Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přechod na hradeckém okruhu dostane semafor, chodit tam byl hazard

Lidé, kteří denně musí přecházet po nebezpečném přechodu v Resslově ulici u bývalého podniku PVT v Hradci Králové, se konečně dočkají semaforů. Na silničním okruhu je to poslední přechod, který není zabezpečen světelnou signalizací.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z57b57y12n48ě32k 73H17o85l86í68k 1177667815530

salón republiky nějak nedomyšlenej....

0/−4
3.2.2016 8:39

M52i62c92h72a86l 82F28r44a80n14z 7943223311192

soudíte dle jednoho semaforu? :-D

+4/0
3.2.2016 9:06

H19a62n53a 62U81l54r12y59c77h27o80v14á 9970513728278

Tak on je funkční semafor o padesát metrů vedle. To je spíš tím, že si spousta chodců myslí, že může přecházet kdy ho napadne. A když jede kolona aut od toho funkčního semaforu, tak nemůže chvíli počkat. A pak ještě klasika z druhé strany, pouští vás auto a ve druhém pruhu další jede vesele dál.

0/0
3.2.2016 15:20

T72o72m46á19š 12Z22e24m43a71n 3875288764535

A nebylo by lepší chodcům vysvětlit e přechod se přechází po jednotlivých jízdních pruzích a ne v celku?

0/−8
2.2.2016 20:53

P17a35v10e64l 96H32l43a16v34a22t78ý 3939736459221

To jako že zůstanou stát na dvojité plné čáře uprostřed čtyřpruhu a budou čekat, až nic nepojede?

+8/0
2.2.2016 22:51

M67i88c41h54a26l 18F40r57a13n29z 7953943291802

;-DR^

0/0
3.2.2016 9:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.