- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak to jsem na ty provizorní zvýšená nástupiště zvědav. Zatím to funguje tak, že je chodník, v silnici namalovaný červený pruh pro kola a pak normální silnice. Autobus nebo trolejbus zastaví na té ulici a lidé (včetně méně pohyblivých seniorů) vystupují na cyklistický pruh místo na chodník. Prostě blbárna. Tak k čemu pomůže nějaké zvýšené nástupiště, když k němu ten dopravní prostředek ani nezajíždí. Místo pruhů pro cyklisty to nebude a cestujícím by ulehčilo i to zajetí k chodníku. Přeci jen by ten schod nebyl tak vysoký.
Jako za komančů,nezáleží jak to opravíme ale kolik toho opravíme,kvantita přednější kvalitě.
Komunistický socialismus měl i ve firmách skončit koncem národních podniků. V současnosti je to zde samí vzdělanec s kdejakou vyšší odbornou školou, s pochybnými výsledky. ale řemeslníci s maturitou, jež jsou řemeslnými odborníky chybí a v budoucnu budou chybět čím dál více. Je to chybou vyšších odborných škol, středních škol nebo kantorů jež nejsou ideálem vzdělávání