Diskuze

Hradecký kraj bude mít nové vagony, klimatizaci dostanou jen rychlíky

Rychlíky na trati z Prahy do Trutnova získávají modernější vagony. Nabídnou čalounění a klimatizaci, ale nikoliv wi-fi připojení na internet. Osobních a spěšných souprav se modernizace zatím nedotkne. Dráhy zvažují nasazení nových jednotek v úseku Starkoč - Broumov i na dalších tratích.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Klimatizaci si můžete nechat, akorát jsou lidi z toho nemocní. Stačí jeden nemocný ve vagonu a hned jsou další. Roznáší se plísně, a ničí to oči a sliznice. Sedět 4hod v takovém vlaku a vzpamatujete se za týden.

1 0
možnosti
PB

Klimatizace je dnes již standart, ale musí se o ní někdo starat a musí být nastavená, například autobusy bude od výběrového řízení, což snad bude již letos, možné kupovat jen s klimou a ve voze bude povinně po celý rok 18-26 stupňů, pokud ne, bude pokuta...

0 0
možnosti
PB

Tak já bych problém u CDS viděl, že jde do kopru , je zajímavé, že u konkurence Wi-Fi jde, ono o něčem svědčí, že společnost zredukovala spoje do Prahy za 5 let na nějakých 25% původního stavu...( dříve v kladiva 8 páru, dnes dva) a dále, že za poslední možná 3,4 roky nekoupila nic nového, krom Soru na zaměstnanecký Continental, kde si zadavatel dává podmínky... Jinak rychlíky Praha - Trutnov jsou spíše jako regionální zrychlené do Hradce , do Prahy krom turistů a festivalů nikdo nejede, když autobus je rychlejší a jezdí jich až 13 za den(trasa jak Pythagorova věta, autobus jede po přeponě, vlak po odvěsnách s pravým úhlem v HK) V každém buse klima, Wi-Fi, někdy i WC, krom dopravce HF , což je odpad...

0 0
možnosti
PP

Trasou HK - Praha trochu cestuji, tak si dovolím reagovat.

Vlak je o pár minut rychlejší (z HK 1 h 34 min.) a i poněkud pohodlnější, než obvykle nezbytná kombinace autobus + metro. 15 přímých spojů denně z HK, z Prahy o jeden víc - prakticky každou hodinu od 5 hod do 22 h z Prahy. O víkendu jen o dva méně. Dále lze, mnohdy rychleji i později (z Prahy 0:01, 1:38 v HK), jet přes Pardubice. Pro časté cestování je vlak výrazně levnější (IN 50, IN 100).

Internet ve vlaku bude vždy problém, neb pokrytí železnice má u mobilních operátorů oproti dálnicím nulovou prioritu.

Na ty turisty a festivaly asi nemá smysl reagovat.

1 0
možnosti
MP

Nějak nechápu proč každý bere wifi ve vlaku jako samozřejmost, není to běžné ani na západě že by ve vlacích RE či IRE (Naše R) byla wifi, většinou jen vlaky vyšší kvality a ještě obvykle za několika Eurový poplatek.

2 0
možnosti
JV

A také nechápu, že se absence wifi řeší na trati, kterou vlak projede za tři hodiny. Kdyby to byla Transsibiřská magistrála, ale takhle.

1 0
možnosti

J51a80n 93Č15e40k26a12l

29. 3. 2016 11:23

Jsou to vozy rekonstruované už před dlouhou dobou, tam wifinu fakt očekávat nikdo nemůže...

0 0
možnosti
AF

A32l69e88š 96F71i69f63k17a

29. 3. 2016 10:20

Neomezený tarif, nota bene datový, každý z nás nemá. Ale chápeme, že si to dopravci nějak musí "okecat".

2 0
možnosti
Foto

Není to jen o tarifu, ale i kvalitě připojení. Vždy bude lepší signál internetu, pokud bude ve vozidle nainstalované wifi s anténou, než chytat uvnitř kovové klece přes mobil. U vlaků ještě více. A necestují jen lidé s mobilem, ale i tabletem, notebookem.

0 0
možnosti