Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kaštanová alej má naději, dvoukolejka do Pardubic by mohla vést vedle

Bojovníci za zachování téměř stoleté kaštanové aleje v okrajové části Hradce Králové mají naději. Projektanti dvoukolejky do Pardubic, jíž mělo stromořadí ustoupit, slíbili, že zváží možnost vedení druhé koleje po vedlejších pozemcích. Nápad úplného odklonění trati od čtvrti však neuspěl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

D19a72v20i95d 88K64r20á87s46e57n21s51k31ý 7257490987

Moment, oni aby zachránili pár kaštanů, si raději chtějí nechat zbourat baráky a postavit je na druhé straně? Rozumím tomu dobře? ;-D

+1/0
2.6.2016 17:59

K83l36á68r87a 71B19u98r32i12a71n67o36v69á 3147870611614

stejně pochybuji, že levá strana se jim podaří vykoupit

ale spíš mě mrzí, že absolutně nemyslí na jiné obyvatel na levé straně, kteří to mají k budoucím podjezdům daleko, např. v ulici Družstevní je hodně starých lidí a ti to tam prostě nedojdou

a vůbec je to projekt ani ne na ty dvě pověstné věci - prý zrychlení mezi dvěma krajskými městy..to mě fakt vytrhne být podle jízdní řádu v druhém městě o dvě minuty dřív...sakra, vždyť to jsou České dráhy, kdo věří, že budou jezdi na čas?;-O

zbytečně vyhozené prachy, místo toho mohli opravit nějaké nádraží

+2/−8
1.6.2016 12:06

J87a20n 42Š23o63r47č66í60k 3798662711553

Měla byste přemýšlet více v souvislostech. Druhá kolej nepřinese jenom zrychlení vlaků na 160 km/h, ale především zvýší kapacitu tratě (tedy, že na sebe vlaky nebudou muset čekat, aby se vyhnuly). To bude mít za následek právě Vámi zmíněné zpoždění, které se řetězově přenáší kvůli tomu, že i nezpožděný vlak musí na zpožděný čekat. Takhle se na trať vejde násobně větší množství vlaků. O zdvojkolejnění Hradubické tratě se mluví už od katastrofy u Stéblové, takže padnutí pár stromů bych nebral jako nějakou závratnou oběť. Lidé o tom ví. A samozřejmě v rámci tohoto projektu se bude i Hradecké nádraží opravovat, jak také zmiňujete.

+4/−1
1.6.2016 12:17

P72a43v80e78l 43Ř48a19p38e91k 7532986739865

Ty stromy stejně budou muset za pár let k zemi, takže jakýkoli ústupek je nesmysl. Místo žvanění ať radši zvednou zadky a jdou nějaké stromy vysadit.

+9/−5
1.6.2016 11:52

J92a27n 95R82o27h41á69č 4592882427159

Na ten podjezd v Podebradovce jsem zvedavej. Kam to tam nacpou.

0/0
1.6.2016 11:47

J16a85r30m87i11l36a 90V52a37v76ř39í38n86k57o36v64á 2779322684445

http://kastanka-hk.cz/prezentace-navrhu-pro-jednani-se-spolkem-kastanka-z-s-z-18-5-2016/

+1/0
1.6.2016 12:42

J20a68n 35R69o30h70á76č 4612352127949

Dekuji!

0/0
1.6.2016 13:21

R10a74d71i56m 28Š31o36l64c 1615565465194

Úhly zatáček???? ;-D;-D;-D;-D

+5/0
1.6.2016 11:14
Foto

M88i18c35h90a75l 90S37m29í97t93k47a 8594594663406

Taky nevím co to je.

0/0
1.6.2016 11:42

F39r26a35n81t54i37š21e84k 78K46u55l94d14a81n 5636317254164

Kruci, už jsem tady redaktorům psal, že ne železnici NEJSOU zatáčky !!! Na železnici byly, jsou a budou vždycky jenom oblouky !!!

+1/0
1.6.2016 13:36



Najdete na iDNES.cz