Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přetížené Hostinné potřebuje obchvat. V návrzích je i drahá estakáda

S komplikovanou dopravou v centru se potýká Hostinné na Trutnovsku. Hradecké hejtmanství už připravuje přeložku frekventované komunikace. Může stát desítky, ale i stovky milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J85a62r21o40s89l83a10v 19K80o95s 3392553625863

Vrchlabí- automobilka, Kvasiny- automobilka ... Nedávno jsem četl o problémech s obchvatem Rychnova. V roce 2018 se výroba v Kvasinách podstatně navýší. Řešení dopravní situce je ale v nedohlednu. Rozvoj potřebných komunikací je v háji. Situace by se měla řešit někdy po roce 2020....Není nad plánování...Rv.

0/0
11.11.2015 19:22

J15i94ř27í 48E93r74b65e87n 1743434186657

Variantu 2 de facto realizovali v Jilemnici už v letech 1988-91 a je docela únosná pro motoristy. Akorát ře přitom zanikla celá jedna čtvrť města a zbouralo se nejméně dvacet, možná třicet domů...

0/0
11.11.2015 14:59

D95u81š37a81n 15P27i47š45i 8243621850329

Škoda, že nejsou k dispozici nějaké studie, aby si čtenář udělal lepší představu. Z popsaného mám názor, že čím je varianta dražší, tím je to větší fantasmagorie. Za mého dětství se na křižovatce u Národního domu pan Hyška vždy bravurně vytočil s tahačem naloženým železničním vagónem a pokračoval k Arnultovicím. Tak moc ta křižovatka komplikovaná zase není. Vím, dnes jsou doporučené normy, hledí se na obalové křivky ... Radním doporučuji zabývat se maximálně variantou č. 1 (předpokládám, že v plánu je zbourat dům vedle bývalé hasičárny - koukám do ortomapy). Varianta č. 1 přináší nejmenší komplikace, je nejlevnější, a hlavně město nehyzdí nesmyslnými estakádami.... Město je moje srdcová záležitost, prožil jsem v něm pěkné dětství.

0/0
10.11.2015 17:33

J41a39n 30S29l17o25v11í16k 3279777670448

Také si myslím, že se to přehání. Mnohá města jsou na tom mnohem hůř. Spíš by se měly vyřešit ty dva nervy drásající železniční přejezdy :-). Čekat na jednom a pak hned na druhém ...

0/0
11.11.2015 11:44

J83i47ř39í 96E96r86b76e32n 1333874276807

Předpokládám že za Vašeho dětství byla podstatně nižší hustota provozu, odhadem dvě liazky a tři avie plus padesát osobáků za hodinu. To pak bylo dost času i místa na vytáčení se...

0/0
11.11.2015 15:01

D98u90š21a18n 26P71i51š19i 8933381610449

Samozřejmě tehdy byla hustota provozu nižší. Ale ta není ani dnes tím hlavním problémem, který vyvolává potřebu zvažovat různé varianty. Problém je nosnost mostu přes Čistou 30 t a křižovatka u Národního domu (odbočení na silnici č. 325 pro dlouhé kamiony). Je na místních lidech, zda si variantu č. 2 a č. 3 nechají líbit. Já bych byl proti.

0/0
11.11.2015 17:25



Najdete na iDNES.cz