- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vosa byla šikula. Dostat čtyři auťáky, to je majstrštyk.
Každý řidič náklaďáku se na pravidelném školení dozví, že nesmí nikdy přiznat nevěnování se řízení, ale vždy to svést na mouchu, vosu, smítko v oku, nečekané oslnění. Tak to vždy a každý vyu(zneu)žívá.
Ale to ho nezbaví odpovědnosti za nehodu. Má zastavit a pak ji začít likvidovat.
V noci se havárie zdůvodňuje srnkou, které se údajně vyhýbal, ve dne zase vosou. Pokud by to byla pravda a kvůli 1 vose bezohledně ohrožuje další lidi na životě, tak by měl přijít o řidičák kvůli nízkému IQ či nezpůsobilosti.
A bude ještě hůř. To co dnes jezdí za volanty kamionů už dávno nejsou profesionálové. Vosa ho ani nestihla píchnout a on kvůli tomu způsobí obrovskou škodu, zraní několik lidí a moc nechybělo, aby byli i mrtví.
to je ale dvojí metr , všechna vozidla mají na fotkách zamazané logo firem a chladák co v rakousku vezl mrtvé běžence na idnes na všech fotkách bylo vidět logo firmy a ještě zdůrazněno že jí vlastní i babiš . i německý bild loga tohoto vozu zamázl .
Letošní přemnožení vos je jenom důsledek globálního oteplování.
Podobnou historku jsem slyšel před léty, jak nějaký inženýr naháněl okolo předního skla mouchu. Rozbil si tehdy dost auto, což byl za socialismu finanční obnos jako za byt. Pak mu kolegové v práci říkali ing. Muška :-)
Mě by jenom zajímalo, jestli to byla ta samá vosa, nebo měla komplice :-)
Jinak samozřejmě chvála bohu, že všichni přežili....