Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přetížené Hostinné potřebuje obchvat. V návrzích je i drahá estakáda

S komplikovanou dopravou v centru se potýká Hostinné na Trutnovsku. Hradecké hejtmanství už připravuje přeložku frekventované komunikace. Může stát desítky, ale i stovky milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J62a98r42o76s10l31a57v 11K23o20s 3932653335303

Vrchlabí- automobilka, Kvasiny- automobilka ... Nedávno jsem četl o problémech s obchvatem Rychnova. V roce 2018 se výroba v Kvasinách podstatně navýší. Řešení dopravní situce je ale v nedohlednu. Rozvoj potřebných komunikací je v háji. Situace by se měla řešit někdy po roce 2020....Není nad plánování...Rv.

0/0
11.11.2015 19:22

J62i45ř85í 69E18r63b75e94n 1683494686587

Variantu 2 de facto realizovali v Jilemnici už v letech 1988-91 a je docela únosná pro motoristy. Akorát ře přitom zanikla celá jedna čtvrť města a zbouralo se nejméně dvacet, možná třicet domů...

0/0
11.11.2015 14:59

D16u63š31a25n 97P85i62š86i 8553251690509

Škoda, že nejsou k dispozici nějaké studie, aby si čtenář udělal lepší představu. Z popsaného mám názor, že čím je varianta dražší, tím je to větší fantasmagorie. Za mého dětství se na křižovatce u Národního domu pan Hyška vždy bravurně vytočil s tahačem naloženým železničním vagónem a pokračoval k Arnultovicím. Tak moc ta křižovatka komplikovaná zase není. Vím, dnes jsou doporučené normy, hledí se na obalové křivky ... Radním doporučuji zabývat se maximálně variantou č. 1 (předpokládám, že v plánu je zbourat dům vedle bývalé hasičárny - koukám do ortomapy). Varianta č. 1 přináší nejmenší komplikace, je nejlevnější, a hlavně město nehyzdí nesmyslnými estakádami.... Město je moje srdcová záležitost, prožil jsem v něm pěkné dětství.

0/0
10.11.2015 17:33

J13a17n 17S10l25o40v27í31k 3649347270608

Také si myslím, že se to přehání. Mnohá města jsou na tom mnohem hůř. Spíš by se měly vyřešit ty dva nervy drásající železniční přejezdy :-). Čekat na jednom a pak hned na druhém ...

0/0
11.11.2015 11:44

J79i88ř57í 81E54r67b39e91n 1183504256927

Předpokládám že za Vašeho dětství byla podstatně nižší hustota provozu, odhadem dvě liazky a tři avie plus padesát osobáků za hodinu. To pak bylo dost času i místa na vytáčení se...

0/0
11.11.2015 15:01

D78u96š21a17n 13P45i74š47i 8753441650109

Samozřejmě tehdy byla hustota provozu nižší. Ale ta není ani dnes tím hlavním problémem, který vyvolává potřebu zvažovat různé varianty. Problém je nosnost mostu přes Čistou 30 t a křižovatka u Národního domu (odbočení na silnici č. 325 pro dlouhé kamiony). Je na místních lidech, zda si variantu č. 2 a č. 3 nechají líbit. Já bych byl proti.

0/0
11.11.2015 17:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.