Diskuze

Merkur má poštovní známku, stavebnice by mohla pomáhat ve školách

Legendární dětskou stavebnici Merkur připomíná nová příležitostná známka České pošty. V Polici nad Metují ji pokřtili u příležitosti 90 let známé hračky. Tamní výrobce prosazuje větší rozšíření Merkuru do škol, protože by to pomohlo technickému vzdělávání, ale snadné to nemá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

M66i41l74a12n 70H83o33r70k14ý

12. 5. 2015 11:18

Merkur je fajn, ale jsou také jiné systémy ze zahraničí a pro výuku naprosto super... My máme na střední škole Bioloidy - moderní systém, rychlý výsledek, veliká variabilita, kompatibilní s mnoha  programovacími jazyky a cenově v poho, tak snad nám nebude někdo povinně tlačit Merkur.

pro představu: http://www.youtube.com/watch?v=Ags6Sg05iSY

Telefon si dnes taky koupím raději korejský, když chci jít s dobou. R^

Navíc mají servomotory s až 40Nm, které už u nás firmy používají v praxi.

http://www.megarobot.net/www-megarobot-net/4-pro-SKOLY   8-o

A ještě video ze ZŠ v Mladé Boleslavi: http://www.youtube.com/watch?v=U_DucyWuXVQ

..to je taky systém od Robotisu.

A nebo profláklý Lego... ale schválně nechte žáky si vybrat. My to udělali. :-)

Technice zdar!!

0 0
možnosti
ŠH

Bohužel, kvalita současných stavebnic Merkur je velmi nízká  - vím z vlastní zkušenosti. Mj. dodávají tak krátké šroubky, že některá spojení dílů s nimi nejde vůbec realizovat. Takže pokud chcete mít funkční stavebnici, musíte nejdříve navštívit nejbližší železářství. Dále je velmi nízká kvalita návodů - nejen že tam jsou nejasnosti, ale i přímo chyby a člověk si musí domýšlet, jak to má být. A to "nejlepší" nakonec, výrobce na dobře míněné připomínky ani následné oficiální písemné reklamace přes urgence vůbec nereaguje. Takže na školy za těchto podmínek v žádném případě, bylo by zaděláno na další průšvih, Přitom ta myšlenka sama o sobě se mi líbí. Ale uvažoval bych o její realizaci až poté, co výrobce zlepší kvalitu a přístup k zákazníkovi.

0 0
možnosti