Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidič trolejbusu zkolaboval, vůz narazil do sloupu na terminálu

Nehoda trolejbusu zkomplikovala ve středu provoz na autobusovém terminálu v Hradci Králové. Řidič za volantem zkolaboval a při rozjezdu ze zastávky narazil do sloupu trolejového vedení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J84a56n45a 27M84a70r95k34o26v81á 3112228949302

Tak hlavně při té smůle, že se to nestalo ve městě, následky by asi byly horší, snad se ani řidiči nic nestalo , přeji mu brzké uzdravení :-)

+3/0
28.11.2015 8:29

M35a28r69t77i16n 19K34a32d73l68e22c 5971295573624

sice je mi ho líto, ale když je člověku špatně tak prostě nemá řídit. Neřikejte mi že když vás čeká kolaps tak vám neni zle!!! Maj tam vysílačku, tak zavolám dispečera že nemůžu jet, ještě na terminálu určitě neustále čeká na bus pár řidičů co jim skončila šichta, tak si daj přesčas a bude to i bez zpoždění. Stačí zavolat.

0/−5
26.11.2015 18:28

J96i81ř91í 96E18r80b67e80n 1513854616747

Víte, on tělesný kolaps je otázkou pár sekund. Pokud nevíte předem, co se děje (třeba většina lidí trpících schizofrenií či epilepsií obvykle umí přicházející záchvat rozpoznat a přizpůsobit tomu své následné jednání, ale do té doby zdravý člověk nikoliv), pak ani nevíte jak zareagovat - a když už to víte, tak je už je obvykle pozdě.

+2/0
26.11.2015 20:43

Z44d71e11n91ě26k 57Z56a75b21a70v44a 1452234146134

a obě zmíněné diagnozy jsou samozřejmě neslučitelné s ŘP

+1/0
27.11.2015 0:00

B63o47h18u13s12l25a81v 40K29r35á76l33í28k 2431120219316

Škodu bych v tomto případě odhadoval na 30TrDG, víla Fialka.

+1/0
26.11.2015 13:03

P39e97t62r 87B37e55z17s94t65a19r53o93s78t76i 2249776613411

Mrtvá Sorka, dobrá Sorka... Ne , nebudu to zlehcovat, situace je horší a horší, například CDS Náchod , první linka 4:30, návrat 23:30... Co, že to je na dva řidiče, nic, nejsou lidi, jinak by to nejelo a toto se děje pravidelně... Kdyby tam někdo přišel kontrolovat karty , dost by se divil...

+2/0
26.11.2015 10:44

P13e28t66r 28R71u32m49p70l93i62k 4699287309143

mhd nemá karty ani kotouče když je linka do 25km, ale když tu linku vezmete desetkrát, tak nikoho to nezajímá.

0/0
26.11.2015 17:37

P75e78t36r 68B20e33z85s33t40a50r70o22s63t72i 2109636533821

Do 50 km, 589/2006, OUT režim...

0/0
26.11.2015 23:22

J56i48ř49í 51E13r19b93e86n 1183114856957

Máte tam odborovou organizaci? Pokud ne, nebo pokud jste si do jejího čela zvolili někoho neschopného, tak se nedivte!

0/−1
26.11.2015 20:23

J70i78ř85í 23E52r18b64e60n 1143604776587

Prostě když nejsou lidi, tak se nejede a basta! Proč si hernajs čtyřicátníci vědomě huntují zdraví pro pár stovek měsíčně navíc, aby to po padesátce odnesli infarkty a mrtvicemi, namísto aby si v té době už užívali spokojeného rodinného života? Na Západě by takový zaměstnavatel dostal flastr od úřadů a jeho manažeři od soudů, ale na našem území se bůhvíproč stále pěstuje kultura "za bránou čeká tisíc dalších na tvou pozici". Ale kupodivu těch řidičů naopak tisíce stále chybějí, zatímco na manažerských a úřednických pozicích to jaksi vliv nemá.

Mimochodem - vím o koncernu, kde se před nedávnem majitel rozhodl zrušit celou jednu vrstvu řízení. Asi šest top manažerů bylo odejito bez personální náhrady a jejich pravomoce převzali původní podřízení - a "kupodivu" ten podnik šlape jako hodinky, protože najednou přestal živit pár zbytečných huboklapů tvořících akorát zbytečná lejstra...

+1/0
26.11.2015 20:39

P44e19t79r 31B80e46z61s10t74a60r26o43s17t14i 2109506553671

Ne, nejezdím pro tuto společnost, jezdim jinde a jsem rad.... Jen píší, jak to třeba dnes již funguje...

0/0
26.11.2015 23:23

P25e31t72r 35O89b91r62l28í63k 2303415721463

Třeba dostal velké vánoční prémie a neunesl to.;-)

0/−4
26.11.2015 10:26

L94u48c73i89a85n 74P86a81p18a60z39i38a55n 5564237861615

Stávka řidičů je na místě. Stávková pohotovost je málo. Řidiči jsou přetíženi, malé mzdy, nervy z toho v kýblu, velké přesčasy, málo odpočinku. Už včera bylo pozdě, je třeba konat.

+8/0
26.11.2015 9:37

J25i11r41i 50H39a45v85r97d24a 4403578892594

Udelat spatne se muze i odpocatemu  a dobre placenemu...!!

+5/0
26.11.2015 11:04

V85l23a92d52a 65M13u77s58i52l 9360686158983

To ješ sice pravda, ale  zi  ridici kdyz  jezdi  vic nez 10  nebo 12 hodinb, pravdepodobnost je mnohwem  vyssi

+1/0
26.11.2015 15:33

J30i40ř84í 59K56o76c29u48r88e83k 6815854195348

Ano stávka. Ta určitě přiměje spoustu lidí, aby se ucházeli o povolání řidiče a tím pádem jich bylo dost.

0/0
26.11.2015 15:14

J80i46ř30í 71E18r33b64e33n 1703334556367

Samozřejmě že ano! Stávka je přeci od toho, aby si vydobyli lepší pracovní podmínky - nebo si snad myslíte, že ten pracovní komfort, co mají lidi na Západě nebo třeba ve Škodě Auto, jim tam spadl z nebe a je dán dobrosrdečností majitele? To ani náhodou - co si zaměstnanci historicky nevybojovali a neprosadili pomocí stávek nebo hrozeb stávkami, to nemají - a nejde jen o mzdy, ale i o pracovní dobu, bezpečnost práce, pracovní oděvy atd.

Mohlo by Vás taky zajímat, že komunistický režim měl sice plnou hubu keců o péči o pracující, ale skutek utek a zejména v 50. letech byly pracovní podmínky mnohde horší než před válkou, a že zblblí úderníci v AZNP prosazovali takové pracovní podmínky, proti kterým stávkovali už jejich otcové a dědové za dob Václava Klementa!

+1/−2
26.11.2015 20:32



Najdete na iDNES.cz