- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Křižovatka Mileta a fotbalový stadion - to je v Hradci hit poslední 30 let.
Přestavba jedné křižovatky by dopravu nevyřešila, pokud by se nepřestavěly i ty okolo. Takže jsme se hrdě rozhodli, že nebudeme problém řešit postupnou přestavbou (když nemáme další části připravené), abychom ho v konečném důsledku za několik let vyřešili, my ho prostě označíme za neřešitelný a vykašleme se na to
Nejsem z Hradce, takže neznám přesně situaci. Ale v čem je nová křižovatka "klíčová věc pro celý Hradec" a je "jednoznačnou prioritou"? Podle fotky a podle plánu zůstane křižovatka průsečná se stejným množstvím jízdních pruhů (pokud tak trochu tipuji z ne zrovna dobře naskenovaného projektu). Ví někdo, v čem bude spočívat zlepšení? Nebo se jedná "jen" o utracení 100 milionů?
na té křižovatce se to ve špičce trochu štosuje, Brňák či Pražák by ji obšem považovali i tehdy za plynule průjezdnou; odbočuje se na ní do části "Roudnička" a "Vysoká", kde bydlí dost vlivných a finančně silných lidí, já to považuji za hlavní důvod; protože o 400 metrů dál je křižovatka Na Brněnské, kde se to štosuje ještě víc a přestavba Milety s tím neudělá nic; zlepšení nastane po provedení po protažení D11 od Opatovic směrem na Holice a protažení téže směrem na Jaroměř...
Křelina je ten pán, který ještě před rokem tvrdil, že Hradec další obchodní centrum nepotřebuje - to ovšem nemluvil o svém projektu, ale o konkurenčním od ECE, které mělo stavět 600 metrů dál