Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Polský autobus končil u hranic, teď jede až do Meziměstí. Láká turisty

Městský autobus z dolnoslezského Walbrzychu prodloužil svou trasu o 2,5 kilometru do českého vnitrozemí. Od 1. dubna vozí lidi za nákupy, ale i turistickými zážitky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M93a34r87t47i46n 50K67u41b40í87k 9957789946153

Naprostá bezkoncepčnost. místo aby se tam obnovily vlaky, které jsou pohodlné, tak zavedou polský autobus. Na vlak nepřispějí, ale na bus ano. Vlak by však musel mít levné jízdné, ne jako než to zrušili, aby jízdenka do Walbzychu stála šílený obnos a proto s tím nikdo nejzdil až to zrušili. Nyní kdy se konečně mezinárodní jízdné mění na jízdenky regionů srovnatelné s autobusy tak se zavede autobus. To mi hlava nebere. Nádraží v Meziměstí bylo jedno nejkrásnějších v Rakousku-Uhersku, nyní tam není ani restaurace, ta skončila na EET v prosinci. Kdyby se přemýšlelo mohla by být obnovena trať Broumov-Otovice- Tlumaczow-Scinawka a dál do Klodzka. Do Meziměstí jezdily z bývalého německého Pruska (nyní Polska) dokonce elektrické vlaky již v roce 1914. To je teda pokrok!!;-O

+3/−1
7.4.2017 11:57

R59a56d53e28k 59P20a49p98e30ž 3599779824483

Bezkoncepčnost? Autobus je v tomto případě daleko lepší řešení, neboť oproti případnému vlaku obslouží daleko víc míst. Zajíždí do Sokołowska, obsluhuje centrum Valbřichu, vybrané spoje jedou přímo ke Starej Kopalni. V neposlední řadě je na provoz levnější a pro dané počty cestujících kapacitně vyhovující (vlak by byl předimenzovaný).

0/−2
7.4.2017 12:43

M62a73r58t26i81n 53K94u19b73í51k 9457529816133

To čím argumentujete je mimo. Již dávno předtím ovládli okolí Walbzychu hromadné taxíky- busaři, ti docíli i zrušení státních autobusů PKS a zrušení autobusového nádraží. Městský autobus je krok zpět. Polsko by muselo trať Meziměstí-Walbzych prvně totálně renovovat a zvýšit rychlost na evropskou úroveň. Při čerpání dotací EU by to jistě problém nebyl. autobus objíždí kdejakou vesničku a jízdní doba je šílená. sleduji to tam léta.

+1/−1
7.4.2017 12:56

R76a60d46e12k 58P44a26p44e66ž 3889399184553

Takže za těžký prachy renovujete trať a budete provozovat vlaky souběžně s autobusy, které jezdit musí, aby byla obsloužena sídla. Z cizího krev neteče, to je asi Vaše hlavní motto.

Autobus MHD řeší tuhle přepravní potřebu adekvátně. Nabízí alternativu pro výlet bez auta včetně dopravy na základní výchoziště turistických tras.

0/−2
7.4.2017 13:04

M46a25r51t48i83n 72K91u50b58í86k 9927869156523

Bez komentáře.

0/−1
7.4.2017 14:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.