Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Velké stavby v Hradci ohrožuje nový démon, říká si systémová podjatost

Hradec Králové narazil na nový fenomén, který dokáže na několik let zastavit, nebo dokonce zrušit dlouho připravované finanční projekty. Strašák má jméno systémová podjatost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J98i64ř64í 49E68r90b50e79n 1463964336917

My se z té hyperkorektnosti jednou pos......

Až budete zase jednou někdo nadávat na to, jak jsou dopravní stavby předražené a jak se vlečou, vzpomeňte si na tento článek, Je to ukázkový případ, jak se desítky celkem slušně placených lidí musejí zabývat naprostou hloupostí a jak se utrácejí statisíce až miliony korun jen za posudkové papíry...

+3/0
23.6.2017 9:02

P16e98t21r 54N30o19v67o10t29n78y 1781470301

"z kanceláře primátora odcházely maily na stavební úřad" a má to to tam snad posilat potrubni postou, když s nima potřebuje komunikovat?

+1/0
22.6.2017 22:56
Foto

A63l32e87š 43D30o24h24n93a12l 1245489691808

Pokud je obsahem těch zpráv, jak mají úředníci postupovat, tak to nesmí dělat ani pantomimou nebo koutovými signály. Říká se tomu oddělení samosprávy a státní správy.

0/0
23.6.2017 7:40

J55a14n 79S92t32e77h23l73í89k 1579169556774

Přijde mi, že aktivisty vyděsilo, jak těm stavbám dávají jednu stopku za druhou.

0/0
22.6.2017 15:06

P81e54t34r 96R64a44d49a 8341740887361

Njn Hradec,tam je ve všem problém a nikdo se na ničem nedomluví,všechno se napadá a jenom se sepisují petice proti všemu...

+1/0
22.6.2017 9:19
Foto

A40l76e26š 76D87o36h15n88a75l 1165459761528

Pan náměstek má pravdu, že současný systém třeba odvolávání do stanovisek nebo několik nelogických koleček odvolání je strašný. Mělo by se to zjednodušit, zpružnit a třeba regulačními plány povolit hned několik staveb najednou.

Je třeba děsivý kolik razítek musí získát stavebník ještě vlastně před samotným územním řízením. Komický je, že hradecký magistrát požaduje i jedno navíc nad zákon od OHA a zbytečně to komplikuje. Taky hradecký stavební úřad zaměstnává takové hvězdy, které si ani nepohlídají plné moci od vlastníků pozemků nebo to, zda se dotčené orgány vyjadřovaly k projektu, který byl předložen do územníhi řízení, další nedodržují zákonné lhůty..

0/0
22.6.2017 9:11

F23r33a11n64t74i38š34e32k 97K79u89l49d14a74n 5836717534134

Dohnal, opět Dohnal. Až tohoto člověka někdy někdo bude volit, budu toho voliče považovat za úchyla. A až někde Dohnala potkám, uvážu ho na pár dní k Miletě, aby věděl o čem to je. Stejnou věc chtěl ekoteroristy provést před časem starosta Chlumce nad Cidlinou, když tihle blbečci bránili stavbě dálnice....

+2/0
22.6.2017 9:10
Foto

A67l76e73š 14D55o71h76n95a47l 1435829541228

A mužete mi vysvětlit k čemu je megalomanská křižovatka za stovky milionů, když stačí počkat na otevření D35 a pak tu křižovatku lehce upravit (jiný signální plán, přidání bypassů apod.)? Hradec potřebuje severní tangentu, jižní spojku (ta je teda nutná jen pro Kukleny, který město odepsalo) a jižní propojení. Mileta s podchody apod. je zbytečná, pomůže leda Kauflandu.

0/0
22.6.2017 9:30

F17r25a98n74t65i64š59e84k 69K23u51l67d32a22n 5196217614104

Pane Dohnale! Jel jste někdy po okruhu? Jel jste někdy od Třebše přes Miletu? Nebo z druhé strany od knihovny? A píšete skutečně o Kauflandu, který tam ještě nestojí ( a pravděpodobně ani nebude... ) ? Ano Hradec potřebuje i jiné stavby, například zdvojkolejnění tratě do Pardubic ( kde se taky záporně angažujete, případně spolek škodičů, kterého jste členem ). Takže až bude " hrozit" že se bude stavět severní tangenta a jižní spojka, očekávám, že budete s městem spolupracovat a ne škodit kde se dá, odvolávat se namítat různé hovadiny a podobně. Jinak mě , a nejenom mě, připomínáte profesionálního ekologa ( ekoteroristu ), který dokud nedostane výpalné, tak škodí a škodí.

+2/0
22.6.2017 12:15
Foto

A42l14e39š 48D39o18h40n78a87l 1575589391588

Takže to vysvětlit nedokážete, proč by se Mileta měla stavět, když brzy se má otevřít D35. Dokážete jen urážet. Ok.

Kaufland má stavební povolení, čeká na dořešení dopravy v území a to měla přinést "nová Mileta". Bez ní nemůže stavět. Po okruhu jsem jel, u Milety (a na řadě dalších míst) je to hrozný. Nicméně D35 k Vysokému Mýtu bude stát v r. 2021 či 2022 a v tu chvíli poklesne doprava o pětinu a hlavně zmizí naprostá většina kamiónů. V posudku ŘSD je, že potom krizivatka např. s bypassy a jinými v podstatě drobnými úpravami dokáže přenášet dopravní zátěž s rezervou cca 10pct. Kdyby se budovaly podchody (btw daleko užitečnější by byla lávka u farmačky), tak by rezerva byla cca 30pct, což je spíše nežádoucí a vyhodí se 100plus mil., které lze použít lépe. Po vymístění tranzitu se má doprava spíše usměrňovat, stavět střízlivě. U Milety je horší to křížení před záchrankou, to bude výhledově ještě více zatížené než to na okruhu. Na to KOS upozorňoval primárně, že třeba to rameno k nemocnici (to jediné má mít velkou rezervu) bude kolabovat (rezerva pod 5pct). Plus jsme kritizovala formální nedostky, kdy magistrát porušil zákon. Místo toho aby na Miletu proběhlo standardní řízení, úplně to ohnuli a nyní se snaží vymluvit na systémovou podjatost. Nesmysl.

KOS už několik let město upozorňuje, že se systematicky musí připravovat jižní propojení. Město na to dlabe. Potom co město dovolilo realizaci MÚK Bláhovka jsme horliví zastánci jižní spojky. O tangentě netřeba pochybovat. Do nového územního

plánu požadujeme stanovení priorit, aby bylo jasné, co město chce skutečně stavět, aby třeba kvůli přeložce Kydlinovský nebo chiméry s Novou Pražskou nezapadlo pod stůl právě jižní propojení, což bude z velké části městská investici. HK má jen omezené prostředky a měli bychom vědět,

0/0
22.6.2017 13:52

F65r43a29n14t78i90š32e25k 48K40u93l56d24a73n 5716517414374

Já jsem to nevysvětlil? Jenom jsem se zeptal jestli jste někdy po Miletě jel. To jako vysvětlení stačí. Průměrně inteligentní člověk je z toho stavu zoufalý. A vy mě tvrdíte že po otevření D35 poklesne doprava o pětinu. To možná ano, ale k dnešnímu dni. Za těch cca 5 let než to otevřou ale celkově doprava o těch 20% procent stoupne, možná i o víc, jak nedávno ukazovaly uveřejněné studie. Takže nula od nuly pojde a budeme tam kde jsme teď. A za další není jisté, že ta D 35 bude za těch cca 5 let stát, protože když ne ten váš spolek škodičů tak se najdou jiní, kteří budou stavbě bránit. A jak si jako představujete že zmizí kamiony? Jako že je nějaká imaginární ruka přesune v čase a prostoru mimo HK? Oni jako od/do Náchoda/Trutnova nejezdí? A že budou jezdit po dálnici. To je jako blbý vtip. Včera tady bal článek jak je cesta z Jaroměře do Hradce přes Skalici zhuntovaná. A víte proč? Protože na státní se platí mýto. Mám čest na té trase bydlet, tak věřte tomu že vím o čem mluvím. A jak myslíte že to dopadne, až bude dálnice s mýtem? Úplně stejně, budou jezdit ( a ničit ) tam kde je to zdarma.

A když už jsme u toho, nějak jste úplně přešel škodění vaší tlupy zvané KOS ohledně zdvojkolejnění trati do Pardubic. Vaše představa je asi taková, že by se mělo jezdit až někde přes Kukleny nebo pro jistotu ještě dál...

Ne s Vámi nemá skutečně cenu diskutovat. Máte svoji pravdu a pokud není po vašem ( spolku ) tak budete škodit a škodit.

+1/0
22.6.2017 18:01
Foto

A66l38e13š 13D65o64h57n85a49l 1195329451558

To je fajn, jak hodíte přes palubu posudky ŘSD s tím, že vy to víte líp. Gratuluju, přihlaste se jim, že práci dopravních inženýrů zvládnete​ sám a zadarmo mezi psaním příspěvků v diskusi idnesu. Já mám tvrdý data, můžete se i ně ŘSD požádat taky, vy máte pocity, že D35 vlastně skoro ani nepomůže. Mimochodem na D35 se soutěží už dodavatel stavby, příprava tam jede dost rychle. Vy si ale vymyslíme nějaký imaginární sdružení začněte s tím máchat, abyste mi dokázal, že máte pravdu. Je to takový tragikomický.

Co se týče dvoukolejky z Pce do HK. Nevím, co mi to podstrkujete​. Tam jsme jen prosazovali původní návrh SŽDC, aby se v Kuklenské nestavěl podjezd pro vzdušný zámky v podobě extenzivního rozvoje Temešváru. Plus teda aby celá stavba byla co nejšetrnější, dbalo se, aby okolí tratě nebylo území nikoho, kde budou leda skládky a samozřejmě, aby byla zachována prostupnost území. Nejdůležitější je ale ten podjezd.

A jen tak poslední poznámka, víte, kdo teď zdržuje přípravu tangenty? Město, který se není schopno s ŘSD dohodnout na některých problémech u ČKD. Podobně u Milety si vyloženě vynucovaly svoje řešení, nutili ŘSD do nestandardních postupů atd. Asi byste se divili, jak jsme našli společnou řeč s šéfem ŘSD v Hradci. Snažší je vzít pěsticku, máchat ekoteroristama. Žijte si v tý žluči dál.

+1/0
22.6.2017 18:53

F16r78a89n36t28i91š28e62k 95K87u38l89d71a11n 5816107144364

Já netvrdím že D35 nikomu nepomůže. Chápu že demagogie a překrucování patří mezi vaše nástroje. Ohledně nárůstu dopravy se lze dočíst např. zde : http://hradec.idnes.cz/doprava-v-hradeckem-kraji-strme-roste-d8d-/hradec-zpravy.aspx?c=A170616_2333076_hradec-zpravy_the. Ale jasně jak říkáte, nějaký průzkumy jsou k ničemu. Přece Vy to víte nejlíp. Od dnešního dne nebude narůstat silniční doprava. Nikde a nikdy. Gratuluju. Jenom mě utvrzujete o tom co si o té vaší tlupě myslím.

0/0
22.6.2017 19:03
Foto

A22l33e98š 72D88o49h42n96a73l 1975989101958

Na argument, že s otevřením D35 se o desítky procent sníží doprava a zmizí velká část kamiónů z města jste napsal, že doprava stejně stoupne (cituji "nula od nuly pojde, budeme tam, kde jsme teď") a kamiony jste smetl námitkou, že se budou vyhýbat mýtu. Teď mě označujete za demagoga, když poukazuju na to, že o D35 tvrdite, že vlastně skoro vůbec nepomůže. Už teda nula od nuly nepojde? A vůbec kde jsem napsal, že nikde a nikdy nestoupne doprava? Psal jsem o Miletě, po které po otevření nadřazených komunikací, nebuď jezdit tranzit. S místní, cílovou dopravou lze pracovat, usměrňovat ji. I daleko větším městům se místní dopravu daří držet na uzdě. Ennormní nárůst dopravy je vyvolaný Kvasinami nebo skutečností, že přes Hradec se valí část dopravy na Moravu. To nás v Hradci ale po otevření nadřazených komunikací vlastně ani nemusí zajímát. I ty hradecké plochy v okolí třeba letiště budou obslouženy tangentou. Mimochodem to je názor i města, schválně si projděte odůvodnění nového územního plánu. Ten operuje s myšlenkou, že II. okruh se postupně změní na bulvár s živým partnerem právě z důvodu jeho podstatného zklidnění. Zpracovavá se studie plošného zklidnění dopravy, která to má podpořit. Nebo se desítky modelů a třeba i hradecký odbor hlavního architekta mýlí a vy víte, že to stejně poroste a "nula od nuly pojde"?

+1/0
22.6.2017 20:07
Foto

A95l56e22š 41D59o35h44n80a79l 1405559661338

Zkrátka pokud chcete vážně tvrdit, že vlastně všechny předpoklady, modely, jak bude v HK po otevření nadržených komunikací vypadat doprava, jsou chybný, protože na idnesu psali o nárůstu dopravy a je "logický", že bude dál a dál stoupat, tak v důsledku je vaše pozice taková, že odmitate práci :-/desítek lidí z posledních x let. Docela si věříte, netušil jsem na jakého odborníka ve stylu "všichni jsou i....i, jen já jsem letadlo", jsem narazil.

0/0
22.6.2017 20:25

F76r89a41n64t84i96š10e75k 35K71u57l16d78a92n 5396717784854

Jste tak hloupý, že nedokážete pochopit psaný text? Jak myslíte že budou jezdit kamiony od Jaroměře na Moravu, když už teď se vyhýbají mýtnému na státovce? Myslíte si skutečně, že až bude dálnice z Jaroměře a dostavěná D35 někde do polí u Ostrova, že ty kamiony pojedou po dálnici ( za kterou budou platit víc než na státovce, za kterou se jim platit nechce ), kdy pojedou zhruba stejně dlouho? Kamiony se nebudou vyhýbat mýtu, oni už se mu vyhýbají. Nebo jste jediný kdo o tom neví? Jel jste někdy z Jaroměře do HK přes Skalici? Proč si myslíte že tam jezdí tranzitní doprava, ale třeba i autobusy z Trutnova/Náchoda co jedou do Prahy? Určitě jen tak protože tam je lepší silnice.....

D 35 pomůže, dopravě směrem od Pardubic a Prahy, ale rozhodně ne dopravě od Polska. Navíc já nikde nepíšu že všichni jsou i....i. Občas taky stačí používat to co mám na krku. A taky vnímat to co se kolem děje. Tato sebereflexe mi bohužel u Vás chybí. Hlavně že se někde zviditelníte, někomu zaškodíte, v tom jste s tou svojí tlupou skutečně dobrý.

0/0
22.6.2017 22:56
Foto

A12l69e53š 56D19o40h54n24a75l 1375459791678

Takze jste lepší dopravák než ty desítky odborníků. Umíte používat hlavu. Bohužel to ale spíš vypadá, že jen kvůli tomu, aby Vám nepršelo do krku a k urážení.

A kamiony od Jaroměře na Moravu? Přes D11 a pak na D35 k Vysokýmu Mýtu. Co je na tom nepochopitelnýho? Hradec ta doprava obkrouží, zrychlí se jim podstatně cesta. Ano, část z nich se chce vyhnout mýtu. Řešením jsou zakázkový značky a posílát tam pravidelně hlídky. Kde je problém? Na x místech v republice je vidět, že to takhle funguje. Doprava se dá korigovat i jinak. Třeba v Hradci bude brzy místo k tomu, aby se znesnadnil průjezd I. okruhem. Jsou to třeba zastávky v jízdních pruzích, zóny "tempo 30", víc přechodů atd. Výsledkem by mělo být, že místní doprava začne používat II. okruh, který je teď přecpaný tranzitem. Je pro město špatně, když třeba z Malšovice na Pražský předměstí jedou auta po malým okruhu. Tím jsem se chtěl vrátit v Hradci, pro nás to bude postupný otvírání D11,D35, snad tangenty fakt znamenat totální změnu. Bohužel město na ni není úplně připraveno. Těch navazujících kroků (třeba ty značky) budou desítky, stovky. Už bychom je měli znát.

Přes Skalici jsem jel naposled vcera. Je to šílený, to je ale důsledek naprosto nevyhovující silnice na Jaroměř. Teď je navíc u Smiřic ta oprava a taky volím cestu na Náchod přes Skalici a zejména teda NMnM. Na statovku nemám nervy. To se ale po otevření dalších úseků D11 bude měnit. Mimochodem občas jedu i busem (nedávno SA do Prahy) a přes Skalici jsme rozhodně nejeli, byť teď při tom uzavření jednoho pruhu to možný asi je.

+1/0
23.6.2017 8:11

F74r88a72n17t35i25š90e30k 16K66u34l76d35a39n 5886817864714

Tak ještě jednou a naposled. Kde Vás urážím? Navíc nejsem lepší dopravák něž nějací odborníci, ale reflektuji na to co vidím kolem sebe. Nebo si myslíte že nějaký odborník řekne že za x let se stane tohle a ono se to přesně stane ? ( viz Vaše názory na růst dopravy )

Kamiony přes D11 a D35? A jak je donutíte, když se to neděje už dnes? Značkami? A kdo je tam dá, když už tam dávno měli být a nejsou tam.

A k těm autobusům. Když pominu místní dopravu ( linka 311 Jaroměř - Vlkov - Smiřice - Skalice HK THD ) tak zde jezdí CBS Náchod, TAD, KAD, Arriva. Všechno to jsou linky do Prahy.

Z Vašich odpovědí je však vidět pouze to, že pokud někdo s Vámi nesouhlasí a nesdílí Vaše názory, je to důvod k tomu, aby jste mu házeli klacky pod nohy a škodili. Nikdy nebudu tvrdit, že magistrát/kraj/ŘSD jsou úžasné a dokonalé. To v žádném případě. Avšak Vy a ten váš spolek jsou pro mě a nejenom pro mě synonymum problémů, zdržování a ztěžování již tak dost složité a nevyhovující situace v dopravě.

+1/−1
23.6.2017 9:51
Foto

A49l84e40š 89D95o40h19n73a50l 1195189361688

Ano, po otevření D11 ke Smiřicím a D35 k Mýtu se z jižního sektoru Hradce přesune velká část tranzitu a kamiónů na nadržené komunikace. Po otevření severní tangenty to samé platí i pro severní část Hradce. Podobná situace platí i jinde s postupným otvíráním obchvatů, dálnic (trasa Jaroměř - HK např.) se tranzitní doprava přesune. Tento jev se dá podpořit dalšími opatřeními. Ty by dokonce měly následovat automaticky. Je to vidět na před pár lety otevřené D11 těch pár kilaků před Hradec. "Stará silnice" na Prahu je podstatně volnější a jestli se nepletu, tak některý obce tam zakázaly průjezd kamionového tranzitu. Chce to schopné starosty, kteří to umí projednat a prosadit.

A ano uražíte, hned v prvním postu ostatní častujete urážkami jako uchylove, blbečci, ekoteroristi.

KOS vždy bojoval za lepší dopravu v kraji a hlavně její účelnost. Proto jsme se postavili proti Miletě, která vyrobí neřešitelný problém o 100m vedle před nemocnici zvlášť když stávající příšerné kolony na severní části okruhu vyřeší z velké části D35. Nemá smysl z daní nás všech stavět obří dopravní stavby, kde nejsou potřeba. KOS už několik let horuje za ustanovení priorit k novému územnímu plánu HK (a důsledné dodržování principu města krátkých vzdáleností), aby šly do realizace primárně ty nejdůležitější. Kotas si v rozletu totiž do návrhového období namaloval nové silnice za více jak 4mld Kč, které nemáme a mít nebudeme.

Uvedu to na příkladu. Několik let jsme upozorňovali na to, že MÚK Bláhovka přinese více škody než užitku. HK stačí napojit u ČKD a u Opatovic. Bohužel Bláhovka se staví a důsledek je ten, že se musí v budoucnu upravit Pražská třída (100mil z peněz města) a postavit z přírodního hlediska problematická jižní spojka (1,5 mld. Kč ze státního rozpočtu). T peníze budou chybět jinde a zhorší se vyjednávací pozice HK. Proč to tak je? Protože politici podlehli tlaku různých výkuků, kteří okolo sjezdu vybudují své podnikatelské záměry. Podobných příkladů je x.

+2/0
23.6.2017 10:58

J98i55ř65í 85E71r36b15e94n 1523564226877

Urážek a nadávek jste se dopustil hned na začátku vlákna. Rv

0/−1
23.6.2017 12:36
Foto

A65l84e69š 54D24o34h78n95a35l 1165279141668

A ještě jednu připomínku. Kritizujete třeba KOS za zdržování, ale třeba Miletu nadřízený orgán shodil z důvodu nezákonnosti na straně hradeckého magistrátu. Donutil jsem já, nebo někdo z mých kolegů úředníky porušit zákon? Navíc to není žádná prkotina, drobnost, ale záležitost, jestli bylo možné využít skoro 10 let staré povolení na dva kruháče s podjezdem okruhu a mávnutím proutku ho změnit na povolení na dvě křižovatky na světla? Představte si, že byste měl povolení na stavbu dvoupatrové vily, ale za pár let byste se rozhodl, že raději chcete dřevěný bungalov. Úřad by vás nechal celé to úřední kolečko zopakovat. Tady za pár týdnů vymysleli změnu a neváhali v ní argumentovat s posudky, kdy o Kauflandu (a že ty pozemky budou stavební parcely) nikdo nevěděl. Chybu ale udělal zlý KOS, že?

A jen tak namátkou různé zdržení kvůli hradecké radnici

- totální zaslání při přípravě D35, kdy byla možnost jednat o jižním propojení a vůbec přístupu jižního sektoru města na dálnici. Teď si tak šmudlí nějaké studie a zrovna dvakrát to není priorita

- železniční trať HK - Pce. Zase zaslání hned na začátku, kdy si město už do rozjetého projektu začalo diktovat podjezdy a to hned v několika variantách. Byla to vyloženě komedie. Stálo nás to pár set tisíc, vlnu odporu a pokud budou trvat nad zbytným podjezdem, tak možná i zdržení na několik let a to kvůli nereálný vizi rozvoje Temešváru

D11 - přes usnesení zastupitelstva nedokázal náměstek Vedlich včas poslat do řízení stanoviska města a teď se to bude honit jak se dá mimo ta řízení.

0/0
23.6.2017 13:37

F61r14a17n78t59i15š58e78k 61K39u33l78d26a11n 5256117114934

Tak naposled a taky pro pana Erbena VÁS jsem nikde neurazil. Nehledě na to, že výraz úchyl a ekoterorista není urážka. Pokud však máte prsty ve zdržování dostavby D 11 v úseku Poděbrady - HK tak jsem Vás skutečně blbečky urazil. No i když spousta lidí by se mnou souhlasila. Já vaše invektivy vůči mě nekomentuji.

Ohledně Bláhovky. Dobře je to Váš názor. Já s ním nesouhlasím. Pokud by byl jenom jeden výjezd z D 11 pro HK jak by to asi dopadlo. Kolony které teď jsou od kruhového objezdu u ČKD, by se ještě znásobily, protože by u MUK ČKD sjížděla všechna auta mířící do HK, tedy ty co tam jedou už teď + ještě ta z dálnice. Co by následovalo si lze snadno představit.... Takhle se to rozdělí na více proudů. Ano Pražská se musí zrekonstruovat. Ano bude to i díky sjezdu na Bláhovce. Ale bude to taky díky přirozenému navýšení dopravy. Nebo chcete tvrdit, že aut už nebude přibývat?

A ještě zpět ke kolonám. Už jsem psal, že si asi představujete, že kamiony ze severu se nějak v čase a prostoru přesunou na jih aniž by jeli přes HK. Já se pořád ptám jak je k tomu chcete donutit. Hezký příklad je v Praze na městském okruhu. Proč jezdí kamiony po jižní spojce? Protože je to rychlejší. Zde to časově bude cca stejně dlouhé, bonus je však v tom, že ušetří na mýtu. Jak je donutíte aby nejezdili tam kde se to léta naučili? Na " staré silnici na Prahu " jezdí kamiony až na kruhák u Poděbrad. Proč asi? Protože šetří za mýto. Pro ně jediné uzčí hrdlo je Chlumec. Proč kdyby to pro ně bylo tak hrozně výhodné nenajíždí na D 11 už na exitu 76 ? nebo u Nového Města? Opět je to o tom, že pokud kamion jede od Polska, tak nemá důvod na ni najíždět, protože opět ušetří mýto. Já po té cestě dost jezdím. Ano doprava na ní značně opadla, ale kamionů tam je neuvěřitelně. Tím nemyslím úsek HK- Nové Město.

A jenom tak mimochodem KOS rozhodně nebojuje za lepší a účelnější dopravu v kraji. KOS bojuje vždy proti všem co nemají stejný názor jako oni.

0/0
23.6.2017 14:51

J70i16r20k98a 14B12l55a45h51i55č 9324611299952

CHtěl bych mít pouze víru páně Dohnala o termínu otevření D35 až do Mýta, pro jistotu se chci zeptat, je-li míněno Vysoké Mýto? ... výše zmíněný termín 2021 až 2022 ve mě vyvolá pouze úsměv ... R^

0/0
23.6.2017 22:01

P60e36t91r 74D74r70a73p39a20l 3725648833755

proč jen v Hradci, to přece musí být celostátní problém?

0/0
22.6.2017 8:57
Foto

K82a17r23e79l 90M33á60d80l61e 6214391524863

Psala to hradecká redakce do svých krajských zpráv, tak byly příklady z Hradce, ale v článku se píše o tom, že ten problém je celostátní.

0/0
22.6.2017 9:07

J82a98n 77Š65m14í85d67a 7585498159382

Díky českým náturám patří do české kotliny odjakživa státní direktiva; jsme slušně řečeno moc velcí diskutéři a naoko si hrajeme na demokraty, přitom za většinou těchto projektů jsou dílčí zájmy osobní či malých skupinek lidí. V okamžiku, kdy se jedná o veřejně prospěšný a jasně definovaný záměr,měl by být legislativně zamezen prostor pro jakékoliv ovlivňování,spekulace,machinace či "odklánění".

+1/0
22.6.2017 8:34

J60i27ř34í 20E63r92b40e17n 1803514736827

Zlaté unitární národní výbory. Ona ta Benešova exilová vláda věděla, proč je hned po válce zavedla...

0/0
23.6.2017 9:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.