Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rychlejší vlaky ulehčí plným silnicím. Do Náchoda zrychlí o 20 minut

Cestování vlakem po Královéhradeckém kraji by mělo opět zrychlit. Hejtmanství jedná o další modernizaci tratí do Trutnova a Náchoda, aby vlaky mohly konkurovat automobilové dopravě. Z Hradce do Náchoda by tak lidé mohli jet jen půl hodiny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R97o39m37a14n 23N83o28v96a23k 6149701972716

uz v roce 2030? tak brzo?

+1/0
17.6.2017 7:58

J68i24ř10í 97P73r87o52k84o13p 5433868681600

Ano, revitalize tratě Hradec Králové - Trutnov se nepovedla. Ještě horší to bude s revitalizací tratě Týniště - Broumov v letech 2018/2019. Další vyhozená miliarda a půl! Celkem tyto dvě revitalizace přijdou na téměř tři milatdy!!! Za ty peníze by se dala Vysokovská spojka postavit dvakrát. Ale to je problém SŽDC. To investuje "svoje" peníze (nás daňových poplatníků) a EU. Nikdo jim nemůže nic přikázat, nebo nařídit ani krajský úřad, tak neházejte špínu na pana Červíčka a podobně!!

+1/0
15.6.2017 9:12

P22e69t65r 57B82á35č43a 8165666185565

I kdyby tam ten vlak byl o 5 hodin drive, stejne vlakem rozhodne nepojedu.

0/−8
14.6.2017 18:37

E62v73a 76J97i46n44d11r97o24v61á 3794393739227

A jako proč?

+2/0
15.6.2017 10:16

J22i13ř35í 32E20r69b76e91n 1523284706247

Protože Báča.

+3/0
15.6.2017 11:31

T86o69m64á40š 63P21ř60i36b30y74l 9512189830

Treba proto ze me vlak vyhodi na hl.nadrazi pak muzu jit na bus a pak ze zastavky busu pesky a nebo si zajet celou cestu autem az pred barak a bude to pohodlnejsi a i rychlejsi....

0/0
16.6.2017 3:55

J14i29ř34í 88B31a47u57e52r 4534566128330

Z Jaroměře do Trutnova autobusem to je 30 km a vlakem 52 km.Když jede autobus průměrnou rychlostí 70 za hodinu o kolk musí jet vlak rychleji když to má ještě o 20 km delší,to je blbost.

0/0
14.6.2017 12:13

D45a89v25i13d 43L12í62n21e75k 6794690440120

Co to je zase za bláboly. Zase si jen potřebuje někdo na kraji nakrást. Trať z Hradce do Trutnova se modernizovala dva roky nazpět, stálo to stamiliony korun. A zrychlení žádné. Takže se bude modernizovat znovu? V mapce je nakreslena i elektrifikace do Trutnova a Náchoda. Dosud je elektrifikováno do Jaroměře. Asi 25 let. Ale stále se přepřahá v Hradci, takže po elektrifikované trati jezdí 25 let diesely a nikdo to neřeší, nikomu to nevadí. Pan Červíček nám loni sliboval generální úklid a dopadalo to tak, že se na kraj generálně uklidil a drží basu se zkorumpovanými socany. Tomu člověku nevěřím ani slovo.

+2/−4
14.6.2017 11:42

P11e52t18r 97K69o14r29b30e13l 9846807550532

Já bych to co proběhlo na trati do Trutnova nenazval modernizací, ale opravou.

+2/0
14.6.2017 11:51

R94a74d27e66k 83P45a29p49e48ž 3189269344673

1) Revitalizace trati Hradec Králové – Jaroměř – Trutnov (realizace 2015–2016, dokončení 2017) sama o sobě nepostačuje pro výraznější zkrácení cestovních dob, a to z důvodu omezení vyplývajících z konstrukce jízdního řádu na jednokolejné trati. Zkracování cestovních dob je spojeno se změnou míst křižování vlaků – to nyní probíhá v České Skalici a je plánováno ve Starkoči. Křižování vlaků ve Starkoči bude možné dosahovat po modernizaci žst. Jaroměř (předpoklad realizace 2018) a nasazení nových vozidel.

2) Vlaky relace (Praha –) Hradec Králové – Trutnov jsou v úseku Hradec Králové – Trutnov vedeny v nezávislé trakci, neboť přepřah/přestup v žst. Jaroměř by výrazně snižoval atraktivitu spojení v páteřní relaci Trutnovsko/Náchodsko – Hradec Králové. Po elektrifikaci tratí 032 a případně i 026 budou zmíněné vlaky provozovány v závislé (elektrické) trakci.

+4/0
14.6.2017 14:27

J63a74r37o23s69l27a33v 45V22i49k 9875486348366

Půl hodiny na cestu, půl hodiny zpoždění, jako včera rychlík do Letohradu a co do času nula od nuly pojde. Ale peníze to stát bude.

+1/−2
14.6.2017 11:12

M98a47t63ě44j 70K18o68n83v94a36l40i60n30a 8959925833

Já bych byl v klidu. Než se zrychlí železnice, tak bude stát dálnice a potenciální výhoda železnice bude tatam

+2/−2
14.6.2017 10:55

T28o50m44á93š 75P15ř60i84b61y44l 9432149170

Presne

0/0
16.6.2017 3:58

J36o92s40e83f 97N64o14v76á10k 7570506710365

2030 ?!Sci-fi ;-€

+2/−1
14.6.2017 10:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.