Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rychlejší vlaky ulehčí plným silnicím. Do Náchoda zrychlí o 20 minut

Cestování vlakem po Královéhradeckém kraji by mělo opět zrychlit. Hejtmanství jedná o další modernizaci tratí do Trutnova a Náchoda, aby vlaky mohly konkurovat automobilové dopravě. Z Hradce do Náchoda by tak lidé mohli jet jen půl hodiny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R59o63m52a43n 74N70o42v89a18k 6119601762946

uz v roce 2030? tak brzo?

+1/0
17.6.2017 7:58

J42i82ř14í 74P56r51o70k37o28p 5973558581590

Ano, revitalize tratě Hradec Králové - Trutnov se nepovedla. Ještě horší to bude s revitalizací tratě Týniště - Broumov v letech 2018/2019. Další vyhozená miliarda a půl! Celkem tyto dvě revitalizace přijdou na téměř tři milatdy!!! Za ty peníze by se dala Vysokovská spojka postavit dvakrát. Ale to je problém SŽDC. To investuje "svoje" peníze (nás daňových poplatníků) a EU. Nikdo jim nemůže nic přikázat, nebo nařídit ani krajský úřad, tak neházejte špínu na pana Červíčka a podobně!!

+1/0
15.6.2017 9:12

P82e24t44r 33B79á81č18a 8485776915335

I kdyby tam ten vlak byl o 5 hodin drive, stejne vlakem rozhodne nepojedu.

0/−8
14.6.2017 18:37

E63v96a 47J34i96n77d60r15o45v65á 3324603719757

A jako proč?

+2/0
15.6.2017 10:16

J59i96ř25í 31E44r53b86e26n 1213584746737

Protože Báča.

+3/0
15.6.2017 11:31

T76o79m94á86š 29P64ř89i79b21y59l 9142469400

Treba proto ze me vlak vyhodi na hl.nadrazi pak muzu jit na bus a pak ze zastavky busu pesky a nebo si zajet celou cestu autem az pred barak a bude to pohodlnejsi a i rychlejsi....

0/0
16.6.2017 3:55

J58i45ř67í 69B90a64u98e91r 4784906938150

Z Jaroměře do Trutnova autobusem to je 30 km a vlakem 52 km.Když jede autobus průměrnou rychlostí 70 za hodinu o kolk musí jet vlak rychleji když to má ještě o 20 km delší,to je blbost.

0/0
14.6.2017 12:13

D14a27v98i21d 11L29í59n20e93k 6124320510440

Co to je zase za bláboly. Zase si jen potřebuje někdo na kraji nakrást. Trať z Hradce do Trutnova se modernizovala dva roky nazpět, stálo to stamiliony korun. A zrychlení žádné. Takže se bude modernizovat znovu? V mapce je nakreslena i elektrifikace do Trutnova a Náchoda. Dosud je elektrifikováno do Jaroměře. Asi 25 let. Ale stále se přepřahá v Hradci, takže po elektrifikované trati jezdí 25 let diesely a nikdo to neřeší, nikomu to nevadí. Pan Červíček nám loni sliboval generální úklid a dopadalo to tak, že se na kraj generálně uklidil a drží basu se zkorumpovanými socany. Tomu člověku nevěřím ani slovo.

+2/−4
14.6.2017 11:42

P73e73t26r 86K17o50r66b40e62l 9576907910802

Já bych to co proběhlo na trati do Trutnova nenazval modernizací, ale opravou.

+2/0
14.6.2017 11:51

R91a31d91e23k 35P47a43p97e42ž 3679879464313

1) Revitalizace trati Hradec Králové – Jaroměř – Trutnov (realizace 2015–2016, dokončení 2017) sama o sobě nepostačuje pro výraznější zkrácení cestovních dob, a to z důvodu omezení vyplývajících z konstrukce jízdního řádu na jednokolejné trati. Zkracování cestovních dob je spojeno se změnou míst křižování vlaků – to nyní probíhá v České Skalici a je plánováno ve Starkoči. Křižování vlaků ve Starkoči bude možné dosahovat po modernizaci žst. Jaroměř (předpoklad realizace 2018) a nasazení nových vozidel.

2) Vlaky relace (Praha –) Hradec Králové – Trutnov jsou v úseku Hradec Králové – Trutnov vedeny v nezávislé trakci, neboť přepřah/přestup v žst. Jaroměř by výrazně snižoval atraktivitu spojení v páteřní relaci Trutnovsko/Náchodsko – Hradec Králové. Po elektrifikaci tratí 032 a případně i 026 budou zmíněné vlaky provozovány v závislé (elektrické) trakci.

+4/0
14.6.2017 14:27

J79a30r97o63s42l45a28v 56V89i35k 9745906828526

Půl hodiny na cestu, půl hodiny zpoždění, jako včera rychlík do Letohradu a co do času nula od nuly pojde. Ale peníze to stát bude.

+1/−2
14.6.2017 11:12

M48a16t50ě68j 17K28o30n37v38a28l80i75n83a 8189455413

Já bych byl v klidu. Než se zrychlí železnice, tak bude stát dálnice a potenciální výhoda železnice bude tatam

+2/−2
14.6.2017 10:55

T15o38m49á85š 70P46ř41i98b25y55l 9722339120

Presne

0/0
16.6.2017 3:58

J94o26s32e52f 94N93o91v90á98k 7790286100515

2030 ?!Sci-fi ;-€

+2/−1
14.6.2017 10:50







Najdete na iDNES.cz