Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Trať na Jaroměř sevře dlouhá výluka, od léta však vlaky zrychlí

Cestující mezi Hradcem Králové a Jaroměří se letos mají na co těšit - v kladném i záporném smyslu. Od poloviny března nejprve železniční trať uzavře 107 dnů dlouhá výluka, poté však budou vlaky komfortnější a rychlejší. Dráhy zvažují i nasazení moderních vozů RegioShark, kterým se přezdívá žralok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z16d70e26n88e71k 38Š82i11t43i72n64a 2873208680885

Při výlukách a rekonstrukcích jsou vždy komplikace. Nicméně je třeba trať z Pardubic do Hradce co nejrychleji zdvoukolejnit a z Hradce na Jaroměř také a z Jaroměře do Svobody elektrizovat.

+1/0
29.2.2016 23:55
Foto

P24a45v69e58l 40D26v63o95ř69á77k 7649349930959

Stejně se bude muset v Trutnově přestupovat, protože trať do Svobody nad Úpou je soukromá, ČD jí "chytře" prodalo. Byla by paráda, kdyby rychlíky z Prahy končily ve Svobodě na ne v Trutnově.

0/0
15.2.2016 18:22

J69i29ř32í 32B52a93u88e93r 4984186438420

Z Trutnova do Jaroměře vlakem 59 minut,autobusem 35 minut.Pořád je autobus lepší.

0/0
20.1.2016 11:49

J63i73ř20í 15E14r67b47e56n 1323974756197

A srovnáváte srovnatelné, jo? Dálkový bus s rychlíkem a linkáč s osobákem, jo?Expres TAD to jezdí 30 minut po zkratce 29 km s pouze třemi mezilehlými zastávkami, zato linkáč Osnado 70 minut na klikatici 41 km dlouhé při bezmála třiceti zastávkách a ČD to dávají za 60 (rychlík se sedmi mezilehlými zastávkami) až 63 minut (spěšňák s 9 zastávkami) na trati dlouhé 52 km.

Navíc na vlak si koupím jednu jízdenku až do cíle, nemusím při každém přestupu kupovat novou jako v autobusu, i to je časová a hlavně finanční úspora.

+2/−1
20.1.2016 16:20

P90e26t20r 11N47e33c47h44a86n40i24c50k41ý 7443256788940

Tak ať rychlíky do Trutnova pošlou odklonem přes Týniště, rychlíky do Pardubic odklonem přes Ostroměř a Paku (musely by jet dva motory nebo řidičák kvůli úvrati v Ostroměři, ale šlo by to sebrat z osobáků) a komplikací bude řádově míň.

0/0
19.1.2016 13:53

P25a36v36e26l 75K51u53b89e65l20k27a 8767702969930

Chystá se totiž druhá etapa stavby druhé koleje a modernizace úseků z Opatovic do Hradce a ze Stéblové do Pardubic. „Harmonogram zatím nemáme, ale v roce 2016 bychom chtěli začít a stavbu zároveň i dokončit,“ řekl mluvčí SŽDC Marek Illiaš.

-- v jednom roce začít a zároveň skončit? Jaký úsek?! Nějak mi to nehraje přátelé ;-D ...

0/0
19.1.2016 10:44

R19a41d16e42k 91J50a70n60a73t56a 9125496334782

"v jednom roce začít a zároveň skončit?"

Proč by to nešlo? Vždyť to je jednoduchá stavba. Kolej navíc v rovné trati, kde je na ni místo.

0/0
19.1.2016 14:18

F70r87a87n52t40i94š71e58k 43K48u72l29d45a37n 5166697724884

No třeba kvůli vyřešení problému Rosice - Pardubice.... Rekonstrukce mostu přes Labe a vyřešení zaústění tratě Pardubice - Havl. Brod. Teď se jezdí v úsek Pardubice - Rosice úvratí....

0/0
19.1.2016 17:15

R45a15d18e34k 11J32a38n34a64t62a 9795246364272

Řešení Pardubic je v plánu jistě až naposled. Kraj ani stát nemá v tom myslím dosud jasno.

Podle mě je jediná rozumná možnost postavit těch pár km Medlešické spojky ...

0/0
19.1.2016 18:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.