- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud to půjde srovnatelně rychle jako cokoliv v HK, tak jsem klidnej a budou se toulat mezi šutrama ještě děti mých dětí ...
Doporučuji využívat v HK sdílená auta a nebudeme se muset tak intenzívně bránit dalším betonovým monstrům pro smradlavé plechovky ve veřejném prostoru: http://www.autonapul.cz
Dobře jim tak. Hned tam postavte pár parkovacích domů. Jsou ve městě, tak co se diví
Mechov kandiduje na nečestný titul Ropák roku 2016
- kácení kolem Orlice
- bourání hájovny U Dvou závor
- zástavba zelených ploch
Automobilový socialismus. Hele, já chci chovat slony, chci zahradní domek, chci létat helikoptérou a plavit se na jachtě, vyhradí mi stát potřebné pozemky a vybuduje všechny nezbytné stavby a infrastrukturu? Automobil je jediný soukromý majetek, který lze bezplatně odkládat na státem vyhrazeném a stavebně upraveném veřejném pozemku. Pak se nelze divit, že je všude tolik těch popelnic, že přibývají další a že to nemá konce.
Socky v autech zaneřádily zevlujícím plechem každé volné místo ve městech a pořád jim to nestačí. Nelze jim ustupovat a z daní stavět další plochy. Je třeba zavést tržní principy do parkování. Pokud mají lidé málo parkovacích míst, ať si příslušné pozemky zakoupí jejich SVJ a na vlastní náklady vybuduje parkovací doom.
Ve starých panelácích, kde se komunisti vykašlali na výtahy, si musí obyvatelé - vesměs důchodci - z vlastních peněz postavit výtah, mladým zdravým lidem, kteří nemají problém chodit, postaví parkoviště stát? To je sprosté a odporné!
Oktávka potřebuje 2x5m, a to asi o něco víc pro manévrování, tak řekněme 11metrů čtverečních, v HK je přibližně 100.000 obyvatel, i kdyby z nich mělo auto nebo autem přijelo 50.000 lidí, tak jsme na 550 000 metrech čtverečních pro auta, to je 5.5 kilometrů čtverečních jen pro auta. Myslím si, že tak jako mají města jedno hlavní a několik menších vlakových nádraží, jedno autobusové nádraží, tak budou časem mít jedno centrální parkoviště a několik menších s omezenou kapacitou a registrací přes mobil. K tomu to spěje, auta už není kam dávat. Z auta se nakonec stane další prostředek dopravy s podobnými pravidly jako bus/vlak/metro