Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hradecký kraj bude mít nové vagony, klimatizaci dostanou jen rychlíky

Rychlíky na trati z Prahy do Trutnova získávají modernější vagony. Nabídnou čalounění a klimatizaci, ale nikoliv wi-fi připojení na internet. Osobních a spěšných souprav se modernizace zatím nedotkne. Dráhy zvažují nasazení nových jednotek v úseku Starkoč - Broumov i na dalších tratích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J58a89n33a 15P35a34n16k94o10v91á 2253251975984

Klimatizaci si můžete nechat, akorát jsou lidi z toho nemocní. Stačí jeden nemocný ve vagonu a hned jsou další. Roznáší se plísně, a ničí to oči a sliznice. Sedět 4hod v takovém vlaku a vzpamatujete se za týden.

+1/0
29.3.2016 17:47

P94e14t63r 64B66e51z97s56t45a93r14o78s19t51i 2169886733741

Klimatizace je dnes již standart, ale musí se o ní někdo starat a musí být nastavená, například autobusy bude od výběrového řízení, což snad bude již letos, možné kupovat jen s klimou a ve voze bude povinně po celý rok 18-26 stupňů, pokud ne, bude pokuta...

0/0
29.3.2016 17:52

J43a67n33a 86P34a64n45k80o72v31á 2953641335294

no nazdar 18 stupnů to je angína za chvilku. Nechápu kdo bude rozhodovat o stupních ? Tlustý řidič, nebo hubený?

0/0
29.3.2016 18:24

P39e23t42r 18B49e96z16s97t40a12r54o38s11t56i 2249636883211

Tak, zas tu máme naftu a spotřebu, takže bych to viděl 25 v létě 20 v zimě

+1/0
29.3.2016 19:10

P28e49t80r 39B74e18z79s98t28a85r77o76s60t80i 2709836483941

Tak já bych problém u CDS viděl, že jde do kopru , je zajímavé, že u konkurence Wi-Fi jde, ono o něčem svědčí, že společnost zredukovala spoje do Prahy za 5 let na nějakých 25% původního stavu...( dříve v kladiva 8 páru, dnes dva) a dále, že za poslední možná 3,4 roky nekoupila nic nového, krom Soru na zaměstnanecký Continental, kde si zadavatel dává podmínky... Jinak rychlíky Praha - Trutnov jsou spíše jako regionální zrychlené do Hradce , do Prahy krom turistů a festivalů nikdo nejede, když autobus je rychlejší a jezdí jich až 13 za den(trasa jak Pythagorova věta, autobus jede po přeponě, vlak po odvěsnách s pravým úhlem v HK) V každém buse klima, Wi-Fi, někdy i WC, krom dopravce HF , což je odpad...

0/0
29.3.2016 11:42

P19a96v48e76l 68P45r37o31k41o94p 6638882655190

Trasou HK - Praha trochu cestuji, tak si dovolím reagovat.

Vlak je o pár minut rychlejší (z HK 1 h 34 min.) a i poněkud pohodlnější, než obvykle nezbytná kombinace autobus + metro. 15 přímých spojů denně z HK, z Prahy o jeden víc - prakticky každou hodinu od 5 hod do 22 h z Prahy. O víkendu jen o dva méně. Dále lze, mnohdy rychleji i později (z Prahy 0:01, 1:38 v HK), jet přes Pardubice. Pro časté cestování je vlak výrazně levnější (IN 50, IN 100).

Internet ve vlaku bude vždy problém, neb pokrytí železnice má u mobilních operátorů oproti dálnicím nulovou prioritu.

Na ty turisty a festivaly asi nemá smysl reagovat.

+1/0
29.3.2016 14:29

P41e83t46r 82B48e10z48s34t38a50r77o29s29t63i 2519736663271

Myslel jsem Trutnov Praha, ne Hradec Praha, tam už to je o jiném

0/0
29.3.2016 14:48

P17a29v54e91l 71P50r80o45k11o52p 6758832445390

Do 2 let mají provést zrychlení TU - HK o 11 min. Ale primárně to brzdí absence elektrifikace (14 min. přepřah lokomotivy v HK), jinak by železnice byla konkurenceschopná i přes delší trasu. Do doby, než se dostaví D11...

+1/0
29.3.2016 16:02

P29e68t44r 75B43e87z45s47t56a83r67o97s97t48i 2269736793671

Řekl bych, že to bude trvat déle, než se něco zrychlí, vždyť už teď měla běžet výluka Jaroměř, další odklad a později je v plánu posunout R na Liberec o 30 minut, s tímto by nuceně došlo k prohození s Trutnovem a už by bylo 30 minut v HK, jsem zvědav, každopádně bus má dnes i s metrem, pokud bereme centrum-centrum asi 30 minut náskok, lístky také přes net, WiFi v základu, zavazadla bez poplatku a dost toho nejede jen do Trutnova, ale i nad Trutnov, proto v trati HK-Trutnov vidím dobrou regionální, pokud by byly jednotky tak i spojování s Broumovem a společný dojezd do HK, klidně i PCE,ale v dálkové na Prahu nula, dálková na Moravu ano, tam to cenu má...

+1/0
29.3.2016 16:56

M38i45r80o46s63l48a22v 94P11a12v98l94í57č54e15k 7483100595284

Prosímtě kde jsi přišel na to posunutí libereckých rychlíků o 30 minut?

0/0
7.4.2016 21:10

M74a39t78o81u69š 71P69r34e73u51s41s 6290374722179

Nějak nechápu proč každý bere wifi ve vlaku jako samozřejmost, není to běžné ani na západě že by ve vlacích RE či IRE (Naše R) byla wifi, většinou jen vlaky vyšší kvality a ještě obvykle za několika Eurový poplatek.

+2/0
29.3.2016 11:37

J55a97r57o82s15l94a62v 47V85i42k 9485606358236

A také nechápu, že se absence wifi řeší na trati, kterou vlak projede za tři hodiny. Kdyby to byla Transsibiřská magistrála, ale takhle.

+1/0
29.3.2016 16:13

J91a59n 48Č65e55k14a38l 7589635214734

Jsou to vozy rekonstruované už před dlouhou dobou, tam wifinu fakt očekávat nikdo nemůže...

0/0
29.3.2016 11:23

A93l24e48š 53F69i81f70k32a 2504973162903

Neomezený tarif, nota bene datový, každý z nás nemá. Ale chápeme, že si to dopravci nějak musí "okecat".

+2/0
29.3.2016 10:20
Foto

M90i92l48o30s21l43a20v 80Z91í92t63k80a 8670784957440

Není to jen o tarifu, ale i kvalitě připojení. Vždy bude lepší signál internetu, pokud bude ve vozidle nainstalované wifi s anténou, než chytat uvnitř kovové klece přes mobil. U vlaků ještě více. A necestují jen lidé s mobilem, ale i tabletem, notebookem.

0/0
29.3.2016 10:35







Najdete na iDNES.cz