Diskuze

Hradecký kraj i premiéra nápad na Hitlerovu dálnici znervózněl. Chtějí R11

Polská iniciativa prosazující oživení takzvané Hitlerovy dálnice, rozhýbala Královéhradecký kraj i premiéra. Bohuslav Sobotka tvrdí, že smysl má pouze silnice R11 s přechodem v Královci. Politici se shodují, že nyní je ideální čas, aby Česko vyvinulo největší tlak na stavbu této varianty.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

Co má pořád Hitler společného s nějakou silnicí?

Dejte pokoj s tou blbou propagandou!!

Ať si postaví silnici kde chtějí na svém území.

Pokud tam náš stát nebude chtít nějaký tranzitní provoz, tak si to snad na svém území zařídí, ne?!!

A to se ta jejich silnice bude jmenovat Hitlerstrase, nebo jak?;-€

0 0
možnosti
JN

Určitě obě trasy. Obě jsou užitečné. Každá pomůže někomu jinému, navzájem se nevylučují ani se nemůžou nahradit. K tomu pár podotknutí:

1) Jednu trasu dřív a druhou později, aby co nejdřív fungovalo aspoň něco. Nejprve trasu přes Královec.

2) Poláci by měli postavit rozumnou zkratku z Bolkowa na Wrocław. Jinak bude část tranzitu i nadále v pokušení jezdit přes Náchod a polská lázeňská města.

3) Trasa přes Králíky má pro nás půvab i ve své délce. Ze severu Moravské Třebové, kam R43 povede tak jako tak, do Wrocławi leží 3/4 stavby na polské straně.

0 2
možnosti
MP

Padouch Hitler zase tak blbý nebyl s vyjímkou jeho válečných operací. Myslím, že je už načase s dálnicemi trochu více pohnout. Jsem pro obě trasy.

1 2
možnosti
JB

Ať se na to dívám svým omezeným selským rozumem jakkoli, připadne mi dálnice přes Králíky logická. Dálnice přes Královec pak jako naprostá kravina.

2 2
možnosti
Foto

I34v19a40n 87K41o52p72t89a

31. 3. 2015 15:26

No v první řadě jde o napojení velkých aglomerací, Králíky fajn ale pak je potřeba vybudovat nějakou spojku ve směru HK - směr Králíky, protože chtít po dopravcích aby jeli HK-Mohelnice-Králíky je blbost.

A trochu tam překáží červonohorské sedlo, takže pro tranzit je stávající silnice nepoužitelná.

1 1
možnosti
VBS

Nó jó Hradec a Pardubice, ti si dají přes nos i kvůli menším krávovinám ;-D

1 0
možnosti
VBS

Upozorňuji redakci na to, že zveřejněnou fotografii lze interpretovat jako neoprávněnou reklamu firmě Eurovia! ;-D V horším případě pány s ní "spojovat"?

1 0
možnosti
ZH

Za stejnou dobu než se Česi a Poláci dohodnou by Němci postavili obě dvě. Podívejte se na hustotu německé dálniční sítě, zejména v okolí Frankfurtu nebo Dortmundu a pak si posuňte mapu na naše území http://www.mapy.cz/s/gRVB ;-D

No a pak se můžeme bavit o tom, proč Německá ekonomika prosperuje. Fungující infrastruktura je základem fungování státu, nikoliv všemožné dotace.

1 0
možnosti
PN

A kolik v té oblasti bydlí lidí?

0 0
možnosti
MP

Pan Dusek nepochopil, ze cca posledni tri roky valky se z tech dalnic nestavelo nic (a utlumovalo uz se driv). Nebyla ocel, nebyl beton, dokonce ani drevo, nebyly pracovni sily. Takze o dva roky odlozena prohra by to nevytrhla.

2 1
možnosti
Foto

R43 je z polského hlediska ideální volba. Pro cestu na jihozápad Evropy nepotřebují D11. Objedou nás přes Drážďany po rovině a mnohem pohodlněji (Praha nemá hotový obchvat). R43 ale napojí Dolní Slezsko a Přední Pomořany přímo na Vídeň, případně na Balkán.

Odklon R11 na Královec je nesmysl. Měla jít přes Náchod. Ale to už hejtmany v Hradci a Pardubicích nezajímá. Jejich svět končí na východním okraji jejich krajských měst. většina krajských radních podle mě dosud ani nevěděla, kde Dolní Lipka leží.

8 1
možnosti
RM

měla by jít přes Náchod. to by bylo logický. Ale jinak je trochu složitější, protože to má bejt součástí jakýsi transevropský magistrály Terst-Kaliningrad. a ta už je namalovaná a asi se to těžko mění. zvlášť takovejm nýmandům, jako je franc.

1 0
možnosti