- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takže někdo lhal, aby sosal peníze. Tak ať si to teď odskáče se vším všudy. Jenže v této republice všichni nadávají, místo aby dotyčné vyházeli přes zavřené dveře. A i kdyby je zázrakem někdo vyhodil, tak ta bezpáteřní zvěř vleze oknem zpět. Však už jim nějaký kamarádiček cestičku prošlápne.
No já hlavně vidím zmodernizovanou, tišší a méně kolíbavou trať než bývala...
Pravda je, že některé zastávky jsou zbytečné, soudě dle vystupujících či nastupujících cestujících. Mne osobně to zase tolik nevadilo co mne ale na dráze ale velmi štve, jsou okna která nejdou otevřít, ústup od vagónů s kupé a klimatizace, ta je snad pro mne to nejhorší. Proto také jsem přestal zcela jezdit vlakem. Bavilo mne dřív vlakem jezdit, když bylo v kupé obsazeno a chtěl jsem si otevřít okno tak jsem si zašel na chodbičku, aby to náhodou v kupé někomu nevadilo a tady jsem si v klidu otevřel okno a byla to paráda. Dnes je to samý velkoprostorový vůz s klimatizací která buď nefunguje a je tam k zalknutí a nebo funguje a zase až příliš
a odejdu s rýmou. A tomu se říká pokrok, děkuji ale tohle nechci.
Tak to bylo jedině zrychlení utrácení peněz. o se to utrácí, když nám na to někdo dá.
Kdyby to opravdu chtěli zrychlit, tak se na tuhle trať vykašlou a udělají nový úsek z Jaroměře do Trutnova okolo Dvora. To by se pak cesta zkrátila o hodinu.
Až se za 20 let dostaví dálnice, tak už tahle trasa bude pro trutnováky tuplem nezajímavá, protože budou moci být v Hradci místo 2h vlakem, autem za 40 minut .
No hlavně že nám tady v rámci modernizace udělali závory na předhod pro pěší, který je před nádražím a vlaky se sotva plouží a o kilometr dál, kde jsou 3 přejezdy za sebou nic jen blikače a před 14 dny tam byl smrťák 2 lidi. Hlavně že nám tu klimbají závory 10 minut před příjezdem vlaku a o 200m vedle na přejezdu ještě jezdí auta.
Milion sem, milion tam, stejně je to z dotací. Hlavně, že zbylo i na soudruhy a jejich nové vilky.
To už nejsou soudruzi, ale páni kapitalisté.
Budte radi, ze to neprodlouzili na 150min.
Efekt to mit bude, každá modernizace dráhy pomůže, minimálně z důvodů ze se odstraní poruchovost staré koleje, udelat rychlodrahu ve staré trase trasovane pred 120 lety opravdu nelze.
Co to kecáte za kraviny. Na té dráze se dá normálně jezdit plnou rychlostí, pokud jsou koleje v pořádku.
Důležité je že zrušili některé zastávky,někde staví jen dva vlaky za den a když jedete spěšným vlakem nebo rychlíkem v kterou koliv hodinu tak jsou poloprázdné.
Hlavním účelem stavby bylo utratit ty stamiliony. To je jako dneska. Vláda ČSSD s populisty z ANO naslibovala před volbami stavbu 80 km dálnic ročně a přitom nepostavily za tři roky po volbách ani jeden km. Ale peníze určené na dálnice spolehlivě utrácí. Dneska by na silnicích neměly být cedule "musíme to opravit" ale "musíme to utratit".
Účelem bylo tu trať opravit. Kdyby se rozpadla a provoz byl definitivně zastaven, tak byste byl, hádám, spokojený, že to bylo zadarmo.