli trasu Boskovickou brázdou, tedy téměř po rovině. Navíc, když už ta dálnice byla skoro postavena a pozemky jsou vykoupeny, byla by škoda to stavět draze jinudy .
J18a92n 47Č11e82k52a33l
A nebyla by jednodušší varianta Náchod? Kladsko by se tím vyřešilo...
K19a83r38e73l 53V91o19h50n65o24u80t
Náchod stojí v dost úzkém údolí. Je problém postavit i jeho normální obchvat. Problém by byl i na polské straně - mezi Náchodem a Kladskem jsou dost vysoké kopce.
Kladsko Čechy netrápí. Zato je trápí, že současný projekt je už v dost načnutém stavu a muselo by se začít od nuly.
L92u96c57i59a44n 58P19a70p59a16z37i88a87n
Dálnice na Králiky má svou logiku, česká strana by to měla také podpořit a konečně stavět a ne jen tlachat. Klidně můžeme postavit dálnici jak do Lubavky, tak na Králiky. Prospěšné by to bylo pro všechny.
K66a50r78e44l 36V93o59h15n83o47u11t
Proč stavět dálnici pro Poláky? Češi by tuhle dálnici prakticky nevyužili.
A zrovna na Králíky by to znamenalo hodně drahou stavbu. Prodloužení plánované R43 by znamenalo překonat Zábřežskou vrchovinu, která je oříškem i pro R45. A ani spojka Králíky-Mohelnice nedává moc smysl.
R47o15s16t49i74s36l19a27v 33S62i38k21s64t58a
Poláci si budou muset postavit dvě dálnice - jednu na Královec, druhou na Králíky. A my kdybychom k tomu měli obě napojení, jak na R11 tak od Králík na Svitavy, kde má stát dálnice na Brno... ale to je asi z říše fantazie, protože tady řídí černý skřet, který dělá všechno pro to, aby plány dálnic zůstávaly desítky let stále jen a jen na papíře...
B57o87r91i22s 91C27e80j94p49e17k
Řekl bych, že tá silnice na Králiky není nic jiné než pokračování původního projektu extrateritoriální dálnice Vídeň - Vratislav. Takže už jenom dostavět R52/43 a bude tu to, ce se začalo stavět před 70lety...
Plechový úkaz s atmosférou devadesátek. Polská tržnice dál láká zbožím i cenami
Premium Rázovitá tržnice táhne do polského pohraničního městečka Kudowa Zdrój tisíce Čechů. Autobusy sem už...
Zloději očesali nové vozy u autosalonu, škoda se šplhá ke dvěma milionům
Dva muži s pestrou trestní minulostí způsobili škodu za téměř dva miliony korun, když se v...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Špindlerův Mlýn povolil propojení skiareálů, parkovací terminál počká
Premium Kvůli raketově rostoucím nákladům musela společnost Melida zcela přepracovat projekt na lyžařské...
Řidič na stavbě vypil lahev vodky a převrátil tatru, nadýchal tři promile
Během pracovní doby popíjel na stavbě dálnice nedaleko Hradce Králové sedmačtyřicetiletý řidič...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Křižovatka byla příliš přehledná, divoké řidiče zkrotí kruhový objezd
Ještě před začátkem léta začne přestavba křižovatky U Voříšku, na spojnici mezi Častolovicemi a...
První záchranka na elektřinu. V Hradci od ní očekávají výkon a levnější provoz
Záchranáři v Hradci Králové si jako první v republice pořídili pro výjezdovou skupinu s lékařem...
Basketbalistka Čuperková završila kariéru. I bez medaile byl konec příjemný, říká
Do osmé sezony v hradeckém dresu vstoupila Kristýna Čuperková kvůli dlouhému zranění se zpožděním a...
Přesuny v extralize: Hradecký útok posílí Pour z Plzně, do Vítkovic míří Hladonik
Hokejisté Hradce Králové získali novou posilu do útoku. Barvy Východočechů bude hájit Jakub Pour,...
Policie rozbila gang falešných bankéřů. Volali z Ukrajiny, obrali stovky důvěřivců
Královéhradečtí policisté rozkryli organizovanou skupinu, která má na svědomí podvody tzv....
Nabízíme k pronájmu prostorný byt ve…
Ambrožova, Hradec Králové
23 000 Kč/měsíc