Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Autobus by musel jet obcí devadesátkou, kritizují odbory dopravní tendr

Devadesátkou v obci by museli jezdit řidiči některých autobusů, pokud by se měli řídit návrhem jízdního řádu v plánu krajské dopravy pro následujících deset let. Taková čísla přinesla analýza, kterou si nechali zpracovat nespokojení odboráři.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A55n34d32r55e66j 69S56y59p97a45l 9919378281658

Ač odboráře bytostně nesnáším, tady s nimi souhlasím...

+2/−1
31.3.2016 12:16

R71o34b92e86r57t 34H90o96m58o31l15k29a 4233418570392

Když pan radní si za tím stojí. No jo, on je asi zvyklý honit něco jiného, než minuty.

+1/0
31.3.2016 12:10

J90i17r66i 54Z27u78z82a24ň88á20k 4808870273326

Hloupí od zeleného stolu nemají vůbec ponětí co je to provoz!a skutečnost a vůbec rozhodují o všem hlupáci a ne rozumní lidé.;-D

+7/−1
31.3.2016 11:35

D96a16v53i32d 86P23r15o12c45h30á47z87k79a 2156762824552

"Zajímavý" názor asi dopravě dobře rozumíte. Víte kdo zpracovával analýzu? Matematik, který v oblasti, kterou hodnotil v autobuse vůbec neseděl. To nebudete komentovat? 8-o

+1/0
31.3.2016 20:42

D67a49v27i56d 73P14r31o59c28h12á15z72k51a 2326552764202

Ještě doplním, že spoje uvedené v článku dnes již takto jezdí a určitě se nejedná o spoje, kde cestující lítají ze strany na stranu. Chce to jen si opravdu do toho autobusu sednout :-(

+2/0
31.3.2016 20:48

R43a35d24e46k 58P12a71p50e88ž 3199809224573

Jiri Zuzaňák: Jen aby to nebyl „hloupý dopravní odborník“, který zpracovával tu analýzu. :-)

0/0
2.4.2016 20:24

J33a94n 86S14l17o45v94í76k 3309947190968

Krajský sytém IREDO je výjimečný tím, že na sebe jednotlivé spoje různých dopravců navazují a musí na sebe v místech návaznosti čekat. Proto mají v jízdním řádě spoje v podobných uzlech schválně i několikaminutovou pauzu, např. v Rudníku,pošta. Autobusy dokonce musí počkat i na vlak a opačně, např. ve Svobodě nad Úpou. Takže pokud se mají honit minuty, jak to bude s návazností ?

+4/0
31.3.2016 10:48

P72e76t55r 10B73e79z57s77t97a92r29o58s59t79i 2459196203781

No ono to bude prakticky stejné jako dnes, akorát se začíná jít po zpoždění, což jízdní řády jsou dělané například tak, že se nabere 5 minut, do 20 minut se to srovná ... Problém není žádný, jen optimalizovat mezičasy... Například T Na Struze včas T 1866 2 minuty náskok , musí se počkat na čas S Rokytník 1 minuta zpoždění , při normální jízdě a o to jim jde, že někde jsou 3 minuty na pár metrů, jinde 1 minuta na dva kilometry, ale ve výsledku se to +- dorovná a přestupy se stíhají, problém není aktuální, jsou oblasti, kde to je vyladěné, jsou oblasti, kde nikdo nic neříká, takže tam to asi nikdo nedoladil, ale žili s tím od 06/2010

+2/0
31.3.2016 13:04

M37a10r63e18k 14Š42i94m95o32n 2814957618648

Ale proč? Proč jsou někde 3 minuty na pár metrů a jinde minuta na 1km? Proč to není naopak?

0/0
1.4.2016 1:19

P36e30t26r 10B51e90z15s79t98a12r83o56s69t86i 2829706223491

To bych se ptal na Oredu, to snad před šesti, někde již osmi lety přišlo s tímto jízdním řádem, od té doby se rámcově nic neměnilo...

+1/0
1.4.2016 8:09

K72a94r33e43l 54V69a51c59h55u57t 9813732779783

Stejně se chovají zaměstnavatelé v bankách a na poštách ke svým zaměstnancům. Ti, aby uspěli, tak by se musel počet obyvatel skokem (?) zvětšit aspoň o desítky %. Principielně jsou jejich plány stejně nereálné, jako dojezdové časy autobusáků. ;-€

+1/0
31.3.2016 10:42

J95i18n71d88ř71i96c73h 96Š70k15o42p75e30k 4625431900445

jenže nebezpečnost úředníka v bance, který navýší (nějak) počty prodaných produktů je trochu někde jinde než v případě řidiče, který musí jet 90 obec neobec

+2/0
31.3.2016 10:46

O49n73d98ř32e83j 84F39e22n54c21l 9792926413820

Navic se bavime o prumerne rychlosti, coz znamena, ze pokud se autobus rozjizdi/brzdi musi kompenzovat rychlosti vysoko pres 90kmh, aby toho prumeru pripadne dosahnul. Tak jako tak je to nesmysl...

+4/0
31.3.2016 10:23

P37e95t50r 79B48e34z48s79t76a98r97o94s11t58i 2699396383151

90 km/h průměr jde udělat jen z Černého Mostu do Jičína a to u večerních spojů, ještě za podmínky jízdy ne po R 10, ale po D11 a přes Kopidlno, ale nesmí se nikdo motat a stabilních 105 km/h obec, neobec...

+2/0
31.3.2016 13:07

P44e77t88r 42B94e51z10s66t90a49r47o58s92t30i 2709176473741

Nikde jinde v kraji, ani z Prahy do našeho kraje se takový průměr udělat nedá, Černý Most -HK se dá přiblížit k 85 km/h , no limitující je omezovač, který je 100-110 km/h, záleží na autě...

+1/0
31.3.2016 13:10

D70a92v14i61d 39P15r94o20c88h88á43z39k54a 2636702414442

Píše se zde o průměrné rychlosti, ale už nikdo se neptá jak byla spočítána. Myslíte, že je normální počítat na trase Náchod - Hradec Králové (přes Jaroměř) zjednodušeně počet zastávek 15, tak odečíst 15 minut? Za každou zastávku empiricky 1 minuta ať se jedná o spoj v 5 ráno nebo ve 13 odpoledne. Skutečný čas, který odbavení zabere je cca 5 minut, to jsou potom jiné počty. Odborářům nejde od začátku této kauzy o platy nebo snad teď bezpečnost, ale je to snaha zrušit probíhající výběrové řízení. PROBUĎME SE!

+3/0
31.3.2016 20:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.