Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Obchvat Náchoda je blíž, má územní rozhodnutí. Teď začnou výkupy parcel

Ředitelství silnic a dálnic ČR může začít s přípravami stavby obchvatu Náchoda, pro nějž získalo platné územní rozhodnutí. Uspělo po osmi letech na třetí pokus. Ve středu krajský úřad potvrdil loňský dokument vydaný náchodským stavebním úřadem a odmítl 23 odvolání občanů i spolků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J73o74s31e39f 41N80ý84č 9816627837433

Snad se toho asi někdy dožijeme ale jak se zde píše, že by po něm po dobudování D11 nikdo nejezdil je naprostá blbost, protože když pominu všechny ty co po něm pojedou protože chtějí ušetřit za mýtné či dálniční známky tak dle sčítání dopravy jen polovina ze všech kamionů míří od HK na Polsko a jen třetina jich dojede dál než do Klodzka a ostatní jedou ve směru od Nového Města na Trutnov či Broumovsko pro které rozhodně není D11 žádnou alternativou, dále pak všichni řidiči z Broumovska či Kostelecka obecně ušetří desítky minut na cestě a min. 10 000 obyvatel podél hlavních tras v Náchodě už nebudou poslouchat burácení motorů a čuchat smrad všech těch kamionů.

Vím , že to vadí dost lidem na Kramolně ale kromě těch pár baráků v bezprostřední blízkosti je moc nechápu, protože obchvat povede v zářezu okolo lesa a navíc z něj povede styková komunikace právě pro Kramolňáky a že spadne cena nemovitostí?? To by se realitní trh musel leda zhroutit - všude ve světě platí, že čím lépe jste dopravně dostupný tím je cena nemovitosti naopak vyšší.

Chce to věci vidět pozitivně a pro desítky tisíc lidí Náchodska ten obchvat pozitivní bude určitě vč. "kafrajících" Kramolňáků - jenom oni hledají jen negativa a myslí jen na sebe. A co se týče rázu krajiny - kdo byl v Alpách tak viděl mosty, tunely, dálnice protínající hory a co??? Zase tak strašně to nevypadá a těm krásným Alpským vesničkám to jenom pomohlo.

+2/−1
11.2.2017 1:36

J79a29n 27V32r49a35b82e40c 4332300156724

Chápu, že za to schytám mínusy, ale proč se v ČR všude staví "dvoje" stavby vedle sebe?

Postaví se za dlouhé peníze obchvat Holic a pár set metrů vedle povede D35...

Staví se dálnice na Budějovice, ale "pro jistotu dvě najednou (D3 a D4)...no takže není do Budějic dostavěná ani jedna...

V Náchodě se udělá obchvat a přitom se vykupují pozemky D11 od Hradce k Jaroměři a začíná se s přípravou D11 od polské hranice...

Nebylo by lepší trochu více pohnout s úsekem Jaroměř-Trutnov?

Kdo pak bude jezdit na Náchod?

+1/0
10.2.2017 21:50

J16i55ř50í 77E75r70b65e11n 1383814696377

Máte snad dojem, že Velké Meziříčí je dopravně mrtvé, i když leží pár set metrů od D1? Nebo že Poděbrady, hned vedle D11, nezažívají denně dopravní zácpy?

.

Ona totiž každá nová silnice generuje novou dopravní zátěž. Přitáhne nové motoristy, které by předtím možná ani nenapadlo sednout za volant...

0/0
11.2.2017 17:51

Š62t33ě47p56á60n 21D40o49l86e14ž43a39l 3672581568525

Já se na to např. těším jak malý Jarda. Jízda z HK do Broumova je v současnosti peklo.

0/0
13.2.2017 11:49

L18u29c30i32a68n 12P24a82p90a13z19i20a96n 5824157961595

Proč to ještě není potavené? Včera i předevčírem bylo pozdě.

+1/−1
10.2.2017 20:10

J89i69ř26í 86E36r78b22e89n 1643844126227

Protože demokratické právo každého občana do všeho kecat, i když je z druhé strany republiky. Načež musejí doběhnout všechny zákonné lhůty nejen na rozhodnutí státní správy a samosprávy, ale hlavně na možná odvolání všech (ne)dotčených subjektů.

0/0
11.2.2017 17:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.