Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Autobus by musel jet obcí devadesátkou, kritizují odbory dopravní tendr

Devadesátkou v obci by museli jezdit řidiči některých autobusů, pokud by se měli řídit návrhem jízdního řádu v plánu krajské dopravy pro následujících deset let. Taková čísla přinesla analýza, kterou si nechali zpracovat nespokojení odboráři.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A65n76d46r53e46j 14S86y53p27a84l 9399508731458

Ač odboráře bytostně nesnáším, tady s nimi souhlasím...

+2/−1
31.3.2016 12:16

R18o33b96e98r19t 95H59o78m28o54l84k50a 4553208490692

Když pan radní si za tím stojí. No jo, on je asi zvyklý honit něco jiného, než minuty.

+1/0
31.3.2016 12:10

J77i75r73i 11Z92u81z47a22ň62á13k 4348400553476

Hloupí od zeleného stolu nemají vůbec ponětí co je to provoz!a skutečnost a vůbec rozhodují o všem hlupáci a ne rozumní lidé.;-D

+7/−1
31.3.2016 11:35

D68a18v47i48d 97P92r31o18c16h69á74z46k31a 2606122904932

"Zajímavý" názor asi dopravě dobře rozumíte. Víte kdo zpracovával analýzu? Matematik, který v oblasti, kterou hodnotil v autobuse vůbec neseděl. To nebudete komentovat? 8-o

+1/0
31.3.2016 20:42

D46a83v48i19d 65P48r80o63c69h20á43z95k83a 2656132414592

Ještě doplním, že spoje uvedené v článku dnes již takto jezdí a určitě se nejedná o spoje, kde cestující lítají ze strany na stranu. Chce to jen si opravdu do toho autobusu sednout :-(

+2/0
31.3.2016 20:48

R46a46d11e57k 26P27a60p71e15ž 3989639704313

Jiri Zuzaňák: Jen aby to nebyl „hloupý dopravní odborník“, který zpracovával tu analýzu. :-)

0/0
2.4.2016 20:24

J45a31n 68S65l50o90v46í81k 3299377830788

Krajský sytém IREDO je výjimečný tím, že na sebe jednotlivé spoje různých dopravců navazují a musí na sebe v místech návaznosti čekat. Proto mají v jízdním řádě spoje v podobných uzlech schválně i několikaminutovou pauzu, např. v Rudníku,pošta. Autobusy dokonce musí počkat i na vlak a opačně, např. ve Svobodě nad Úpou. Takže pokud se mají honit minuty, jak to bude s návazností ?

+4/0
31.3.2016 10:48

P86e58t35r 33B49e65z43s86t84a23r10o42s76t28i 2339766133661

No ono to bude prakticky stejné jako dnes, akorát se začíná jít po zpoždění, což jízdní řády jsou dělané například tak, že se nabere 5 minut, do 20 minut se to srovná ... Problém není žádný, jen optimalizovat mezičasy... Například T Na Struze včas T 1866 2 minuty náskok , musí se počkat na čas S Rokytník 1 minuta zpoždění , při normální jízdě a o to jim jde, že někde jsou 3 minuty na pár metrů, jinde 1 minuta na dva kilometry, ale ve výsledku se to +- dorovná a přestupy se stíhají, problém není aktuální, jsou oblasti, kde to je vyladěné, jsou oblasti, kde nikdo nic neříká, takže tam to asi nikdo nedoladil, ale žili s tím od 06/2010

+2/0
31.3.2016 13:04

M84a19r42e34k 88Š74i39m43o74n 2664587398188

Ale proč? Proč jsou někde 3 minuty na pár metrů a jinde minuta na 1km? Proč to není naopak?

0/0
1.4.2016 1:19

P62e32t70r 67B91e36z31s48t64a75r85o17s44t87i 2909466263241

To bych se ptal na Oredu, to snad před šesti, někde již osmi lety přišlo s tímto jízdním řádem, od té doby se rámcově nic neměnilo...

+1/0
1.4.2016 8:09

K42a25r44e27l 51V54a97c82h94u88t 9743972839573

Stejně se chovají zaměstnavatelé v bankách a na poštách ke svým zaměstnancům. Ti, aby uspěli, tak by se musel počet obyvatel skokem (?) zvětšit aspoň o desítky %. Principielně jsou jejich plány stejně nereálné, jako dojezdové časy autobusáků. ;-€

+1/0
31.3.2016 10:42

J75i60n77d71ř19i36c95h 55Š63k11o18p33e34k 4895101830925

jenže nebezpečnost úředníka v bance, který navýší (nějak) počty prodaných produktů je trochu někde jinde než v případě řidiče, který musí jet 90 obec neobec

+2/0
31.3.2016 10:46

O27n59d34ř43e94j 90F20e77n71c84l 9952466553500

Navic se bavime o prumerne rychlosti, coz znamena, ze pokud se autobus rozjizdi/brzdi musi kompenzovat rychlosti vysoko pres 90kmh, aby toho prumeru pripadne dosahnul. Tak jako tak je to nesmysl...

+4/0
31.3.2016 10:23

P80e28t19r 56B65e25z81s19t29a68r77o23s35t93i 2279646963981

90 km/h průměr jde udělat jen z Černého Mostu do Jičína a to u večerních spojů, ještě za podmínky jízdy ne po R 10, ale po D11 a přes Kopidlno, ale nesmí se nikdo motat a stabilních 105 km/h obec, neobec...

+2/0
31.3.2016 13:07

P11e71t24r 73B49e61z84s50t10a98r34o39s59t98i 2239296883231

Nikde jinde v kraji, ani z Prahy do našeho kraje se takový průměr udělat nedá, Černý Most -HK se dá přiblížit k 85 km/h , no limitující je omezovač, který je 100-110 km/h, záleží na autě...

+1/0
31.3.2016 13:10

D77a33v84i11d 82P96r90o55c30h68á96z91k23a 2746842934732

Píše se zde o průměrné rychlosti, ale už nikdo se neptá jak byla spočítána. Myslíte, že je normální počítat na trase Náchod - Hradec Králové (přes Jaroměř) zjednodušeně počet zastávek 15, tak odečíst 15 minut? Za každou zastávku empiricky 1 minuta ať se jedná o spoj v 5 ráno nebo ve 13 odpoledne. Skutečný čas, který odbavení zabere je cca 5 minut, to jsou potom jiné počty. Odborářům nejde od začátku této kauzy o platy nebo snad teď bezpečnost, ale je to snaha zrušit probíhající výběrové řízení. PROBUĎME SE!

+3/0
31.3.2016 20:47



Najdete na iDNES.cz