Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidič trolejbusu zkolaboval, vůz narazil do sloupu na terminálu

Nehoda trolejbusu zkomplikovala ve středu provoz na autobusovém terminálu v Hradci Králové. Řidič za volantem zkolaboval a při rozjezdu ze zastávky narazil do sloupu trolejového vedení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J15a60n31a 84M26a89r55k32o69v40á 3342808909472

Tak hlavně při té smůle, že se to nestalo ve městě, následky by asi byly horší, snad se ani řidiči nic nestalo , přeji mu brzké uzdravení :-)

+3/0
28.11.2015 8:29

M81a68r37t76i62n 93K46a58d79l56e92c 5471195843964

sice je mi ho líto, ale když je člověku špatně tak prostě nemá řídit. Neřikejte mi že když vás čeká kolaps tak vám neni zle!!! Maj tam vysílačku, tak zavolám dispečera že nemůžu jet, ještě na terminálu určitě neustále čeká na bus pár řidičů co jim skončila šichta, tak si daj přesčas a bude to i bez zpoždění. Stačí zavolat.

0/−5
26.11.2015 18:28

J29i41ř79í 23E56r84b98e46n 1753574386557

Víte, on tělesný kolaps je otázkou pár sekund. Pokud nevíte předem, co se děje (třeba většina lidí trpících schizofrenií či epilepsií obvykle umí přicházející záchvat rozpoznat a přizpůsobit tomu své následné jednání, ale do té doby zdravý člověk nikoliv), pak ani nevíte jak zareagovat - a když už to víte, tak je už je obvykle pozdě.

+2/0
26.11.2015 20:43

Z31d79e91n40ě36k 77Z87a47b77a63v38a 1352964566794

a obě zmíněné diagnozy jsou samozřejmě neslučitelné s ŘP

+1/0
27.11.2015 0:00

B73o90h77u80s69l35a89v 21K92r11á77l90í96k 2681900109146

Škodu bych v tomto případě odhadoval na 30TrDG, víla Fialka.

+1/0
26.11.2015 13:03

P65e90t36r 10B64e62z21s41t96a58r11o65s13t54i 2269106143341

Mrtvá Sorka, dobrá Sorka... Ne , nebudu to zlehcovat, situace je horší a horší, například CDS Náchod , první linka 4:30, návrat 23:30... Co, že to je na dva řidiče, nic, nejsou lidi, jinak by to nejelo a toto se děje pravidelně... Kdyby tam někdo přišel kontrolovat karty , dost by se divil...

+2/0
26.11.2015 10:44

P54e96t76r 67R29u41m67p97l38i58k 4859907779853

mhd nemá karty ani kotouče když je linka do 25km, ale když tu linku vezmete desetkrát, tak nikoho to nezajímá.

0/0
26.11.2015 17:37

P62e33t68r 15B29e79z19s37t66a49r72o75s87t55i 2889566613891

Do 50 km, 589/2006, OUT režim...

0/0
26.11.2015 23:22

J91i43ř46í 13E36r96b70e93n 1413654346627

Máte tam odborovou organizaci? Pokud ne, nebo pokud jste si do jejího čela zvolili někoho neschopného, tak se nedivte!

0/−1
26.11.2015 20:23

J54i16ř79í 25E12r78b84e20n 1793334256267

Prostě když nejsou lidi, tak se nejede a basta! Proč si hernajs čtyřicátníci vědomě huntují zdraví pro pár stovek měsíčně navíc, aby to po padesátce odnesli infarkty a mrtvicemi, namísto aby si v té době už užívali spokojeného rodinného života? Na Západě by takový zaměstnavatel dostal flastr od úřadů a jeho manažeři od soudů, ale na našem území se bůhvíproč stále pěstuje kultura "za bránou čeká tisíc dalších na tvou pozici". Ale kupodivu těch řidičů naopak tisíce stále chybějí, zatímco na manažerských a úřednických pozicích to jaksi vliv nemá.

Mimochodem - vím o koncernu, kde se před nedávnem majitel rozhodl zrušit celou jednu vrstvu řízení. Asi šest top manažerů bylo odejito bez personální náhrady a jejich pravomoce převzali původní podřízení - a "kupodivu" ten podnik šlape jako hodinky, protože najednou přestal živit pár zbytečných huboklapů tvořících akorát zbytečná lejstra...

+1/0
26.11.2015 20:39

P40e37t93r 53B53e22z18s80t95a95r97o43s49t59i 2959706433341

Ne, nejezdím pro tuto společnost, jezdim jinde a jsem rad.... Jen píší, jak to třeba dnes již funguje...

0/0
26.11.2015 23:23

P48e53t13r 14O94b66r94l71í52k 2203715501203

Třeba dostal velké vánoční prémie a neunesl to.;-)

0/−4
26.11.2015 10:26

L67u28c29i71a98n 12P27a50p29a56z52i65a57n 5184457751525

Stávka řidičů je na místě. Stávková pohotovost je málo. Řidiči jsou přetíženi, malé mzdy, nervy z toho v kýblu, velké přesčasy, málo odpočinku. Už včera bylo pozdě, je třeba konat.

+8/0
26.11.2015 9:37

J82i23r75i 54H84a70v23r35d42a 4373578812684

Udelat spatne se muze i odpocatemu  a dobre placenemu...!!

+5/0
26.11.2015 11:04

V97l19a55d84a 39M25u29s86i96l 9680266838283

To ješ sice pravda, ale  zi  ridici kdyz  jezdi  vic nez 10  nebo 12 hodinb, pravdepodobnost je mnohwem  vyssi

+1/0
26.11.2015 15:33

J95i60ř48í 46K58o59c94u98r36e57k 6735644825568

Ano stávka. Ta určitě přiměje spoustu lidí, aby se ucházeli o povolání řidiče a tím pádem jich bylo dost.

0/0
26.11.2015 15:14

J15i46ř66í 74E69r68b60e57n 1423204726777

Samozřejmě že ano! Stávka je přeci od toho, aby si vydobyli lepší pracovní podmínky - nebo si snad myslíte, že ten pracovní komfort, co mají lidi na Západě nebo třeba ve Škodě Auto, jim tam spadl z nebe a je dán dobrosrdečností majitele? To ani náhodou - co si zaměstnanci historicky nevybojovali a neprosadili pomocí stávek nebo hrozeb stávkami, to nemají - a nejde jen o mzdy, ale i o pracovní dobu, bezpečnost práce, pracovní oděvy atd.

Mohlo by Vás taky zajímat, že komunistický režim měl sice plnou hubu keců o péči o pracující, ale skutek utek a zejména v 50. letech byly pracovní podmínky mnohde horší než před válkou, a že zblblí úderníci v AZNP prosazovali takové pracovní podmínky, proti kterým stávkovali už jejich otcové a dědové za dob Václava Klementa!

+1/−2
26.11.2015 20:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.