Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Škodovka v Kvasinách roste, silnice nezvládají nápor zaměstnanců

Silnice na Rychnovsku přestávají zvládat dopravní nápor, který s sebou přináší rozvoj automobilky v Kvasinách. Vedení firmy už dříve upozorňovalo, že s rozvojem průmyslové zóny je třeba posílit infrastrukturu. Jenže stavba obchvatů zamrzla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P71a64v83e32l 49Ř35a70p67e91k 7282206919395

Vyrábíme auta, aby bylo čím dojíždět do továren na auta. Zbytek aut utváří zevlující plech, který zaneřádil všechny ulice.

Naprosto zvrácené a absurdní počínání Rv

+1/0
21.12.2016 16:44
Foto

M83a84r75e46k 58T35o76n 8292738408959

Nějak jsi z toho ciklu vyndal recyklaci. Ten plech neroste na stromě a není levný.

0/0
22.12.2016 0:13

P89e42t73r 55V66o21n94d64r68a62c11e29k 7585321573240

A co takhle veřejná doprava ?? Proč ti lidé nejezdí třeba autobusem ?? ...... Také exitují fabriky, které zaměstnance sváží ..... a tady Škodovka jasně říká,že je to nezajímá !!

+3/0
21.12.2016 4:54

P17a10v70e84l 34Ř95a68p76e45k 7392686539195

Automobilová lobby potřebuje, abychom se topili v těch zastaralých popelnicích. Tenhle koncept už nepatří do 21. století.

0/0
21.12.2016 16:46

M22i73c96h34a87l 41C16h60a25l10u80p33a 6548330759823

Řada zaměstnanců sice využívá veřejnou dopravu či svozové autobusy, ale přesto zbývá podstatná část lidí, kteří se do továrny dopravují auty.

0/0
21.12.2016 22:43
Foto

M64a27r24e11k 21T69o28n 8132558708939

Ty jsi ten článek asi nečetl, že?

0/0
22.12.2016 0:14

H72o96n19z36a 51F50á54t55o88r 2139945694890

Jezdí tam třeba i vlak. A to akorát, aby se lidé mohli dostat na směnu nebo ze směny. Dokonce je přímý do/z krajského města. Třeba lidé prostě chtějí jezdit auty.

0/0
22.12.2016 16:54

R50o63m91a10n 88H60a79n71u92s 8925797229544

TakŠkodovka postaví fabriku v jednom z nejméně lidnatém a infrastrukturou postiženém okrese a pak se diví. Proč to nepostavili v Ostravě, kde by měli na práci spoustu horníků, na Mostecku apod. Nejen ubytování ale i další problémy to přinese. Místní firmy nebudou mít zaměstnance ani v jiných oborech skoro každý číšník, prodavačka půjde raději do škodovky.

+2/0
20.12.2016 20:54

T52o97m51á54š 93V78e27r47n42e62r 1155724397815

Ta fabrika je v Kvasinách už víc než 80 let...

0/0
28.12.2016 0:26

R98o76m86a79n 69H57a33n59u57s 8775287239934

Akorát ji teď trochu rozšířili a potřebují celkem 5500 zaměstnanců a vozí tam lidi 100km a Poláky. A furt to nestačí pokrýt.;-D

0/0
28.12.2016 11:55

J89i31ř79í 14J38a24n96o97t56a 2149435183

přijeďte se podívat do Mladé Boleslavi - také kolabuje doprava

0/0
20.12.2016 13:40

S26t52a52n18i10s85l36a59v 78P79i94š15t22ě20k 1636318929505

Vzdyt to vklidu jede. Pomalu ale nestoji.

+1/0
20.12.2016 13:17

J73o36s79e83f 36V25e61s58e76l57ý 4424836527726

Takže na směnu do Kvasin cca 2500-3000 lidí. Tak to bych chtěl to MHD vidět ;-) :-D

Kolikže má Solnice obyvatel? A obchvat nic nevyřeší neb půjde z pravé strany směr od Dobrušky a automobilka je na levé straně....Takže pochybuji že si bude někdo do práce dobrovolně zajíždět.

0/−1
20.12.2016 12:01

M52i70c53h14a79l 51C57h91a90l63u24p20a 6368740909273

To je nějakých 20-30 autobusů nebo 2 soupravy metra. Ti lidé ale nejspíš stejně budou jezdit na různá místa, takže svoz na jedno místo by ten problém jenom přesunul. Podle článku už ale nějaký hromadný svoz mají, ale dost lidí o něj nemá zájem a jede vlastním autem.

0/0
21.12.2016 22:46

P60e74t15r 15D40v16o38r41a25k 3371550507189

Já vám nevím, ale kolem šesté-sedmé a osmé ranní a druhé-třetí-čtvrté-páté a šesté kolabuje doprava v celých Českých Budějovicích a nepíšete tu o tom každý týden článek.

+1/0
20.12.2016 7:53

J77a27n 94M36o32t61ů51r66e59k 7500502921809

To kolabuje všude :-)

0/0
20.12.2016 7:57

L44a26d69i26s88l86a67v 58K96r66á77l 1460413459421

Přesně tak, totéž Praha, ale tam to stojí, tady na přiloženém videu co je celý článek, auta v pohodě jedou v koloně, to je úplný prd oproti stojící každodenní koloně do Prahy...

+1/0
20.12.2016 12:10

J21a87n 52M94o16t82ů22r45e28k 7820132221489

Když ona řešení existují, ale nikdo je nechce řešit. Určitě se část dá odbourat hromadnou dopravou ve spolupráci město/fabrika, určitě by mohla fabrika směny upravit tak, aby se rozptílily více do dne (přeci nemusí mít všechna oddělení stejně směnu), úprava infrastruktury atd.... a kombinace všeho. A lidé se musí také zamyslet, co chtějí - pohodlí a nebo zácpy a smrad.

+3/0
20.12.2016 7:46

A60n10t34o63n22í58n 71S22c70h98i47n68d81l59e80r 8603267895899

nevím, proč si nevezmou home office

+3/0
19.12.2016 22:43

M25a19r54t70i97n 55J85u97r31e79č50k43a 2843734281961

protože doma člověk lajdačí

0/0
20.12.2016 8:30

L95u41b24o33š 82H73o29l50í88k 5157350332330

A může uklouznout na mokré podlaze! (myslím že to říkala Marxová-Engelsová)

0/0
20.12.2016 13:26

M41a84r11e91k 23P95o39s16p39í35š17i36l 2605495411

Jo slavné kruháky! Největší špunt dopravy. Viděl jsem reportáž,kde už přicházejí na to,že retardéry ve městech řeší rychlost a bezpečnost,ale neřeší emise. Ty jsou mnohonásobně větší když se auta plouží na 2-3 rychl stupeň případně zastavují a rozjíždějí se

To samé je kruhák. A ještě k tomu tečou nervy řidičům. Kdo zažil zácpy na kruhákách ve FR tak mi dá jistě za pravdu. A vítězoslavně to aplikovali u nás.Teď je máme u nás skoro všude. A všude je zácpa. Doprava se mnohonásobně zpomalila. Lidi tráví mnohem víc času v autě. A to ještě jak to ti projektanti projektujou!!! Kamion s návěsem se má problém tak vejít.

+1/−2
19.12.2016 22:33

J30a65n 61M93o63t61ů83r28e12k 7650172511889

Ano, o retardérech je to pravda. Ale o těch kruháčích? To máte z jaké studie?

0/0
20.12.2016 7:40

M14a80r92e29k 61P74o89s93p48í50š71i77l 2875905651

kruhák jezdím denně několikrát.

štrůdl který se pomalu posouvá a nebo stojí. Všichni si dávají přednost. Nikdo neví kdo má jet a kdo ne. Jeden pomalejší řidič na rozjíždění udělá svoje.Pak se ta kolona začne rozjíždět auto po autě a zase brzdí a opět rozjíždí. Viz kruháky v Jihlavě když končí směny firem. Šílený zácpy a kvůli kruhákům.

0/0
20.12.2016 12:19

L15u16b96o32š 34H86o29l33í52k 5417690712570

No, přínos kruháků je, pokud na nich umí řidiči jezdit. Bohužel v Česku se buď bojí najet, nebo nedávají blinkr při výjezdu a najíždějící se tam nenacpe...

Každopádně se lépe najíždí na kruhák než z vedlejší na klasické křižovatce odbočovat doleva. To pak stačí chvilka a díky bouračce stojí i hlavní (a to je pak horší než "zdržení" díky kruháku)...

+1/0
20.12.2016 13:31

M65a98r36t16i54n 50J12u58r42e86č73k84a 2583474801241

Pokud je kruháč fobře navržen, tak nevidím důvod, aby omezoval dopravu. Přínos kruháků je především v bezpečnosti, kolik na nich bylo smrťáků? minimum, jestli nějaký u řidičů

+2/0
20.12.2016 8:32

L89a26d74i69s27l22a94v 67K83r26á11l 1830573499871

No U nás když nebyl kruháč, tak se stalo z vedlejších. Teď je kruháč a zase to stojí z hlavních, protože tam furt jezdí z té vedlejší :) Tak nevím, jedině k čemu to přispělo je, že ze všech pruhu musí skoro zastavit...

0/0
20.12.2016 12:13

M90a13r42t37i49n 23J64u32r47e88č17k72a 2293334461741

Dobré jsou kruháče, které mají v prvním opouštěcím směru ještě druhý pomocný výjezd, takže člověk pak v podstatě do kruháče ani nevjíždí

0/0
20.12.2016 12:18

K49a48r18e62l 25N94e11d39o53p14i68l 7318386489284

Zacpy tam pekne quasi.

0/0
19.12.2016 20:39

L11u91b98o81š 81M26a19r40e10k 1342925366801

Stát zde málo investuje ve srovnání s jinými lokalitami.

To se dotují upadající doly, ale podpora v tomto regionu je slabá. Respektive, nechává se vše na kraji a ten na infrastrukturu již více nemá.

Ale hold, loby ve vládě jde jiným směrem.

Přitom, by právě ty kraje, kde je větší úpadek v zaměstnanosti mohli právě zde uplatnit nezaměstnané.

Škodovce fandím, jen aby to vydrželo.R^

0/0
19.12.2016 17:35

P20a49v75e43l 47N50o60v44á48k 4863728955111

Pro tuto vládu jsou důležité ty skupiny, které je budou volit. Dobře vydělávající zaměstnanci bohatých firem mezi ně nepatří.

+2/0
19.12.2016 21:17
Foto

Š13t83ě45p54á43n 93B97i69n16k79o 3296514633586

Solnice je prťavý město (nic ve zlém, čistě technická) takže mi přijde absurdní, že víme-li, kudy má obchvat vést, říkáme si před začátkem roku 2017, že jezdit se po něm bude až někdy po 2020. Chápete to někdo? Ale co chceme, když se D8 táhla skoro 30 let, dálnice na jih, to pak snadi škoda mluvit. Jinak co se týče některých poznámek v diskuzi o využívání MHD, tak podle mě to není tak jednoduché. Zdaleka ne všichni jezdí do fabriky ze Solnice a do vísek a vsí v okolí žádné rozumné spojení není. Řešením by mohlo být nějaké velké odstavné parkoviště a centrální svoz, nevím. Nebo lepší střídání směn ve fabrice. Nějak se mi nechce věřit, že by německá organizace nezvládla výměnu u linek rozložit do času....

+5/−1
19.12.2016 17:00

T40o17m17á37š 31V68e29r29n14e37r 1345824867875

A jak by jste si to střídání představoval?

0/0
19.12.2016 17:23
Foto

Š82t61ě15p35á85n 80B23i34n94k54o 3906984383206

Já jednoduše. Střídaly by jednotlivé úseky v jiných časech, zátěž by se rozložila. Ale je klidně možné, že se mýlím. Nicméně nepochybuji, že by německá organizace práce nedokázala vyprodukovat nějaké smyluplné řešení.

+4/0
19.12.2016 17:27
Foto

Š14t69ě55p91á83n 91B30i36n40k59o 3516374803836

I kdyby se mělo "střídat" po provozech. Zaměstnanci z logistické haly v jiný čas než svařovna, lakovna nebo montážní linka. A v době střídání směn by logistika nemusela expedovat náklaďáky s hotovými vozy. Ale jak říkám, třeba se mýlím ;-).

+5/0
19.12.2016 17:33
Foto

B79r17o30n59i16s20l86a53v 74G93a65b82r44y16š 2212619461

Hromadná doprava asi nikomu nic neříká... :-/

+2/−3
19.12.2016 16:49

T32o39m19á25š 43V81e41r98n94e67r 1555304547835

Jak hromadná doprava?zaměstnanci nejsou jen z Rychnova...

0/−1
19.12.2016 17:24
Foto

B57r98o39n53i87s34l40a91v 27G33a59b94r61y36š 2102569231

A hromadná doprava nemusí jezdit jen po Rychnově.

+1/0
19.12.2016 18:38

Š24á77r22k28a 96Č71e67c45h35o87v60á 8218526405335

Nepletete si městskou dopravu v rámci Rychnova a hromadnou meziměstskou dopravu ?;-)

0/−1
19.12.2016 18:40

T29o20m17á82š 15V61e33r37n16e40r 1225844647485

Ale to by ta meziměstská doprava musela fungovat všude v okolí 40 km od Kvasin a to jaksi nefunguje...

0/0
19.12.2016 21:19

G30a15b98r47i53e41l 51H42o64r60t36e70n 9181619453794

Zkuste si představit, že autem jezdí vždy pár lidí z jedné z padesáti okolních vesnic. Jestli to tedy ještě dokážete, protože mám poslední dobou pocit, že se z vás stal regulérní zelený fanatik.

+1/0
19.12.2016 19:29
Foto

B79r74o92n36i74s50l28a26v 50G61a90b50r16y87š 2832869131

To máte špatný pocit, s tím Vám nepomůžu.

No ale pokud Vám současný stav vyhovuje, tak prosím. S Vaší mentalitou ani nepočítám, že by Vás nějaké řešení napadlo.

0/0
19.12.2016 19:35

G95a15b81r61i72e97l 98H80o86r54t56e56n 9441529703914

S mojí mentalitou? Začínáte svými tupě nenávistnými výpady proti autům na silnici trumfovat i nedávno diskuzně zesnulého Pavla Řapka. Plácáte naprosté nesmysly v situaci, kdy lidé nemají k osobnímu autu alternativu, tedy kromě nezaměstnanosti. ̈

Dřív se s vámi dalo diskutovat, teď už vás lze jen trpět.

+2/−1
19.12.2016 19:47
Foto

B36r59o47n91i38s73l78a86v 81G96a90b50r11y35š 2762759491

Nepochopil jste. Ale když má někdo v hlavě motorový olej, ani mě to nepřekvapuje. Kdybyste mě znal pořádně, dozvěděl byste se, že nebrojím proti automobilismu jako takovému. Vím, že někde je auto potřeba. Např. mí rodiče na vsi prakticky nemají jinou možnost dopravy. Nejde mi o odstranění aut, ale o rovnováhu. A to, co vidím na videu, není rovnováha.

Přece není takový problém, aby firma nasmlouvala nějakého dopravce s několika autobusy a začala svážet zaměstnance z okolních obcí. Jenže to by se někomu muselo chtít přemýšlet. Jenže ono se nechce, každý je pohodlný a musí jet autem. Pak to takhle dopadá.

Např. pardubický Foxconn přijede s kloubovým autobusem do Polabin, sebere zaměstnance a jede. A hned je v ulicích o několik aut méně.

Buďte se svou kritikou konstruktivní a předkládejte řešení. Na Vaše tupé výpady nejsem zvědavý.

+1/−2
19.12.2016 20:10

G67a21b56r62i28e16l 75H92o55r87t95e71n 9691169183294

Urážka v úvodu a v závěru. A mně vyčítáte, že nejsem konstruktivní?

Jezdím pomocí MHD déle, než vy žijete, vy "motorový oleji v hlavě". V Praze MHD preferuji. Jenže na rozdíl od vás do obslužnosti průmyslových zón vidím i profesionálně a proto vím, že to ani zdaleka není tak jednoduché. Hezký zbytek večera přeji.

0/0
19.12.2016 20:21
Foto

B57r79o37n46i93s73l32a36v 94G78a75b17r58y78š 2602779791

Urážka? Vy jste si ale začal... ;-D

Jezdit MHD ještě neznamená, že tomu rozumíte. Pokud současný stav s kongescemi, které vidím na videu, je výsledkem Vaší profesionality, pak nás chraň bůh. To pak ani nevyjedu z garáže.

0/0
19.12.2016 20:27

A16l75e41š 24S38t18u53c70h97l82í84k 9816241214895

Kdyby z padesáti okolních vsí jelo jedno auto s dvěma lidmi, bylo by to padesát aut a sto zaměstnanců. To by zácpy nezpůsobilo. Pokud je tam 2000 tisíce zaměstnanců, tak by to na 50 vesnic vycházelo akorát na jeden autobus z každé vsi. Ne z každé vsi ale musí jen zvlášť autobus. Autobus z Dolní může po cestě zastavit a nabrat lidi i v Prostřední a v Horní...

0/0
21.12.2016 12:47

A82l30e52š 55J48a38n54á92č87e30k 3673484396683

A to tam ty blázni do toho vidlákova ještě dalších několik tisíc lidí. Platy ve Škodě nejsou marné, ale bude to tam kde jaký plevel z ubytoven, agentur apod.

+1/−2
19.12.2016 16:26

L44u75b36o28m91í62r 39Z75o14u29h71a83r 3755945906478

Ale existuje jednoduchy reseni. A tim je MHD. Kdyz chteji propalovat benzin , naftu , stat v kolonach , znecistovat ovzdusi jeste vic a dychat splodiny tak at dal jezdi auty. Prece nebudeme kvuli jedne fabrice stavet nove silnice.

+1/0
19.12.2016 16:12

R53a79d66i85m 33S37i35m15u38n50e60k 2820530926704

a jak donutíte lidi jezdit mhd, když jednou v autě 4, tak je to vyjde laciněji, rychleji, pohodlněji..

+4/0
19.12.2016 16:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.