Diskuze

Otevření Auparku v Hradci může zhoršit dopravu, MHD už teď jezdí pozdě

Páteční slavností otevření nového obchodního centra Aupark prověří křižovatku Koruna v centru Hradce Králové. Kruhový objezd už nyní mnohé autobusy a trolejbusy zpožďuje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hezky si to tam tu kulturu užíjte :-P. Jdu hledat článek kde se tvrdilo, že bude část parkovacích míst zdarma a ne jen o víkendu...

Jinak hlavní architekt města se na veřejné schůzi v Kuklenách vyjádřil, že je tato křižovka provedena jako dopravní špunt úmyslně...tak třeba to některé zoufalce v kolonách skutečně předvědčí k jiné než individuální fosilní dopravě...časem no

1 0
možnosti

Lidé by možná i využívali MHD, ale proč by to dělali? Když vezmu že MHD v HK by mohlo využívat 50% místních a 50% přespolních, tak se ptám co pro těch 50% přespolních má být atraktivní na MHD. Zkusil se někdo z radnice zamyslet jako někdo do HK přijíždí odjinud? Kde v HK zaparkuju, abych mohl využít MHD? U terminálu, kde je zoufale přecpáno? A nebo na Slezském u nádraží, kde mě po čase zabijou rezidenti, páč nebudou mít kde parkovat? a nebo tam nějaká " chytrá " hlava zavede parkomaty z nichž peníze končí v Trutnově u firmy Blbě A Křivě? A nebo mají zajet do Katschnerky, kde za parkování zaplatím a pak se ještě povleču někam na zastávku MHD. A nebo pojedu do pivovaru, abych tam zaplatil nehorázné parkovné? Případně ze zoufalství můžu zkusit nějakou zastávku na okraji a doufat, že se náhodou trefím do příjezdu MHD v hodinovém intervalu ?Proč, když tím blbým autem mě to vyjde o dost levněji a rychleji?

Pro info: jsem přespolní a mám lítačku a po HK jezdím skutečně raději MHD než autem, ale zkuste občas přemýšlet, nebo vyzkoušejte jak jsou vaše " výhodné " nebo nepochopené nabídky dobré pro ty co jim jsou určeny....

5 0
možnosti

D76u81š69a13n 55P51i19š64i

10. 11. 2016 20:27

"Otevření Auparku v Hradci může zhoršit dopravu". Ne že může, ale ono ji zhorší. Do Auparku přijede několik tisíc osobních aut denně a nemálo vozidel zásobování. Přetížená Gočárova třída na tom bude ještě hůře. Nárůst pocítí i Kukleny a další. Jízdní řád MHD bude jen na papíře, ve skutečnosti jej řidiči autobusů a trolejbusů nebudou schopni dodržovat.

5 0
možnosti

Velkým problémem budou také chodci. Přechody jsou hned za každým výjezdem z kruháku, zvýšený pohyb chodců do nákupáku s právem přednosti udělá z kruháku totální špunt.

0 0
možnosti

Řidiči DP si nemají hrát na gentlemany, pouštět auta nebo chdce ještě 5m od prechodu . Viz. č. 25 dnes navečer.

0 4
možnosti

J46a65n 14R13o58h70á87č

10. 11. 2016 18:00

Nesmysl. Ono, kdyz se vetsinou da predpokladat, ze na prechod chodec skoci vcelku bez rozmyslu, tak zaslapnout auto neni jako zaslapnout autobus nebo trolejbus plny lidi.

2 0
možnosti

Po HK je to autem výrazně rychlejší. Příklady:

MHD Auto

Moravské Předměstí-Skladištní oblast 30-40 min. 10-15 min.

Moravské Předměstí-Březhrad 35-45 min. 10-15 min.

Moravské Předměstí-Ostravská 30-35 min. 7-12 min.

Podobně je to na většině tras, MHD se vyplatí jedině při cestě do centra a na nádraží.

2 3
možnosti

Gratuluji Captain Obvious, přišel jste na úžasnou věc.

Jen se Vás zeptám, taky po cestě z Moravského na Březhrad jedete přes nádraží a cestou nabírate lidi, nebo jedete na Vysoukou a napojíte se na rychlostní komunikaci??;-D;-D

3 0
možnosti

Po HK.DC autobusem jezdit nehodlam, nebot bez prestupu se stejne nikam naprimo nedostanu, takze neusetrim cas. A ani penize, protoze s jednim prestupem zu je to 4x 18,- Kc a to se mi porad vyplati petilitrovy osmivalec.

6 4
možnosti

Někdy to zkuste - ty přestupní ceny jsou úplně jiné než píšete pokud jste schopen vlastnit městskou kartu...ale třeba Vám to popojíždění ve stále delších kolonách vyhovuje a je Vašim příspěvkem k lepšímu životu v Hradci...X

1 0
možnosti