Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Škodovka v Kvasinách roste, silnice nezvládají nápor zaměstnanců

Silnice na Rychnovsku přestávají zvládat dopravní nápor, který s sebou přináší rozvoj automobilky v Kvasinách. Vedení firmy už dříve upozorňovalo, že s rozvojem průmyslové zóny je třeba posílit infrastrukturu. Jenže stavba obchvatů zamrzla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P55a69v62e49l 66Ř78a72p27e82k 7792506399885

Vyrábíme auta, aby bylo čím dojíždět do továren na auta. Zbytek aut utváří zevlující plech, který zaneřádil všechny ulice.

Naprosto zvrácené a absurdní počínání Rv

+1/0
21.12.2016 16:44
Foto

M70a27r28e63k 59T60o47n 8642338778689

Nějak jsi z toho ciklu vyndal recyklaci. Ten plech neroste na stromě a není levný.

0/0
22.12.2016 0:13

P93e83t68r 77V80o12n42d94r34a45c40e94k 7635151383890

A co takhle veřejná doprava ?? Proč ti lidé nejezdí třeba autobusem ?? ...... Také exitují fabriky, které zaměstnance sváží ..... a tady Škodovka jasně říká,že je to nezajímá !!

+3/0
21.12.2016 4:54

P64a58v24e42l 60Ř32a28p54e31k 7562326309795

Automobilová lobby potřebuje, abychom se topili v těch zastaralých popelnicích. Tenhle koncept už nepatří do 21. století.

0/0
21.12.2016 16:46

M65i34c85h91a81l 46C34h83a47l80u52p84a 6858340599793

Řada zaměstnanců sice využívá veřejnou dopravu či svozové autobusy, ale přesto zbývá podstatná část lidí, kteří se do továrny dopravují auty.

0/0
21.12.2016 22:43
Foto

M61a69r49e26k 98T25o46n 8782568228719

Ty jsi ten článek asi nečetl, že?

0/0
22.12.2016 0:14

H62o88n22z55a 26F50á22t87o21r 2559565824610

Jezdí tam třeba i vlak. A to akorát, aby se lidé mohli dostat na směnu nebo ze směny. Dokonce je přímý do/z krajského města. Třeba lidé prostě chtějí jezdit auty.

0/0
22.12.2016 16:54

R53o14m40a97n 43H79a90n81u11s 8545167199534

TakŠkodovka postaví fabriku v jednom z nejméně lidnatém a infrastrukturou postiženém okrese a pak se diví. Proč to nepostavili v Ostravě, kde by měli na práci spoustu horníků, na Mostecku apod. Nejen ubytování ale i další problémy to přinese. Místní firmy nebudou mít zaměstnance ani v jiných oborech skoro každý číšník, prodavačka půjde raději do škodovky.

+2/0
20.12.2016 20:54

T73o67m93á70š 96V78e36r29n83e70r 1595694957375

Ta fabrika je v Kvasinách už víc než 80 let...

0/0
28.12.2016 0:26

R12o71m16a75n 31H70a15n46u18s 8425457349494

Akorát ji teď trochu rozšířili a potřebují celkem 5500 zaměstnanců a vozí tam lidi 100km a Poláky. A furt to nestačí pokrýt.;-D

0/0
28.12.2016 11:55

J12i27ř87í 31J28a83n28o70t85a 2679365843

přijeďte se podívat do Mladé Boleslavi - také kolabuje doprava

0/0
20.12.2016 13:40

S95t23a64n25i11s68l90a67v 58P29i76š64t45ě72k 1736298339645

Vzdyt to vklidu jede. Pomalu ale nestoji.

+1/0
20.12.2016 13:17

J75o82s75e60f 51V10e23s83e91l42ý 4214416887176

Takže na směnu do Kvasin cca 2500-3000 lidí. Tak to bych chtěl to MHD vidět ;-) :-D

Kolikže má Solnice obyvatel? A obchvat nic nevyřeší neb půjde z pravé strany směr od Dobrušky a automobilka je na levé straně....Takže pochybuji že si bude někdo do práce dobrovolně zajíždět.

0/−1
20.12.2016 12:01

M90i73c62h78a47l 86C87h65a79l87u76p37a 6978630659513

To je nějakých 20-30 autobusů nebo 2 soupravy metra. Ti lidé ale nejspíš stejně budou jezdit na různá místa, takže svoz na jedno místo by ten problém jenom přesunul. Podle článku už ale nějaký hromadný svoz mají, ale dost lidí o něj nemá zájem a jede vlastním autem.

0/0
21.12.2016 22:46

P11e52t19r 44D66v23o10r13a80k 3521820227609

Já vám nevím, ale kolem šesté-sedmé a osmé ranní a druhé-třetí-čtvrté-páté a šesté kolabuje doprava v celých Českých Budějovicích a nepíšete tu o tom každý týden článek.

+1/0
20.12.2016 7:53

J10a92n 95M49o38t76ů56r17e92k 7400562371779

To kolabuje všude :-)

0/0
20.12.2016 7:57

L28a19d18i50s57l13a49v 35K28r20á37l 1180633179611

Přesně tak, totéž Praha, ale tam to stojí, tady na přiloženém videu co je celý článek, auta v pohodě jedou v koloně, to je úplný prd oproti stojící každodenní koloně do Prahy...

+1/0
20.12.2016 12:10

J78a53n 90M48o36t13ů40r68e43k 7660162371739

Když ona řešení existují, ale nikdo je nechce řešit. Určitě se část dá odbourat hromadnou dopravou ve spolupráci město/fabrika, určitě by mohla fabrika směny upravit tak, aby se rozptílily více do dne (přeci nemusí mít všechna oddělení stejně směnu), úprava infrastruktury atd.... a kombinace všeho. A lidé se musí také zamyslet, co chtějí - pohodlí a nebo zácpy a smrad.

+3/0
20.12.2016 7:46

A20n60t76o61n42í55n 13S96c92h40i93n70d83l84e18r 8793897105879

nevím, proč si nevezmou home office

+3/0
19.12.2016 22:43

M20a21r81t44i66n 24J12u55r26e17č58k60a 2553304611581

protože doma člověk lajdačí

0/0
20.12.2016 8:30

L14u85b23o95š 77H51o27l31í87k 5537660282430

A může uklouznout na mokré podlaze! (myslím že to říkala Marxová-Engelsová)

0/0
20.12.2016 13:26

M63a70r60e65k 36P93o17s15p60í54š82i94l 2575755411

Jo slavné kruháky! Největší špunt dopravy. Viděl jsem reportáž,kde už přicházejí na to,že retardéry ve městech řeší rychlost a bezpečnost,ale neřeší emise. Ty jsou mnohonásobně větší když se auta plouží na 2-3 rychl stupeň případně zastavují a rozjíždějí se

To samé je kruhák. A ještě k tomu tečou nervy řidičům. Kdo zažil zácpy na kruhákách ve FR tak mi dá jistě za pravdu. A vítězoslavně to aplikovali u nás.Teď je máme u nás skoro všude. A všude je zácpa. Doprava se mnohonásobně zpomalila. Lidi tráví mnohem víc času v autě. A to ještě jak to ti projektanti projektujou!!! Kamion s návěsem se má problém tak vejít.

+1/−2
19.12.2016 22:33

J81a89n 83M70o87t40ů37r71e77k 7980492531919

Ano, o retardérech je to pravda. Ale o těch kruháčích? To máte z jaké studie?

0/0
20.12.2016 7:40

M47a80r95e62k 45P28o31s98p53í98š11i47l 2665105371

kruhák jezdím denně několikrát.

štrůdl který se pomalu posouvá a nebo stojí. Všichni si dávají přednost. Nikdo neví kdo má jet a kdo ne. Jeden pomalejší řidič na rozjíždění udělá svoje.Pak se ta kolona začne rozjíždět auto po autě a zase brzdí a opět rozjíždí. Viz kruháky v Jihlavě když končí směny firem. Šílený zácpy a kvůli kruhákům.

0/0
20.12.2016 12:19

L54u40b16o92š 80H38o90l59í80k 5877290932190

No, přínos kruháků je, pokud na nich umí řidiči jezdit. Bohužel v Česku se buď bojí najet, nebo nedávají blinkr při výjezdu a najíždějící se tam nenacpe...

Každopádně se lépe najíždí na kruhák než z vedlejší na klasické křižovatce odbočovat doleva. To pak stačí chvilka a díky bouračce stojí i hlavní (a to je pak horší než "zdržení" díky kruháku)...

+1/0
20.12.2016 13:31

M78a23r84t40i41n 71J85u38r54e38č94k56a 2373734801611

Pokud je kruháč fobře navržen, tak nevidím důvod, aby omezoval dopravu. Přínos kruháků je především v bezpečnosti, kolik na nich bylo smrťáků? minimum, jestli nějaký u řidičů

+2/0
20.12.2016 8:32

L39a39d81i47s56l42a86v 48K68r65á72l 1530703269481

No U nás když nebyl kruháč, tak se stalo z vedlejších. Teď je kruháč a zase to stojí z hlavních, protože tam furt jezdí z té vedlejší :) Tak nevím, jedině k čemu to přispělo je, že ze všech pruhu musí skoro zastavit...

0/0
20.12.2016 12:13

M59a87r89t37i67n 70J55u18r71e53č98k79a 2593534621501

Dobré jsou kruháče, které mají v prvním opouštěcím směru ještě druhý pomocný výjezd, takže člověk pak v podstatě do kruháče ani nevjíždí

0/0
20.12.2016 12:18

K56a53r13e47l 11N79e34d53o15p69i24l 7238916219964

Zacpy tam pekne quasi.

0/0
19.12.2016 20:39

L47u26b70o33š 10M28a12r37e62k 1592795376831

Stát zde málo investuje ve srovnání s jinými lokalitami.

To se dotují upadající doly, ale podpora v tomto regionu je slabá. Respektive, nechává se vše na kraji a ten na infrastrukturu již více nemá.

Ale hold, loby ve vládě jde jiným směrem.

Přitom, by právě ty kraje, kde je větší úpadek v zaměstnanosti mohli právě zde uplatnit nezaměstnané.

Škodovce fandím, jen aby to vydrželo.R^

0/0
19.12.2016 17:35

P15a85v42e45l 31N64o92v28á27k 4213788455741

Pro tuto vládu jsou důležité ty skupiny, které je budou volit. Dobře vydělávající zaměstnanci bohatých firem mezi ně nepatří.

+2/0
19.12.2016 21:17
Foto

Š96t26ě69p32á39n 47B47i52n79k76o 3316904133706

Solnice je prťavý město (nic ve zlém, čistě technická) takže mi přijde absurdní, že víme-li, kudy má obchvat vést, říkáme si před začátkem roku 2017, že jezdit se po něm bude až někdy po 2020. Chápete to někdo? Ale co chceme, když se D8 táhla skoro 30 let, dálnice na jih, to pak snadi škoda mluvit. Jinak co se týče některých poznámek v diskuzi o využívání MHD, tak podle mě to není tak jednoduché. Zdaleka ne všichni jezdí do fabriky ze Solnice a do vísek a vsí v okolí žádné rozumné spojení není. Řešením by mohlo být nějaké velké odstavné parkoviště a centrální svoz, nevím. Nebo lepší střídání směn ve fabrice. Nějak se mi nechce věřit, že by německá organizace nezvládla výměnu u linek rozložit do času....

+5/−1
19.12.2016 17:00

T28o69m96á60š 67V44e13r88n22e50r 1955114237745

A jak by jste si to střídání představoval?

0/0
19.12.2016 17:23
Foto

Š32t50ě10p10á10n 70B80i64n84k81o 3816584463796

Já jednoduše. Střídaly by jednotlivé úseky v jiných časech, zátěž by se rozložila. Ale je klidně možné, že se mýlím. Nicméně nepochybuji, že by německá organizace práce nedokázala vyprodukovat nějaké smyluplné řešení.

+4/0
19.12.2016 17:27
Foto

Š44t67ě72p47á69n 95B57i25n38k98o 3376484723836

I kdyby se mělo "střídat" po provozech. Zaměstnanci z logistické haly v jiný čas než svařovna, lakovna nebo montážní linka. A v době střídání směn by logistika nemusela expedovat náklaďáky s hotovými vozy. Ale jak říkám, třeba se mýlím ;-).

+5/0
19.12.2016 17:33
Foto

B50r47o81n39i47s47l81a98v 22G46a18b30r22y80š 2882629921

Hromadná doprava asi nikomu nic neříká... :-/

+2/−3
19.12.2016 16:49

T93o96m43á91š 63V35e67r12n84e35r 1585654587615

Jak hromadná doprava?zaměstnanci nejsou jen z Rychnova...

0/−1
19.12.2016 17:24
Foto

B27r41o43n26i12s82l69a21v 37G59a32b85r83y84š 2752129601

A hromadná doprava nemusí jezdit jen po Rychnově.

+1/0
19.12.2016 18:38

Š80á46r44k12a 80Č70e97c25h88o25v79á 8848296505655

Nepletete si městskou dopravu v rámci Rychnova a hromadnou meziměstskou dopravu ?;-)

0/−1
19.12.2016 18:40

T94o43m35á60š 10V53e39r39n17e19r 1215674887135

Ale to by ta meziměstská doprava musela fungovat všude v okolí 40 km od Kvasin a to jaksi nefunguje...

0/0
19.12.2016 21:19

G53a31b66r81i54e86l 66H43o72r12t60e57n 9961619263734

Zkuste si představit, že autem jezdí vždy pár lidí z jedné z padesáti okolních vesnic. Jestli to tedy ještě dokážete, protože mám poslední dobou pocit, že se z vás stal regulérní zelený fanatik.

+1/0
19.12.2016 19:29
Foto

B77r12o97n31i42s54l54a67v 91G48a23b56r40y57š 2582139261

To máte špatný pocit, s tím Vám nepomůžu.

No ale pokud Vám současný stav vyhovuje, tak prosím. S Vaší mentalitou ani nepočítám, že by Vás nějaké řešení napadlo.

0/0
19.12.2016 19:35

G69a12b57r46i22e27l 88H17o97r81t18e86n 9321509403174

S mojí mentalitou? Začínáte svými tupě nenávistnými výpady proti autům na silnici trumfovat i nedávno diskuzně zesnulého Pavla Řapka. Plácáte naprosté nesmysly v situaci, kdy lidé nemají k osobnímu autu alternativu, tedy kromě nezaměstnanosti. ̈

Dřív se s vámi dalo diskutovat, teď už vás lze jen trpět.

+2/−1
19.12.2016 19:47
Foto

B74r64o66n98i96s64l40a74v 35G34a95b82r50y72š 2692539231

Nepochopil jste. Ale když má někdo v hlavě motorový olej, ani mě to nepřekvapuje. Kdybyste mě znal pořádně, dozvěděl byste se, že nebrojím proti automobilismu jako takovému. Vím, že někde je auto potřeba. Např. mí rodiče na vsi prakticky nemají jinou možnost dopravy. Nejde mi o odstranění aut, ale o rovnováhu. A to, co vidím na videu, není rovnováha.

Přece není takový problém, aby firma nasmlouvala nějakého dopravce s několika autobusy a začala svážet zaměstnance z okolních obcí. Jenže to by se někomu muselo chtít přemýšlet. Jenže ono se nechce, každý je pohodlný a musí jet autem. Pak to takhle dopadá.

Např. pardubický Foxconn přijede s kloubovým autobusem do Polabin, sebere zaměstnance a jede. A hned je v ulicích o několik aut méně.

Buďte se svou kritikou konstruktivní a předkládejte řešení. Na Vaše tupé výpady nejsem zvědavý.

+1/−2
19.12.2016 20:10

G45a78b71r19i74e94l 92H21o98r90t23e47n 9921369813244

Urážka v úvodu a v závěru. A mně vyčítáte, že nejsem konstruktivní?

Jezdím pomocí MHD déle, než vy žijete, vy "motorový oleji v hlavě". V Praze MHD preferuji. Jenže na rozdíl od vás do obslužnosti průmyslových zón vidím i profesionálně a proto vím, že to ani zdaleka není tak jednoduché. Hezký zbytek večera přeji.

0/0
19.12.2016 20:21
Foto

B59r75o26n83i77s90l73a28v 16G72a51b72r75y71š 2282199981

Urážka? Vy jste si ale začal... ;-D

Jezdit MHD ještě neznamená, že tomu rozumíte. Pokud současný stav s kongescemi, které vidím na videu, je výsledkem Vaší profesionality, pak nás chraň bůh. To pak ani nevyjedu z garáže.

0/0
19.12.2016 20:27

A21l36e57š 29S18t82u50c28h15l69í81k 9266241584175

Kdyby z padesáti okolních vsí jelo jedno auto s dvěma lidmi, bylo by to padesát aut a sto zaměstnanců. To by zácpy nezpůsobilo. Pokud je tam 2000 tisíce zaměstnanců, tak by to na 50 vesnic vycházelo akorát na jeden autobus z každé vsi. Ne z každé vsi ale musí jen zvlášť autobus. Autobus z Dolní může po cestě zastavit a nabrat lidi i v Prostřední a v Horní...

0/0
21.12.2016 12:47

A21l15e59š 98J51a46n50á92č16e95k 3473564856923

A to tam ty blázni do toho vidlákova ještě dalších několik tisíc lidí. Platy ve Škodě nejsou marné, ale bude to tam kde jaký plevel z ubytoven, agentur apod.

+1/−2
19.12.2016 16:26

L10u72b42o93m38í19r 84Z62o18u89h93a10r 3685285826618

Ale existuje jednoduchy reseni. A tim je MHD. Kdyz chteji propalovat benzin , naftu , stat v kolonach , znecistovat ovzdusi jeste vic a dychat splodiny tak at dal jezdi auty. Prece nebudeme kvuli jedne fabrice stavet nove silnice.

+1/0
19.12.2016 16:12

R22a56d73i98m 36S34i77m22u23n61e63k 2490630286444

a jak donutíte lidi jezdit mhd, když jednou v autě 4, tak je to vyjde laciněji, rychleji, pohodlněji..

+4/0
19.12.2016 16:34







Najdete na iDNES.cz