- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hezky si to tam tu kulturu užíjte . Jdu hledat článek kde se tvrdilo, že bude část parkovacích míst zdarma a ne jen o víkendu...
Jinak hlavní architekt města se na veřejné schůzi v Kuklenách vyjádřil, že je tato křižovka provedena jako dopravní špunt úmyslně...tak třeba to některé zoufalce v kolonách skutečně předvědčí k jiné než individuální fosilní dopravě...časem no
Lidé by možná i využívali MHD, ale proč by to dělali? Když vezmu že MHD v HK by mohlo využívat 50% místních a 50% přespolních, tak se ptám co pro těch 50% přespolních má být atraktivní na MHD. Zkusil se někdo z radnice zamyslet jako někdo do HK přijíždí odjinud? Kde v HK zaparkuju, abych mohl využít MHD? U terminálu, kde je zoufale přecpáno? A nebo na Slezském u nádraží, kde mě po čase zabijou rezidenti, páč nebudou mít kde parkovat? a nebo tam nějaká " chytrá " hlava zavede parkomaty z nichž peníze končí v Trutnově u firmy Blbě A Křivě? A nebo mají zajet do Katschnerky, kde za parkování zaplatím a pak se ještě povleču někam na zastávku MHD. A nebo pojedu do pivovaru, abych tam zaplatil nehorázné parkovné? Případně ze zoufalství můžu zkusit nějakou zastávku na okraji a doufat, že se náhodou trefím do příjezdu MHD v hodinovém intervalu ?Proč, když tím blbým autem mě to vyjde o dost levněji a rychleji?
Pro info: jsem přespolní a mám lítačku a po HK jezdím skutečně raději MHD než autem, ale zkuste občas přemýšlet, nebo vyzkoušejte jak jsou vaše " výhodné " nebo nepochopené nabídky dobré pro ty co jim jsou určeny....
"Otevření Auparku v Hradci může zhoršit dopravu". Ne že může, ale ono ji zhorší. Do Auparku přijede několik tisíc osobních aut denně a nemálo vozidel zásobování. Přetížená Gočárova třída na tom bude ještě hůře. Nárůst pocítí i Kukleny a další. Jízdní řád MHD bude jen na papíře, ve skutečnosti jej řidiči autobusů a trolejbusů nebudou schopni dodržovat.
Velkým problémem budou také chodci. Přechody jsou hned za každým výjezdem z kruháku, zvýšený pohyb chodců do nákupáku s právem přednosti udělá z kruháku totální špunt.
Řidiči DP si nemají hrát na gentlemany, pouštět auta nebo chdce ještě 5m od prechodu . Viz. č. 25 dnes navečer.
Nesmysl. Ono, kdyz se vetsinou da predpokladat, ze na prechod chodec skoci vcelku bez rozmyslu, tak zaslapnout auto neni jako zaslapnout autobus nebo trolejbus plny lidi.
Po HK je to autem výrazně rychlejší. Příklady:
MHD Auto
Moravské Předměstí-Skladištní oblast 30-40 min. 10-15 min.
Moravské Předměstí-Březhrad 35-45 min. 10-15 min.
Moravské Předměstí-Ostravská 30-35 min. 7-12 min.
Podobně je to na většině tras, MHD se vyplatí jedině při cestě do centra a na nádraží.
Gratuluji Captain Obvious, přišel jste na úžasnou věc.
Jen se Vás zeptám, taky po cestě z Moravského na Březhrad jedete přes nádraží a cestou nabírate lidi, nebo jedete na Vysoukou a napojíte se na rychlostní komunikaci??
Po HK.DC autobusem jezdit nehodlam, nebot bez prestupu se stejne nikam naprimo nedostanu, takze neusetrim cas. A ani penize, protoze s jednim prestupem zu je to 4x 18,- Kc a to se mi porad vyplati petilitrovy osmivalec.
Někdy to zkuste - ty přestupní ceny jsou úplně jiné než píšete pokud jste schopen vlastnit městskou kartu...ale třeba Vám to popojíždění ve stále delších kolonách vyhovuje a je Vašim příspěvkem k lepšímu životu v Hradci...