Diskuze

Magnet kamion pozná, na šizení přestávek mají řidiči důmyslnější metody

Policisté nalezli na Rychnovsku u jednoho z nákladních vozidel přepravujících řepu další moderní zařízení, které dokáže ovlivnit správné fungování tachografu vozidla. Aby oklamali přístroj, který zapisuje přestávky, najeté kilometry a další informace, vymýšlí dopravci stále sofistikovanější metody.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K31a25m21i48l 64K83n44a70p

5. 1. 2016 9:26

Magnet nebo druhou kartu si pořídí šofér sám, tuhle krabičku podle mě už kupuje a nechá montovat majitel auta. Průšvih je v tom, že je mnoho řidičů v exekuci, minimální plat na papír a zbytek bokem na ruku nebo v dietách jim vyhovuje. Když pak dopravce platí od fůry, procentem z fakturace, popřípadě od kilometru, někteří řidiči takové podvody používají.

Ale většině šoférů, neříkám že drtivé, tohle za nervy a vysokou pokutu (pokud jezdí do ciziny), nestojí. V západní Evropě je za takové porušení běžná pokuta 500 - 3000 Euro. Při závažném porušení nebo opakovaném i podstatně více.

2 0
možnosti

taky jsem si vyzkoušel jaké to je být řidičem kamionu. To ještě většina kamionů neměla karty, ale kolečka. Při nástupu jsem říkal a ptal se na AETR. Bylo mi řečeno, ty jsi řidič ty za to odpovídáš. A pak také byl slíben plat 35 tis. čistého. Po nějaké době kdy sem dostával plat 18 tis, jsem se ohradil jak je to možný, tak mi bylo řečeno, že málo jezdím. Když za 5 dní otočím itálii jen jednou a ostatní skoro dvakrát...tak říkám, že dodržuju AETR. Tak prý ať se nedivím...tak jsem hodil klíčkama od auta na stůl a odešel jsem...takže sliby chyby...firmy nutí ty řidiče k porušování.

6 0
možnosti

Přestávky jsou nesmyslné u dopravy která se provádí v regionu! Třeba u sezónní nárazové dopravy, stavebnictví- betonáže, zzemní práce.... ! V zimě se 3 mesice skoro nejezdí , a v sezoně je třeba vydělat na silniční daň, odpisy, finanční způsobilost, splátky! Neznamená to, že se jezdí denně 12 hod, ale třeba jeden týden je náročnější a pak se odjezdí třeba jen pár hodin! Buzerace za překročení limitu o pár minut je běžná. ...Rv;-€

4 11
možnosti

...chcete říct, že lidská fyziologie funguje jinak v regionální a jinak v dálkové dopravě? :-P

8 2
možnosti

pardon, ze Švédska na Vysočinu...

0 0
možnosti

Minule chytili Rumuna co jel s tirákem ze Śvédska na vysočinu bez zastávky!

Spící řidič v kamionu je stejný jako tank na silnici..

Řešit jako obecné ohrožení (instalace čehokoliv co blokuje tachometr) a dát klidně půl roku kriminálu!

6 1
možnosti

P69e49t11r 86R31e90m94e21š

5. 1. 2016 7:41

To by museli postihovat především jejich zaměstnavatele, kteří je nutí porušovat veškeré předpisy.

9 0
možnosti

Nevím, ale nedodržování přestávek bych viděl i jako veřejné ohrožení, něco jako jízda pod vlivem alkoholu, výsledek je stejný, zvýšené ryziko nehody:-/

Jinak dopravcům bych při opakovaném porušování zakázal třeba na 10 let podnikat v daném oboru;-)

14 3
možnosti

Vzhledem k tomu, co za neschopný netáhla jsem viděl u policajtů, když jsem víc než půl dne ohlašoval loupež - a to mě zpracovával ten elitní tým, tak držím kamioňákům všechny palce.! R^

5 14
možnosti
Foto

J85i72ř30í 78L43i79b63e17r

4. 1. 2016 23:21

Že jsou u policie absolutní netáhla, která nebyla schopná vyřešit loupež věcí o hodnotě skoro půl milionu korun včetně toho, že věděli pachatele a našli ukradené věci, s tím zcela souhlasím. Jen netuším, co to má společného s dodržováním bezpečnostních přestávek u profesionálních řidičů :-(

9 1
možnosti
Foto

J37i80ř44í 79L94i83b32e81r

4. 1. 2016 23:09

Tachograf, stejně jako taxametr, je neskutečná kravina. Od doby, kdy se dá sledovat vozidlo pomocí GPS, je zcela jasné, kdy jelo, kdy stálo, a kolik ujelo kilometrů. Proti tomu by neměli ani nepoctiví majitelé dopravních společností obranu. Jenže - to by museli zákonodárci myslet. To je to poslední, co bych od nich čekal. :-(

22 3
možnosti

Tak ono nejde ani tak o to vozidlo, jako o toho řidiče, že... Náklaďák spát nemusí. Ale aspoň jste potvrdil tezi, že na všechny složité otázky existují jednoduché nesprávné odpovědi.

8 0
možnosti

I24v77o 43Š65v30e45c

4. 1. 2016 23:04

XVe vnitrostátní kamionové dopravě je takovej nepořádek, že pokud do toho trochu proniknete,/bohužel jako já naivka/ tak se nestačíte divit.

1. Slavnej AETR ve vnitrostátní /dneska už je to jiný nařízení/ porušuje 99% firem, většinou vydíráním a nátlakem na řidiče

2. NEEXISUJE žádný zájem ze strany státu a odpovědných orgánů s tím cokoliv udělat. Tento a podobně zmedializované případy jsou jen kapičička v moři

Aby se v tom udělal pořádek, tomu brání mocná lobby např: sdružení dopravců. Ti se naoko prezentují jako strašní poctivci, ale ve skutečnosti pravý opak.

3.VY kteří voláte po drastickém zvýšení pokut za tyto finty - tak vás musím malinko usměrnit. V článku se píše, že dopravci hrozí pokuta až půl milionu. Myslíte, že dostane aspoň půlku. Nenechte se vysmát. Další věcí je to, že dle nálezu ústavního soudu, nesmí být pokuta pro firmu likvidační. Většinou vykazují ztrátu či jen nepatrný zisk. Tenhle konkrétní, bych se vsadil, jestli dostane 50tisíc, tak to bude moc.

4. Drtivá většina řidičů jezdí ofiko za minimálku a zbytek dostávají bokem. Co myslíte, že jsou na finačních úřadech tak pitomí aby nevěděli, že řidič kamionu za tuto sumu ve skutečnosti nejezdí ???? Ví to, ale nikdo do nich/ dopravců/ nejde. Ve státě se furt žvaní o daňových únicích a co já vím co ještě, tady je to úplně jasný a stejně se nic neděje. Teď si vemte firmu s 10, 15, 20 kamiony. Spočítejte si na hrubo ty úniky.....

Takže opět žádný zájem cokoliv řešit

5. Nerad to píši. Skutečně NERAD. Začne se to řešit a všichni se budou divit, jak to je jen možný, až to nějakej kamion švihne do autobusu plného dětí a mnoho jich zahyne. Skutečně si to nepřeji. Dřív se nic nestane a bude se i nadále podvádět, krást, vydírat, vyhrožovat atd.

Vzal jsem to jen tak všeobecně. Naštestí už v tom nejsem

31 2
možnosti

No, tak pak by pro začátek stačilo upravit pokutu na straně řidičů. Ne 5 tisíc, ale 50 nebo 100 a k tomu jako bonus zavést roční pozastavení platnosti řidičského oprávnění příslušné kategorie. Při recidivě pak násobit postihy 2x nebo 3x. To by rychle zabíralo. Když jsou ochotní pro pár tisícovek se stát vrahy, tak ať nesou daleko citelnější postih. Bez jejich více či méně ochotné spolupráce by to nebylo možné. Anebo to rovnou brát jako obecné ohrožení minimálně ve stádiu pokusu.

4 9
možnosti

AETR vymysleli eurobyrokrati, kteří toho moc neví, proč nejsu stejné podmínky práce- přestávek- přesčasů, maximální pracovní doby i u dalších náročných profesí, třeba u lékařů, ti mohou po službě klidně na další šestnáctu, to podle vás nebezpečné není?

Kdo AETR zná, ví, proč se obchází, stačí kolona na dálnici a jste v prdeli, protože například nedojedete na pompu a nevypnete motor, co je francouzskému policajtovi po tom, že jste stál na D1 dvě hodky a pohyboval jste se krokem, musel jste, dojkažte to, to samé na nakládkách.. pak záleží na jednotlivé kontrole, mimochodem 21 dní zpět a jakékoliv zemi, která AETR zavedla, kde vách odchytí a jejím zhodnocení... jinak-samozřejmě, že polda pozná, že jste se pohyboval krokem, ale prostě přestávka znamená vypnout motor a basta!!!:-/:-/

5 3
možnosti

Lékař nikoho neohrožuje, pokud teda po probdělé noci zrovna neoperuje. Většinou řeší banality. Řidič může usnout za volantem 40ti tunového kolosu a zabít při čelní srážce celý autobus dětí!

1 10
možnosti
  • Nejčtenější

Kaderka jako Putin. Kdo se vládci tenisu vzbouřil, poznal tvrdou odplatu

27. března 2024

Premium Tato příhoda je stará už 14 let, ale hodí se připomenout, neboť výmluvně líčí dlouho zaběhlé...

Muž skočil do přehrady zachránit dítě, oba tam uvázli. Vysvobodili je až hasiči

24. března 2024  14:35,  aktualizováno  14:58

Do labské přehrady Les Království na Trutnovsku v neděli dopoledne sjelo dítě na kole. Do vody za...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Bez řidičáku a po panáku řídil mustanga, na křižovatce kuriózně boural

26. března 2024  11:18

Oslava padesátin se nevyvedla muži v Hradci Králové. Ten dostal darem zážitkovou jízdu sportovním...

Nejnáročnější úprava křižovatky v Česku začala, v Hradci ji přestaví za provozu

21. března 2024  17:45

Skoro až symbolicky dopravními komplikacemi začala přestavba nejvytíženější křižovatky Mileta v...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Silnici u Trutnova zavřela nehoda tří aut, převrácený kamion museli vyprostit

21. března 2024  10:30,  aktualizováno  22.3 15:10

Kamion, dodávka a osobní auto havarovaly ráno na silnici I/37 u Stříteže na Trutnovsku. Řidička...

V Hradci Králové hořel panelový dům, zraněno bylo několik lidí

28. března 2024  19:03,  aktualizováno  19:12

V Hradci Králové ve čtvrtek odpoledne hořel byt v panelovém domě na Benešově třídě na největším...

Kolem Rozkoše vzniká stezka pro cyklisty. Rybáři se bojí, že přijdou o klid

28. března 2024  17:26

U hráze přehrady Rozkoš se staví další úsek cyklostezky na Českou Skalici. Rybáři však mají pocit,...

Kuks slaví výročí a ukáže dřevořezbu sochaře Brauna i restaurování sochy

28. března 2024  7:14

Výročí 340 let od narození sochaře Matyáše Bernarda Brauna a 40 let od otevření lapidária, kde jsou...

Velikonoční lyžování v Krkonoších: střediska nabídnou 12 kilometrů sjezdovek

27. března 2024

V Krkonoších se bude o velikonočních svátcích lyžovat ve Špindlerově Mlýně, Peci pod Sněžkou a na...