- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak a teraz je otázka, či vlak „trúbil ako na lesy“ (je to na zázname tachografu) a vodič v zavretej kabíne traktoru nič nepočul (rádio/dobrá izolácia), a tým pádom nesplnil svoju povinnosť, alebo vlak netrúbil, prípadne sa preukáže, že ani s vypnutým motorom a otvorenou kabínou nemohol vodič vlak počuť tak skoro, aby po naštartovaní stihol cez to priecestie prejsť. Ale s tým si bude lámať hlavu drážní inspekce a polícia.
Taky je zde možnost, že kabině hrála hlasitá hudba.
traktor má za milion a nemá apku jízdní řády, která je zdarma.. Jestli nemá chytréj telefon, tak má dělat zametača s vozíkem.
Troll je v internetovém slangu účastník online diskusních fór, chatů či blogů, který zasílá záměrně provokativní, urážlivé nebo irelevantní (off-topic) příspěvky k citlivým tématům, jejichž hlavním smyslem je vyprovokovat ostatní uživatele k emotivní odezvě nebo jinak narušit normální, věcnou diskusi.
já to chápu, ve státě, který snad už konečně přivítá poštu v 21.století,je opravdu těžké zabezpečit přejezd výstražným světlem
ano, správně chápete, že je to těžké - takových přejezdů jsou tisíce a každý jednotlivý by stál miliony
§ 28
(1)Před železničním přejezdem si musí řidič počínat zvlášť opatrně, zejména se přesvědčit, zda může železniční přejezd bezpečně přejet.
Což se jaksi nestalo, že.....
Což se asi stalo ale mlha snížila viditelnost!
tak teď by mě opravdu zajímalo, jak vyhodnotí vinu. řidič traktoru podle mě nepochybil, tedy pokud před přejezdem opravdu zastavil a přesvědčil se (v rámci svých možností), že se vlak neblíží.
neměl by vlak přejezd bez světelného zabezpečení a se špatnými rozhledovými poměry přejíždět rychlostí 10 km/h a houkat před ním? stalo se tak? asi těžko, při 10 km/h dokáže i vlak zastavit na pár metrech.
Vinu má řidič traktoru. Vůbec na ten přejezd, v těch podmínkách, neměl jezdit.
Strojvůdce opravdu neřeší to, že někde není moc vidět. On se stará max. o to, aby viděl signály určené pro něj. Tam ať si klidně přibrzdí.
Neviděl... Ale pokud vím, tak před přejezdem bez signalizace vlak houká.
Ovšem jet naslepo v mlze asi taky není to pravé.
"jet naslepo v mlze asi taky není to pravé" - teď myslíte traktoristu nebo strojvedoucího?
Traktorista s tím nic neudělá. Srojvedoucí by měl přes přejezd bez signalizace jet daleko pomaleji. Vidím to na vyjmečnou chybu na straně železnice.
Množství přejezdů bez signalizace mi přijde naprosto neúnosné.
Oni by je rádi zrušili, ale právě takoví traktoristé křičí, že to nebudou kilometry objíždět.
To už není normální, skoro každý den někdo vjede pod vlak.
Takze to je naopak uplne normalni, kdyz se to deje "skoro kazdy den", ne?