- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je výsledek období, kdy se dopravní stavby konzervovaly a dopravní projekty házely do koše. Přitom tehdy ceny stavebních prací byly tehdy na minimu a možnosti získat evropské dotace na maximu. Oddechový čas nebyl využit k přípravě na další ekonomický růst. Přitom na kvalitní dopravní infrastrukturu stojí za to se i zadlužit, protože se to nakonec vrátí.
Železniční vlečky se ruší po stovkách = dnešní směr vše kamiony mezi montovnami, dostupnost aut i pro socky no problém, stále pobídky pro montovny typu Hunday = 100 tisíc aut na trh, a pak se někdo diví že naroste doprava?
Ne. divi se mozna tak ta banda nahore vozici se ve sluzebnich A8, ze jim plebs nejezdi ve vlacich.
Obávám se, že je v tom Škodovka nevině Chová se jako běžný podnikatel s perspektivou zajištěného úspěchu. Podobně se chová i TPCA i Hyundai. Nevím jak tento podobný problém řeší ve vyspělém světě, kde také pracují zahraniční dělníci (i z ČR) - viděl jsem to ve Francii a Izraeli. Ale pouze jako náhodný divák.