Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Stadion Vejsplachy za 120 milionů je hotov, teď chce Vrchlabí bazén

Fotbalový klub a příznivci kopané se dočkali. Nový vrchlabský stadion v městské části Vejsplachy se dvěma hřišti za 120 milionů korun je hotov. Na konci května jej do správy převezme fotbalový oddíl, v srpnu se tu odehrají první utkání. Vrchlabská radnice zároveň spřádá plány na další rozšíření sportovně rekreační zóny, u rybníka Kačák chce vybudovat akvapark.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Š85t22ě81p60á17n 98D78o96l82e68ž51a30l 3362931388935

Ten stadión silně smrdí arch. Vymetálkem, alias aréal Bavlna Hradec ctrl-c, ctrl-v

0/0
25.5.2015 8:59

J66i53ř50í 87E59r85b55e24n 1633864826457

Jen jsem zvědav, kdy se stane první vážnější nehoda na tom vpravdě "yntelyketně" vyřešeném odbočovacím pruhu z města na parkoviště. To je spolu s "opraveným" kruhákem neuvěřitelná dopravní zhůvěřilost.

0/0
23.5.2015 23:00

A50d61a16m 19W85e62i67s20s 2123117209931

...tak jezdi jinudy,pokud si netroufáš na kruhák...každý na to nemá,je to moc dokola,viď?...

0/0
26.5.2015 15:27

J46i88ř95í 98E83r53b70e80n 1673264946657

Ále prdlajs, Adame. Já přes tu stavbu měl tu "čest" jezdit řadu měsíců a jen jsem si zoufal, jak se utrácejí miliony za nesmysly... Copak sis nevšiml, že ta "oprava" jen zakonzervovala kruhák v jeho původních rozměrech, ale ve zhoršené podobě?

Že ten kruhák byl rozkopaný řadu měsíců, přičemž se většinu času jezdilo přes opuštěné staveniště, a to kolikrát i na semaforovou střídačku, aniž by tam byl jediný dělník?

Že se asfaltový pruh zúžil téměř o půl metru kvůli tomu, že se někdo rozhodl vyměnit dlažbu středového rondelu z drobných kočičích hlav za velké hrbolaté kvádry?

Že zdálky viditelné rozměrné prosvětlené objížděcí sloupky na nájezdech zcela hloupě vyměnili za titěrné neprosvětlené, takže do týdne byly dva ze tří sloupků nabourané (ten třetí zachránila naváděcí deska, která před ním stála půl roku) a nakonec místo nich jsou jen ocelové trubky se značkou?

Že nájezdy a výjezdy hlavní silnice I/14 jsou mnohem prudší a lomenější než je tomu u vedlejší silnice II/292, takže opticky to vypadá, že hlavní tah vede po obchvatu města?

Že výjezd k Valteřicím je oproti původnímu provedení nesmyslně stočen o metr jižněji, takže všechny kamiony a leckterý větší autobus si jsou nuceny zkracovat výjezd přes krajnici a semtam zabloudit i na hlínu, protože jinak se tam nevytočí?

Že výjezd k městu je zúžený, takže kamioňáci i autobusáci ho často berou krokem, aby se vešli mezi svodidla a středový ostrůvek?

0/0
29.5.2015 23:05

A43d62a29m 10W65e67i96s30s 2263437569301

...co dodat?...prostor byl dán,tak to je jak to je...

...takových lahůdek je všude plno...viz.např.Nová Paka...Jilemnice u Autobrzd...

...nic není dokonalé...

0/0
1.6.2015 17:23

J61i42ř44í 73E36r27b90e65n 1423564516707

Co dodat? Že nové provedení kruháku je horší než to původní na stejném půdorysu. Zbytečně vyhozené peníze za "přestavbu" osm let staré křižovatky. ;-(

0/0
3.6.2015 11:05

K89a55r40e19l 25F12a76j34t 5668502751323

Areál působí hezky, ale kombinace čísel 11 mužstev, 100 hráčů, investice 120 mil. a k tomu 1.A třída ve mně budí trošku rozpaky ...

+2/0
23.5.2015 17:13

L42i66b53o44r 13F89i77l13á41k 3740465513193

Tak jim má škodovka ještě koupit hráče, aby kopali alespoň divizi?

+1/−1
23.5.2015 18:14

V96i53k50t34o38r 32Š86e21d58i20v20ý 8366861140236

Tak na každého obyvatele Hohenelbe to činí nějakých deset tisíc.

+1/0
23.5.2015 22:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.