Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vlaky místo zrychlení brzdí, na trati do Pardubic jsou zastávky natěsno

Obnova stanice Opatovice-Pohřebačka způsobila kuriózní železniční problém na nové dvoukolejce. Namísto zrychlení vlaků nastal na trati z Hradce Králové do Pardubic opačný efekt. Osobní spoje mezi stanicemi jen popojíždějí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H39a45n19a 98U82l22r20y33c71h57o50v60á 9130943788978

Já jsem na celé akci nepochopila jednu věc. Proč se nedala do pořádku a nezmodernizovala ta existující zastávka Opatovice - Pohřebačka (jak se to teď jmenuje), ale bude se úplně rušit a místo toho budeme mít za spoustu miliónů dvě fungl nové zastávky Březhrad a Opatovice. Tedy jeden důvod mě napadá, všimné a úplatky, ale to u nás, kde se pamatuje především na lidi, určitě není pravda. :-P:-P

0/0
4.5.2016 12:00

P45e18t89r 78K30o49r82b78e73l 9126137360512

Protože nejde o zastávku, ale o nádraží jehož modernizace pro osobní dopravu by vyšlo mnohem dráž než výstavba dvou zastávek, které jsou navíc blíže zástavbě než ono nádraží. Ve výsledku budeme mít dvě zastávky blíže lidem a mezi nimi nádraží zmodernizované a fungující jen pro nákladní dopravu např. odstavování souprav pro opatovickou elektrárnu a rychlý průjezd osobních vlaků. Zatím na ono nádraží není sáhnuto a tak tam lze obnovit zastavování. Po přestavbě a vzniku nových zastávek se nástupiště zruší. Zkuste si nejprve o tom něco najít než začnete obviňovat z korupce.

+2/0
4.5.2016 12:04

H23a40n28a 23U28l84r69y34c40h25o50v97á 9150203828528

Tak jestli je to tak, jak píšete, tak není problém. A s tou korupcí, vždyť jsem psala, že to u nás určitě tak nebude.

0/0
4.5.2016 12:27

J80a74n 54K82ö48r88n61e87r 9376661194940

Je třeba zavést normované vzdálenosti mezi obcemi, aby se vlakům líp jezdilo:-)

A že ta šedesátka u Březhradu soudruha Duška tolik rozčiluje? Nebyl to on, kdo vehementě prosazoval udržování provozu na lokálkách, kde je šedesátikilometrová rychlost nedostižnou metou, o vytíženosti vlaků nemluvě?

+4/−2
4.5.2016 10:52

P36e29t18r 20K17o95r29b44e20l 9416887760922

Článek o ničem. Máme tu nedokončenou dvoukolejku a na to navazující nutná provizoria. Až se dokončí provizoria zaniknou. Tak se snažme, aby to bylo co nejdříve.

+13/0
4.5.2016 10:36

J21a76r74o37s31l43a71v 95H31a31m38á81č68e73k 6503666358902

Mne se to nezdá o ničom. Lidé v Březhradu měli tu oblužnost předjednanou. To že je pak úředníci hodili přes palubu je důležité zveřejňovat a je evidentní, že podobných sporů bude v průběhu stavby víc a čím více se o nic bude mluvit tím lépe...např. na vjezdu do Hradce je potřeba dořešit spoustu záležitostí viz např.: www.kastanka-hk.cz, přesun pražské trati,...?

+1/0
4.5.2016 12:56

J27i60n38d14ř95i41c87h 97Š23k62o18p69e42k 4645151550605

na videu má poslední vagon soupravy sběrač. Nevíte proč ? Jako zdroj energie ? Nové lokomotivy už nedávají elektřinu do vagonů, tak se to řeší takto ?

0/0
4.5.2016 10:32

P49e20t61r 39K86o60r63b32e86l 9876777230602

Zde je vysvětlení: http://www.tudc.cz/index.php/cs/merici-vuz-pevnych-trakcnich-zarizeni

0/0
4.5.2016 10:38

J69i69n73d63ř85i74c77h 81Š72k77o94p43e45k 4575431220605

dík

tak nakonec to nebyl ani obyčejný vůz

0/0
4.5.2016 10:41
Foto

M94i27l62o28s89l26a24v 38Z87í72t77k49a 8720544987290

Řeší se kravina. Samozřejmě, že osobní vlak, který zastavuje na zastávkách, se na 160 nerozjede a nepotřebuje se rozjet a nikdo ani takovou rychlost nemohl slíbit. Tak rychle se nejezdí ani na koridoru od Prahy na Kolín. 160 tam pojedou rychlíky. Ano, etapizace je špatně, ale to samé předvádí i ŘSD na silnicích - třeba nedávno otevřený úsek D6 u Lubence, který začíná a končí v poli, má 4 km a neulevil vůbec žádné obci - nejméně potřebná část.

+6/0
4.5.2016 10:08

H10a11n47a 10U68l10r29y79c81h67o47v83á 9430523258168

Ty motoráky, co jezdí jako rychlíky do Liberce, snad ani nemají technické parametry, aby jezdily tak rychle. Jsou to staré vlaky. Touto rychlostí mohou jet jen ty nové soupravy, co pendlují mezi Pardubicemi a Hradcem nebo Jaroměří.

+1/0
4.5.2016 11:54

H88a73n37a 82U95l96r51y79c57h48o57v85á 9140143328158

Ty motoráky, co jezdí jako rychlíky do Liberce, snad ani nemají technické parametry, aby jezdily tak rychle. Jsou to staré vlaky. Touto rychlostí mohou jet jen ty nové soupravy, co pendlují mezi Pardubicemi a Hradcem nebo Jaroměří.

0/0
4.5.2016 11:54

H50a44n25a 57U42l73r60y36c26h43o47v17á 9580763548548

Pardon, odeslala jsem to jen jednou, nevím, co to má zase znamenat.

0/0
4.5.2016 11:55

J30i62ř43í 82E79r70b46e13n 1133954306217

Ty "staré" vlaky jsou konstruované na maximálku 110-120 km/h...

0/0
4.5.2016 13:02

P60e70t92r 76K62o24r77b91e18l 9986577560982

Jenže ta stošedesátka tam bude i za dvacet let a ty staré vlaky ne. Není důležité, co tam jezdí teď, ale aby ta trať byla k něčemu i za dlouhou dobu.

+2/0
4.5.2016 16:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.