Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hradecký kraj bude mít nové vagony, klimatizaci dostanou jen rychlíky

Rychlíky na trati z Prahy do Trutnova získávají modernější vagony. Nabídnou čalounění a klimatizaci, ale nikoliv wi-fi připojení na internet. Osobních a spěšných souprav se modernizace zatím nedotkne. Dráhy zvažují nasazení nových jednotek v úseku Starkoč - Broumov i na dalších tratích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J31a46n54a 40P81a17n48k51o89v13á 2123181905794

Klimatizaci si můžete nechat, akorát jsou lidi z toho nemocní. Stačí jeden nemocný ve vagonu a hned jsou další. Roznáší se plísně, a ničí to oči a sliznice. Sedět 4hod v takovém vlaku a vzpamatujete se za týden.

+1/0
29.3.2016 17:47

P29e24t77r 25B57e46z14s55t23a42r24o15s96t84i 2659556343471

Klimatizace je dnes již standart, ale musí se o ní někdo starat a musí být nastavená, například autobusy bude od výběrového řízení, což snad bude již letos, možné kupovat jen s klimou a ve voze bude povinně po celý rok 18-26 stupňů, pokud ne, bude pokuta...

0/0
29.3.2016 17:52

J25a43n30a 77P25a70n52k10o26v80á 2773811195484

no nazdar 18 stupnů to je angína za chvilku. Nechápu kdo bude rozhodovat o stupních ? Tlustý řidič, nebo hubený?

0/0
29.3.2016 18:24

P28e82t32r 69B69e69z68s20t39a27r89o40s96t66i 2129506653341

Tak, zas tu máme naftu a spotřebu, takže bych to viděl 25 v létě 20 v zimě

+1/0
29.3.2016 19:10

P57e77t69r 74B46e97z46s61t53a15r46o87s74t45i 2609156653771

Tak já bych problém u CDS viděl, že jde do kopru , je zajímavé, že u konkurence Wi-Fi jde, ono o něčem svědčí, že společnost zredukovala spoje do Prahy za 5 let na nějakých 25% původního stavu...( dříve v kladiva 8 páru, dnes dva) a dále, že za poslední možná 3,4 roky nekoupila nic nového, krom Soru na zaměstnanecký Continental, kde si zadavatel dává podmínky... Jinak rychlíky Praha - Trutnov jsou spíše jako regionální zrychlené do Hradce , do Prahy krom turistů a festivalů nikdo nejede, když autobus je rychlejší a jezdí jich až 13 za den(trasa jak Pythagorova věta, autobus jede po přeponě, vlak po odvěsnách s pravým úhlem v HK) V každém buse klima, Wi-Fi, někdy i WC, krom dopravce HF , což je odpad...

0/0
29.3.2016 11:42

P11a42v84e63l 76P56r33o89k59o34p 6408542435230

Trasou HK - Praha trochu cestuji, tak si dovolím reagovat.

Vlak je o pár minut rychlejší (z HK 1 h 34 min.) a i poněkud pohodlnější, než obvykle nezbytná kombinace autobus + metro. 15 přímých spojů denně z HK, z Prahy o jeden víc - prakticky každou hodinu od 5 hod do 22 h z Prahy. O víkendu jen o dva méně. Dále lze, mnohdy rychleji i později (z Prahy 0:01, 1:38 v HK), jet přes Pardubice. Pro časté cestování je vlak výrazně levnější (IN 50, IN 100).

Internet ve vlaku bude vždy problém, neb pokrytí železnice má u mobilních operátorů oproti dálnicím nulovou prioritu.

Na ty turisty a festivaly asi nemá smysl reagovat.

+1/0
29.3.2016 14:29

P39e21t56r 60B70e58z18s85t70a33r17o24s14t92i 2399256943461

Myslel jsem Trutnov Praha, ne Hradec Praha, tam už to je o jiném

0/0
29.3.2016 14:48

P60a45v71e64l 90P71r23o91k27o23p 6188852375230

Do 2 let mají provést zrychlení TU - HK o 11 min. Ale primárně to brzdí absence elektrifikace (14 min. přepřah lokomotivy v HK), jinak by železnice byla konkurenceschopná i přes delší trasu. Do doby, než se dostaví D11...

+1/0
29.3.2016 16:02

P59e13t73r 45B33e13z53s94t29a91r56o24s40t69i 2429286963301

Řekl bych, že to bude trvat déle, než se něco zrychlí, vždyť už teď měla běžet výluka Jaroměř, další odklad a později je v plánu posunout R na Liberec o 30 minut, s tímto by nuceně došlo k prohození s Trutnovem a už by bylo 30 minut v HK, jsem zvědav, každopádně bus má dnes i s metrem, pokud bereme centrum-centrum asi 30 minut náskok, lístky také přes net, WiFi v základu, zavazadla bez poplatku a dost toho nejede jen do Trutnova, ale i nad Trutnov, proto v trati HK-Trutnov vidím dobrou regionální, pokud by byly jednotky tak i spojování s Broumovem a společný dojezd do HK, klidně i PCE,ale v dálkové na Prahu nula, dálková na Moravu ano, tam to cenu má...

+1/0
29.3.2016 16:56

M18i44r18o81s76l66a56v 64P88a57v65l89í71č62e46k 7783100545894

Prosímtě kde jsi přišel na to posunutí libereckých rychlíků o 30 minut?

0/0
7.4.2016 21:10

M64a79t71o42u16š 50P52r71e44u56s81s 6320844942209

Nějak nechápu proč každý bere wifi ve vlaku jako samozřejmost, není to běžné ani na západě že by ve vlacích RE či IRE (Naše R) byla wifi, většinou jen vlaky vyšší kvality a ještě obvykle za několika Eurový poplatek.

+2/0
29.3.2016 11:37

J65a28r77o51s30l95a77v 76V48i63k 9465626118836

A také nechápu, že se absence wifi řeší na trati, kterou vlak projede za tři hodiny. Kdyby to byla Transsibiřská magistrála, ale takhle.

+1/0
29.3.2016 16:13

J61a92n 89Č41e73k16a64l 7389725754744

Jsou to vozy rekonstruované už před dlouhou dobou, tam wifinu fakt očekávat nikdo nemůže...

0/0
29.3.2016 11:23

A36l23e83š 30F42i74f43k15a 2764513802603

Neomezený tarif, nota bene datový, každý z nás nemá. Ale chápeme, že si to dopravci nějak musí "okecat".

+2/0
29.3.2016 10:20
Foto

M31i12l68o68s11l93a93v 52Z13í88t69k59a 8930884417530

Není to jen o tarifu, ale i kvalitě připojení. Vždy bude lepší signál internetu, pokud bude ve vozidle nainstalované wifi s anténou, než chytat uvnitř kovové klece přes mobil. U vlaků ještě více. A necestují jen lidé s mobilem, ale i tabletem, notebookem.

0/0
29.3.2016 10:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.