- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Fakt by mě zajímalo, kde vezmou lidi. Všichni vlastně tuší, že není ideální rozšiřovat podnik v místě, kde není dost nezaměstnaných, že není ideální zaměstnávat cizince, kteří nemají pracovní ani jinou morálku, že infrastruktura nedostačuje a že v současnosti velikost automobilky v Kvasinách přináší víc problémů než přínosů, všichni vědí, že by se měl postavit další závod někde úplně jinde, ale stejně se to pořád cpe do Kvasin.
Za me v poradku - je spousta mist v republice, kde infrastruktura je a areal v Kvasinach proste asi nejde nafukovat do nekonecna a budovat tam infrastrukturu na ukor zbytku zeme.
Škodovka si usmyslí mnohonásobně zvýšit výrobu v pustině a ty se státe starej a hlavně plať.
zase ta škodovka zaměstnává tisíce lidí a odvádí nemalé daně.
Nacpeme další výrobu tam, kde už je nedostatek lidí, pracují zahraniční dělníci apod., a nebo ji přesuneme do oblastí, kde je práce nedostatek - Mostecko, Ostravsko apod.
Budeme převážet lidi, tedy okolo průmyslové zóny se budou časem stavět nové byty a domy a jinde zůstanou již hotové, ale prázdné byty, a nebo přivedeme práci tam, kde jsou lidi i byty?
Pokud někdo chce rozvoj tak jedině za své...........