- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejdříve se podívejte kudy jede autobus a kudy vlak,půlhodina se rychlostí nedá dohonit.
Drobet rychleji se jezdit dá, ale problém je v křižování. Místo současného Skalice/Svatoňovice by to bylo lepší dát na Kostelec a Smiřice, ale to by znamenalo posunout všechny vlaky ve směru na Hradec a Prahu o cca -20 minut.
Ale i tak vyhozený prachy to jsou...
To byl třeba takovej problém napřímit některý úseky (mezi V. Svatoňovicemi a Suchovršicemi není žádný převýšení a trať se tam kroutí jako had...)
Navíc za takovýhle prachy se to dalo daleko efektivněji zrychlit, kdyby udělali Studnickou spojku 1950m fungl nový tratě a mezi Skalicí a Kostelcem by se zrychlilo cca o 5 minut... Vazbu na Náchod zajistit pomocí Vysokovské spojky, kterou lze udělat i bez tunelu 1350m dlouhou novostavbou a jezdilo by se na Náchod ze Skalice, místo Starkoče by se udělala zastávka Studnice, která by obsáhla okolní vesničky a Starkoč i Řešetova Lhota by se tak mohli zrušit... http://www.imagehosting.cz/images/svxfx.jpg
Co se těch údajně kvalitních souprav týká, tak ve dvojce to ujde, ale všechno v tom otevřeným stylu?! Která skopová hlava vymyslela rychlík bez kupat a to i v první třídě, která je mimochodem v těchto moderních vozech horší jak třída druhá!
http://zakvalitni1tridu.webnode.cz/porovnani/ Člověk který zajišťuje ve vlaku minibar tak musí blokovat jedno kupéčko vyhrazené pro rodiny s dětmi...
Fakt super, že?
Kdyby SŽDC nelhala. Mezi Předměřicemi a Smiřicemi je 100km/h, nikoliv 120km/h. Protože tam chybí traťové zabezpečovací zařízení, které tu rychlost 120 umožňuje.
Přesně tak, rychlost 120 km/h bude zavedena až v průběhu letošního roku. Tedy doufám, že ne později.
Tak bylo vyměněno 5 ze 60 km. Takže proto. Ale nemyslím si, že to bylo k ničemu. Snad se bude dělat Hradec Jaroměř celý na 120.
Všechno je dáno tím, jak tragicky SŽDC funguje. Její mluvčí jako Goebels jen odvádí pozornost od jejich neschopnosti pod heslem 100x opakovaná lež se stává pravdou. Nejsou schopni dělat s jejich kamarádskými firmami nic včas a pořádně. Do teď se ani 120 směr Trutnov nikde nejezdí. Vrcholem je zprzněná trať mezi Chlumcem a V.Osekem, kam dle poutače dala jen EU 320 melounů. Za to se měla trať opravit a na pár stovkách metrech zvýšit rychlost o závratných 5 a nedejbože i 10 km/h. Výsledkem je, že se zde hned po dokončení dělaly zoufale nouzové opravy a teď stejně jezdíme (poskakujeme na dírách) na 6ti kilometrové rovině kolem Dobšic v moderních vozech už je padesátkou . Co bude dál???? Tím by se měl někdo zabývat, ale v tomto státě je tak třeba normální.
Takže ta otravná výluka, rozježděné louky a lesy od parkujících aut stavbařů a nové cesty přes ně, aby se technika dostala k trati, omezení tím pádem i pro řidiče, kvůli výjezdu ze stavby - to vše bylo úplně na ... ?
Je to jeden z dílků rozsáhlé skládanky, kterou je zkrácení cestovních dob. Bohužel ani další dílek (= nová vozidla) ke kýženému efektu ještě stačit nebude. K dosažení křižování vlaků ve Starkoči (dnes je v České Skalici) je potřeba další úprava trati (např. modernizace žst. Jaroměř).
Zrychlení této trati by znamenalo přeložky a částku v miliardách. To co se tam odehrálo by se dalo nazvat tak, že jí SŽDC nenechala shnít a to za cenu tomu odpovídající. Lepší vozidla časem přijdou jako tomu bylo jinde. Když se začal dělat koridor na 160 km/h byly u nás myslím jen dvě lokomotivy, které to uměly.
Tak ty loňské informace o zkrácení jízdních dob jsme jen špatně pochopili :-).
Peníze z unie protekly, provize jsou rozebrány - hlavní úkol byl splněn a o cestující moc nešlo...
Zkuste si přejezd v Předměřicích nad Labem. Ten se opravdu za ty peníze vydařil!!! Proto, aby mohly ty rychlovlaky skutečně rychle jezdit do zatáčky, je tam skok jako hrom, který vám dobře prověří pérování auta.
To více, kolej má v oblouku obvykle tzv. převýšení, podobně jako silnice v zatáčce. Pokud se vám to nelíbí, tak přes ten přejezd nejezděte nebo se zasazujte o to, aby ho postavili jinde (mimo oblouk tratě) nebo, lépe, zrušili a nahradili nadjezdem nebo podjezdem. Železnice tu byla dříve než auta a silnice a není důvod, proč by se jim měla neustále přizpůsobovat! Již tak jsou nehody zaviněné nedisciplinovanými a nesvéprávnými řidiči dost četné, a hlavně s tragickými následky nejen pro jejich strůjce.