Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lidé z Březhradu přišli kvůli dvoukolejce o zastávku. Byl to šok, tvrdí

Obyvatelé hradecké okrajové části Březhrad byli léta zvyklí jezdit do Hradce Králové nebo Pardubic vlakem, protože několik minut chůze od domovů měli nádraží Opatovice nad Labem-Pohřebačka. Jenže s první dokončenou etapou zdvoukolejňování trati mezi dvěma krajskými městy o „svoji“ zastávku přišli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H56a23n23a 92U62l40r27y56c62h11o48v63á 9190903768618

Pan předseda březhradské komise místní samosprávy Dušan Ferčák asi tou městskou dopravou moc nejezdí nebo jen o víkendech, kdy městský bus opravdu jede z terminálu do Březhradu. Ve všední dny spojuje Březhrad linka č. 12 a ta naopak nejede na terminál, ale od hlavního nádraží pokračuje na Slezské Předměstí a celou trasu projede za 30 minut.

Co se týká vlakové zastávky, tak já třeba nechápu, proč se nemohla upravit zastávka stávající, ale za těžké peníze se vybudovala pro Opatovice zastávka nová, navíc daleko od "civilizace" kdesi v polích.

0/0
1.2.2016 10:28

P71a82v42e89l 60Ř60a63p59e56k 7702466459735

Protože dotace. Musí se čerpat, i kdyby se za ty peníze mělo zlikvidovat vše, co fungovalo, a postavit nesmysly, které nikdo nepotřeboval. EURv

+1/0
1.2.2016 11:03

P50e23t26r 89K36a16d19e36ř90á70v11e49k 9401172770732

No já nevim, ale už jen pohledem pohledem do mapy je sice na jednu stranu pole, ale prakticky pro celé Opatovice je to z nové zastávky blíž. A na druhou stranu je (výrazně menší) Pohřebačka, kde to má odhadem tak minimálně polovina lidí taky blíž a ta druhá plusmínus stejně nebo o málo dál. Navíc pro rekonstrukci do současných civilzačních standardů by se musela i stávající stanice dost překopat (nástupiště, bezpečný přístup, tj. s podchodem), takže by to taky nebylo zadarmo.

Jinak slušná demagogie od pana Ferčáka, k (údajným) třem minutám jízdy vlaku docházkovou vzdálenost nepřičtu a že mi dvanáctka jezdí přímo z obce, to radši taky pominu... O údajném "překvapení" že nám tu najednou vlaky nestojí už vubec nemluvim.

0/0
3.2.2016 16:10

P60a18v61e38l 74Ř23a12p10e11k 7122196779495

Pro koho se dnes staví dopravní stavby? Pro samotné stavitele a jejich kamarády, aby shrábli část dotací do soukromých kapes. To je realita všedních dnů. Lidi, pro které se má oficiálně stavět, jsou až na posledním místě a různým papalášům, kteří znají svět jen skrze okénko svého automobilu, jsou lidé naprosto ukradení. Rv

+1/0
1.2.2016 9:58

J51i49ř24í 37B29a55u90e21r 4724486898370

Papaláši jezdí autem tak jim jsou ostatní lidi ukradený,ať si jezděj jak chtěj.

+2/0
1.2.2016 9:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.