Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Další rány pro hradecký bulvár: zeleň musí ustoupit parkovacímu domu

Nejlidnatější ulice kraje má problém s nedostatkem parkovacích míst. Obyvatelé Benešovy třídy v Hradci Králové se obávají, že město postaví šestipatrový parkovací dům přímo pod okny jednoho z paneláků. Místní mají rovněž strach, že přijdou o část oblíbené zelené plochy podél Hradecké ulice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J93i73r46k27a 81B83l47a76h29i51č 9734491919972

Pokud to půjde srovnatelně rychle jako cokoliv v HK, tak jsem klidnej a budou se toulat mezi šutrama ještě děti mých dětí ...

0/0
6.6.2016 11:04

J40a96r14o22s11l94a18v 65H46a54m81á25č40e92k 6703986298672

Doporučuji využívat v HK sdílená auta a nebudeme se muset tak intenzívně bránit dalším betonovým monstrům pro smradlavé plechovky ve veřejném prostoru: www.autonapul.cz

0/−3
2.6.2016 14:22

M37i48c46h29a54l 83S41t87e46b92l77o 5529631934417

Dobře jim tak. Hned tam postavte pár parkovacích domů. Jsou ve městě, tak co se diví:-)

+2/−2
2.6.2016 12:38

J51a94n 19K49a54š29p30a65r 9371373900457

Mechov kandiduje na nečestný titul Ropák roku 2016

- kácení kolem Orlice

- bourání hájovny U Dvou závor

- zástavba zelených ploch

+2/0
2.6.2016 12:37

P66a52v53e15l 30Ř31a15p22e53k 7602216529295

Automobilový socialismus. Hele, já chci chovat slony, chci zahradní domek, chci létat helikoptérou a plavit se na jachtě, vyhradí mi stát potřebné pozemky a vybuduje všechny nezbytné stavby a infrastrukturu? Automobil je jediný soukromý majetek, který lze bezplatně odkládat na státem vyhrazeném a stavebně upraveném veřejném pozemku. Pak se nelze divit, že je všude tolik těch popelnic, že přibývají další a že to nemá konce.

Socky v autech zaneřádily zevlujícím plechem každé volné místo ve městech a pořád jim to nestačí. Nelze jim ustupovat a z daní stavět další plochy. Je třeba zavést tržní principy do parkování. Pokud mají lidé málo parkovacích míst, ať si příslušné pozemky zakoupí jejich SVJ a na vlastní náklady vybuduje parkovací doom.

Ve starých panelácích, kde se komunisti vykašlali na výtahy, si musí obyvatelé - vesměs důchodci - z vlastních peněz postavit výtah, mladým zdravým lidem, kteří nemají problém chodit, postaví parkoviště stát? To je sprosté a odporné!

+8/0
2.6.2016 10:30

P79e23t57r 24N87e92c90h86a82n87i97c60k59ý 7743476168810

Oktávka potřebuje 2x5m, a to asi o něco víc pro manévrování, tak řekněme 11metrů čtverečních, v HK je přibližně 100.000 obyvatel, i kdyby z nich mělo auto nebo autem přijelo 50.000 lidí, tak jsme na 550 000 metrech čtverečních pro auta, to je 5.5 kilometrů čtverečních jen pro auta. Myslím si, že tak jako mají města jedno hlavní a několik menších vlakových nádraží, jedno autobusové nádraží, tak budou časem mít jedno centrální parkoviště a několik menších s omezenou kapacitou a registrací přes mobil. K tomu to spěje, auta už není kam dávat. Z auta se nakonec stane další prostředek dopravy s podobnými pravidly jako bus/vlak/metro

0/−1
2.6.2016 13:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.