Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Polský autobus končil u hranic, teď jede až do Meziměstí. Láká turisty

Městský autobus z dolnoslezského Walbrzychu prodloužil svou trasu o 2,5 kilometru do českého vnitrozemí. Od 1. dubna vozí lidi za nákupy, ale i turistickými zážitky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M25a50r42t83i62n 33K86u34b20í33k 9507279166573

Naprostá bezkoncepčnost. místo aby se tam obnovily vlaky, které jsou pohodlné, tak zavedou polský autobus. Na vlak nepřispějí, ale na bus ano. Vlak by však musel mít levné jízdné, ne jako než to zrušili, aby jízdenka do Walbzychu stála šílený obnos a proto s tím nikdo nejzdil až to zrušili. Nyní kdy se konečně mezinárodní jízdné mění na jízdenky regionů srovnatelné s autobusy tak se zavede autobus. To mi hlava nebere. Nádraží v Meziměstí bylo jedno nejkrásnějších v Rakousku-Uhersku, nyní tam není ani restaurace, ta skončila na EET v prosinci. Kdyby se přemýšlelo mohla by být obnovena trať Broumov-Otovice- Tlumaczow-Scinawka a dál do Klodzka. Do Meziměstí jezdily z bývalého německého Pruska (nyní Polska) dokonce elektrické vlaky již v roce 1914. To je teda pokrok!!;-O

+3/−1
7.4.2017 11:57

R22a17d93e66k 90P12a83p82e78ž 3569209984383

Bezkoncepčnost? Autobus je v tomto případě daleko lepší řešení, neboť oproti případnému vlaku obslouží daleko víc míst. Zajíždí do Sokołowska, obsluhuje centrum Valbřichu, vybrané spoje jedou přímo ke Starej Kopalni. V neposlední řadě je na provoz levnější a pro dané počty cestujících kapacitně vyhovující (vlak by byl předimenzovaný).

0/−2
7.4.2017 12:43

M82a62r83t11i87n 63K46u17b67í82k 9247629496333

To čím argumentujete je mimo. Již dávno předtím ovládli okolí Walbzychu hromadné taxíky- busaři, ti docíli i zrušení státních autobusů PKS a zrušení autobusového nádraží. Městský autobus je krok zpět. Polsko by muselo trať Meziměstí-Walbzych prvně totálně renovovat a zvýšit rychlost na evropskou úroveň. Při čerpání dotací EU by to jistě problém nebyl. autobus objíždí kdejakou vesničku a jízdní doba je šílená. sleduji to tam léta.

+1/−1
7.4.2017 12:56

R27a59d33e36k 30P10a73p42e30ž 3359219874203

Takže za těžký prachy renovujete trať a budete provozovat vlaky souběžně s autobusy, které jezdit musí, aby byla obsloužena sídla. Z cizího krev neteče, to je asi Vaše hlavní motto.

Autobus MHD řeší tuhle přepravní potřebu adekvátně. Nabízí alternativu pro výlet bez auta včetně dopravy na základní výchoziště turistických tras.

0/−2
7.4.2017 13:04

M82a13r42t47i27n 70K31u12b51í40k 9767399276773

Bez komentáře.

0/−1
7.4.2017 14:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.