- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zrovna jsem absolvoval první jízdu "novým" rychlíkem vyšší kategorie Praha - Luhacovice. V neděli odpoledne 4 rakouské second hand vozy narvané k prasknutí za dražší jízdné. Velmi nemilé překvapení národního dopravce s novým grafikonem...
Tak můžete zkusit RJ. Má stejný second hand, tak alespoň si mohou poplácat po zádech (P. S. co by lidé dali za tento second hand na jiných tratích).
Myslím, že výborně funguje autobusová doprava.
Ty vlaky a ještě k tomu b pět ráno, jsou k ničemu.
Potěmkiáda v rukou ČSSD, co se dá dělat.
Nesystémový vlak, který jen zbytečně rozhodí systém fungující po zbytek dne. Ale objednavatel ho chce tak ho má. Lepších vozů je pro takový vlak škoda jinde udělají víc parády a využije víc cestujících.
Rádio Jerevan k tomu dodává: "Není pravda, že rychlík bude papírovy! Našim redaktorům se podařilo zjistit, že bude koženkový!"
a co spoj Náchod - Polsko
ideálně do Vratislavi / Wrocławi
kde je parádní letiště
Z Náchoda do Wrocławi třikrát týdně autobusem (Student Agency Praha-Warszawa), jinak s přestupy - např. v Kudowě-Zdroju. Trať Náchod-Kudowa už neexistuje (krátce fungovala na konci války) a trať z Meziměstí do Wałbrzychu se pro osobní dopravu nevyužívá.
On by tam mohl z Meziměstí i dojet. Jen to chce soupravu s řídícím vozem. Ta by ostatně mohla poct i na dvojité úvrati u Vysokova.