Diskuse k článku

Velké stavby v Hradci ohrožuje nový démon, říká si systémová podjatost

Hradec Králové narazil na nový fenomén, který dokáže na několik let zastavit, nebo dokonce zrušit dlouho připravované finanční projekty. Strašák má jméno systémová podjatost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J80i43ř79í 51E46r21b60e54n 1113374676887

My se z té hyperkorektnosti jednou pos......

Až budete zase jednou někdo nadávat na to, jak jsou dopravní stavby předražené a jak se vlečou, vzpomeňte si na tento článek, Je to ukázkový případ, jak se desítky celkem slušně placených lidí musejí zabývat naprostou hloupostí a jak se utrácejí statisíce až miliony korun jen za posudkové papíry...

+3/0
23.6.2017 9:02

P62e81t58r 77N39o47v36o62t85n30y 1931170741

"z kanceláře primátora odcházely maily na stavební úřad" a má to to tam snad posilat potrubni postou, když s nima potřebuje komunikovat?

+1/0
22.6.2017 22:56
Foto

A29l26e72š 36D73o10h45n33a19l 1805919721488

Pokud je obsahem těch zpráv, jak mají úředníci postupovat, tak to nesmí dělat ani pantomimou nebo koutovými signály. Říká se tomu oddělení samosprávy a státní správy.

0/0
23.6.2017 7:40

J61a78n 46S18t73e34h79l53í65k 1819839586784

Přijde mi, že aktivisty vyděsilo, jak těm stavbám dávají jednu stopku za druhou.

0/0
22.6.2017 15:06

P27e92t27r 83R93a23d85a 8431700917441

Njn Hradec,tam je ve všem problém a nikdo se na ničem nedomluví,všechno se napadá a jenom se sepisují petice proti všemu...

+1/0
22.6.2017 9:19
Foto

A80l73e63š 66D53o38h72n76a85l 1665979731838

Pan náměstek má pravdu, že současný systém třeba odvolávání do stanovisek nebo několik nelogických koleček odvolání je strašný. Mělo by se to zjednodušit, zpružnit a třeba regulačními plány povolit hned několik staveb najednou.

Je třeba děsivý kolik razítek musí získát stavebník ještě vlastně před samotným územním řízením. Komický je, že hradecký magistrát požaduje i jedno navíc nad zákon od OHA a zbytečně to komplikuje. Taky hradecký stavební úřad zaměstnává takové hvězdy, které si ani nepohlídají plné moci od vlastníků pozemků nebo to, zda se dotčené orgány vyjadřovaly k projektu, který byl předložen do územníhi řízení, další nedodržují zákonné lhůty..

0/0
22.6.2017 9:11

F48r22a29n82t94i74š60e89k 52K24u31l27d40a90n 5966967594614

Dohnal, opět Dohnal. Až tohoto člověka někdy někdo bude volit, budu toho voliče považovat za úchyla. A až někde Dohnala potkám, uvážu ho na pár dní k Miletě, aby věděl o čem to je. Stejnou věc chtěl ekoteroristy provést před časem starosta Chlumce nad Cidlinou, když tihle blbečci bránili stavbě dálnice....

+2/0
22.6.2017 9:10
Foto

A28l17e54š 72D92o60h26n85a21l 1535209811928

A mužete mi vysvětlit k čemu je megalomanská křižovatka za stovky milionů, když stačí počkat na otevření D35 a pak tu křižovatku lehce upravit (jiný signální plán, přidání bypassů apod.)? Hradec potřebuje severní tangentu, jižní spojku (ta je teda nutná jen pro Kukleny, který město odepsalo) a jižní propojení. Mileta s podchody apod. je zbytečná, pomůže leda Kauflandu.

0/0
22.6.2017 9:30

F60r93a53n10t54i11š66e59k 75K26u83l89d30a48n 5456357974804

Pane Dohnale! Jel jste někdy po okruhu? Jel jste někdy od Třebše přes Miletu? Nebo z druhé strany od knihovny? A píšete skutečně o Kauflandu, který tam ještě nestojí ( a pravděpodobně ani nebude... ) ? Ano Hradec potřebuje i jiné stavby, například zdvojkolejnění tratě do Pardubic ( kde se taky záporně angažujete, případně spolek škodičů, kterého jste členem ). Takže až bude " hrozit" že se bude stavět severní tangenta a jižní spojka, očekávám, že budete s městem spolupracovat a ne škodit kde se dá, odvolávat se namítat různé hovadiny a podobně. Jinak mě , a nejenom mě, připomínáte profesionálního ekologa ( ekoteroristu ), který dokud nedostane výpalné, tak škodí a škodí.

+2/0
22.6.2017 12:15
Foto

A79l87e17š 45D54o75h93n48a35l 1325789871488

Takže to vysvětlit nedokážete, proč by se Mileta měla stavět, když brzy se má otevřít D35. Dokážete jen urážet. Ok.

Kaufland má stavební povolení, čeká na dořešení dopravy v území a to měla přinést "nová Mileta". Bez ní nemůže stavět. Po okruhu jsem jel, u Milety (a na řadě dalších míst) je to hrozný. Nicméně D35 k Vysokému Mýtu bude stát v r. 2021 či 2022 a v tu chvíli poklesne doprava o pětinu a hlavně zmizí naprostá většina kamiónů. V posudku ŘSD je, že potom krizivatka např. s bypassy a jinými v podstatě drobnými úpravami dokáže přenášet dopravní zátěž s rezervou cca 10pct. Kdyby se budovaly podchody (btw daleko užitečnější by byla lávka u farmačky), tak by rezerva byla cca 30pct, což je spíše nežádoucí a vyhodí se 100plus mil., které lze použít lépe. Po vymístění tranzitu se má doprava spíše usměrňovat, stavět střízlivě. U Milety je horší to křížení před záchrankou, to bude výhledově ještě více zatížené než to na okruhu. Na to KOS upozorňoval primárně, že třeba to rameno k nemocnici (to jediné má mít velkou rezervu) bude kolabovat (rezerva pod 5pct). Plus jsme kritizovala formální nedostky, kdy magistrát porušil zákon. Místo toho aby na Miletu proběhlo standardní řízení, úplně to ohnuli a nyní se snaží vymluvit na systémovou podjatost. Nesmysl.

KOS už několik let město upozorňuje, že se systematicky musí připravovat jižní propojení. Město na to dlabe. Potom co město dovolilo realizaci MÚK Bláhovka jsme horliví zastánci jižní spojky. O tangentě netřeba pochybovat. Do nového územního

plánu požadujeme stanovení priorit, aby bylo jasné, co město chce skutečně stavět, aby třeba kvůli přeložce Kydlinovský nebo chiméry s Novou Pražskou nezapadlo pod stůl právě jižní propojení, což bude z velké části městská investici. HK má jen omezené prostředky a měli bychom vědět,

0/0
22.6.2017 13:52

F46r41a42n37t66i45š47e95k 51K57u94l67d41a37n 5886127394764

Já jsem to nevysvětlil? Jenom jsem se zeptal jestli jste někdy po Miletě jel. To jako vysvětlení stačí. Průměrně inteligentní člověk je z toho stavu zoufalý. A vy mě tvrdíte že po otevření D35 poklesne doprava o pětinu. To možná ano, ale k dnešnímu dni. Za těch cca 5 let než to otevřou ale celkově doprava o těch 20% procent stoupne, možná i o víc, jak nedávno ukazovaly uveřejněné studie. Takže nula od nuly pojde a budeme tam kde jsme teď. A za další není jisté, že ta D 35 bude za těch cca 5 let stát, protože když ne ten váš spolek škodičů tak se najdou jiní, kteří budou stavbě bránit. A jak si jako představujete že zmizí kamiony? Jako že je nějaká imaginární ruka přesune v čase a prostoru mimo HK? Oni jako od/do Náchoda/Trutnova nejezdí? A že budou jezdit po dálnici. To je jako blbý vtip. Včera tady bal článek jak je cesta z Jaroměře do Hradce přes Skalici zhuntovaná. A víte proč? Protože na státní se platí mýto. Mám čest na té trase bydlet, tak věřte tomu že vím o čem mluvím. A jak myslíte že to dopadne, až bude dálnice s mýtem? Úplně stejně, budou jezdit ( a ničit ) tam kde je to zdarma.

A když už jsme u toho, nějak jste úplně přešel škodění vaší tlupy zvané KOS ohledně zdvojkolejnění trati do Pardubic. Vaše představa je asi taková, že by se mělo jezdit až někde přes Kukleny nebo pro jistotu ještě dál...

Ne s Vámi nemá skutečně cenu diskutovat. Máte svoji pravdu a pokud není po vašem ( spolku ) tak budete škodit a škodit.

+1/0
22.6.2017 18:01
Foto

A50l85e55š 38D11o14h53n58a97l 1335609611408

To je fajn, jak hodíte přes palubu posudky ŘSD s tím, že vy to víte líp. Gratuluju, přihlaste se jim, že práci dopravních inženýrů zvládnete​ sám a zadarmo mezi psaním příspěvků v diskusi idnesu. Já mám tvrdý data, můžete se i ně ŘSD požádat taky, vy máte pocity, že D35 vlastně skoro ani nepomůže. Mimochodem na D35 se soutěží už dodavatel stavby, příprava tam jede dost rychle. Vy si ale vymyslíme nějaký imaginární sdružení začněte s tím máchat, abyste mi dokázal, že máte pravdu. Je to takový tragikomický.

Co se týče dvoukolejky z Pce do HK. Nevím, co mi to podstrkujete​. Tam jsme jen prosazovali původní návrh SŽDC, aby se v Kuklenské nestavěl podjezd pro vzdušný zámky v podobě extenzivního rozvoje Temešváru. Plus teda aby celá stavba byla co nejšetrnější, dbalo se, aby okolí tratě nebylo území nikoho, kde budou leda skládky a samozřejmě, aby byla zachována prostupnost území. Nejdůležitější je ale ten podjezd.

A jen tak poslední poznámka, víte, kdo teď zdržuje přípravu tangenty? Město, který se není schopno s ŘSD dohodnout na některých problémech u ČKD. Podobně u Milety si vyloženě vynucovaly svoje řešení, nutili ŘSD do nestandardních postupů atd. Asi byste se divili, jak jsme našli společnou řeč s šéfem ŘSD v Hradci. Snažší je vzít pěsticku, máchat ekoteroristama. Žijte si v tý žluči dál.

+1/0
22.6.2017 18:53

F37r95a38n45t52i88š16e17k 68K61u43l82d45a58n 5506867444664

Já netvrdím že D35 nikomu nepomůže. Chápu že demagogie a překrucování patří mezi vaše nástroje. Ohledně nárůstu dopravy se lze dočíst např. zde : hradec.idnes.cz Ale jasně jak říkáte, nějaký průzkumy jsou k ničemu. Přece Vy to víte nejlíp. Od dnešního dne nebude narůstat silniční doprava. Nikde a nikdy. Gratuluju. Jenom mě utvrzujete o tom co si o té vaší tlupě myslím.

0/0
22.6.2017 19:03
Foto

A59l33e92š 11D47o62h90n12a40l 1335229861488

Na argument, že s otevřením D35 se o desítky procent sníží doprava a zmizí velká část kamiónů z města jste napsal, že doprava stejně stoupne (cituji "nula od nuly pojde, budeme tam, kde jsme teď") a kamiony jste smetl námitkou, že se budou vyhýbat mýtu. Teď mě označujete za demagoga, když poukazuju na to, že o D35 tvrdite, že vlastně skoro vůbec nepomůže. Už teda nula od nuly nepojde? A vůbec kde jsem napsal, že nikde a nikdy nestoupne doprava? Psal jsem o Miletě, po které po otevření nadřazených komunikací, nebuď jezdit tranzit. S místní, cílovou dopravou lze pracovat, usměrňovat ji. I daleko větším městům se místní dopravu daří držet na uzdě. Ennormní nárůst dopravy je vyvolaný Kvasinami nebo skutečností, že přes Hradec se valí část dopravy na Moravu. To nás v Hradci ale po otevření nadřazených komunikací vlastně ani nemusí zajímát. I ty hradecké plochy v okolí třeba letiště budou obslouženy tangentou. Mimochodem to je názor i města, schválně si projděte odůvodnění nového územního plánu. Ten operuje s myšlenkou, že II. okruh se postupně změní na bulvár s živým partnerem právě z důvodu jeho podstatného zklidnění. Zpracovavá se studie plošného zklidnění dopravy, která to má podpořit. Nebo se desítky modelů a třeba i hradecký odbor hlavního architekta mýlí a vy víte, že to stejně poroste a "nula od nuly pojde"?

+1/0
22.6.2017 20:07
Foto

A71l90e95š 63D40o44h98n52a58l 1505709421268

Zkrátka pokud chcete vážně tvrdit, že vlastně všechny předpoklady, modely, jak bude v HK po otevření nadržených komunikací vypadat doprava, jsou chybný, protože na idnesu psali o nárůstu dopravy a je "logický", že bude dál a dál stoupat, tak v důsledku je vaše pozice taková, že odmitate práci :-/desítek lidí z posledních x let. Docela si věříte, netušil jsem na jakého odborníka ve stylu "všichni jsou i....i, jen já jsem letadlo", jsem narazil.

0/0
22.6.2017 20:25

F92r94a27n67t93i17š21e88k 92K12u17l44d94a89n 5826617854744

Jste tak hloupý, že nedokážete pochopit psaný text? Jak myslíte že budou jezdit kamiony od Jaroměře na Moravu, když už teď se vyhýbají mýtnému na státovce? Myslíte si skutečně, že až bude dálnice z Jaroměře a dostavěná D35 někde do polí u Ostrova, že ty kamiony pojedou po dálnici ( za kterou budou platit víc než na státovce, za kterou se jim platit nechce ), kdy pojedou zhruba stejně dlouho? Kamiony se nebudou vyhýbat mýtu, oni už se mu vyhýbají. Nebo jste jediný kdo o tom neví? Jel jste někdy z Jaroměře do HK přes Skalici? Proč si myslíte že tam jezdí tranzitní doprava, ale třeba i autobusy z Trutnova/Náchoda co jedou do Prahy? Určitě jen tak protože tam je lepší silnice.....

D 35 pomůže, dopravě směrem od Pardubic a Prahy, ale rozhodně ne dopravě od Polska. Navíc já nikde nepíšu že všichni jsou i....i. Občas taky stačí používat to co mám na krku. A taky vnímat to co se kolem děje. Tato sebereflexe mi bohužel u Vás chybí. Hlavně že se někde zviditelníte, někomu zaškodíte, v tom jste s tou svojí tlupou skutečně dobrý.

0/0
22.6.2017 22:56
Foto

A83l55e73š 94D21o54h62n85a55l 1105679161738

Takze jste lepší dopravák než ty desítky odborníků. Umíte používat hlavu. Bohužel to ale spíš vypadá, že jen kvůli tomu, aby Vám nepršelo do krku a k urážení.

A kamiony od Jaroměře na Moravu? Přes D11 a pak na D35 k Vysokýmu Mýtu. Co je na tom nepochopitelnýho? Hradec ta doprava obkrouží, zrychlí se jim podstatně cesta. Ano, část z nich se chce vyhnout mýtu. Řešením jsou zakázkový značky a posílát tam pravidelně hlídky. Kde je problém? Na x místech v republice je vidět, že to takhle funguje. Doprava se dá korigovat i jinak. Třeba v Hradci bude brzy místo k tomu, aby se znesnadnil průjezd I. okruhem. Jsou to třeba zastávky v jízdních pruzích, zóny "tempo 30", víc přechodů atd. Výsledkem by mělo být, že místní doprava začne používat II. okruh, který je teď přecpaný tranzitem. Je pro město špatně, když třeba z Malšovice na Pražský předměstí jedou auta po malým okruhu. Tím jsem se chtěl vrátit v Hradci, pro nás to bude postupný otvírání D11,D35, snad tangenty fakt znamenat totální změnu. Bohužel město na ni není úplně připraveno. Těch navazujících kroků (třeba ty značky) budou desítky, stovky. Už bychom je měli znát.

Přes Skalici jsem jel naposled vcera. Je to šílený, to je ale důsledek naprosto nevyhovující silnice na Jaroměř. Teď je navíc u Smiřic ta oprava a taky volím cestu na Náchod přes Skalici a zejména teda NMnM. Na statovku nemám nervy. To se ale po otevření dalších úseků D11 bude měnit. Mimochodem občas jedu i busem (nedávno SA do Prahy) a přes Skalici jsme rozhodně nejeli, byť teď při tom uzavření jednoho pruhu to možný asi je.

+1/0
23.6.2017 8:11

F52r40a15n45t96i17š23e64k 28K78u36l82d96a92n 5566957494184

Tak ještě jednou a naposled. Kde Vás urážím? Navíc nejsem lepší dopravák něž nějací odborníci, ale reflektuji na to co vidím kolem sebe. Nebo si myslíte že nějaký odborník řekne že za x let se stane tohle a ono se to přesně stane ? ( viz Vaše názory na růst dopravy )

Kamiony přes D11 a D35? A jak je donutíte, když se to neděje už dnes? Značkami? A kdo je tam dá, když už tam dávno měli být a nejsou tam.

A k těm autobusům. Když pominu místní dopravu ( linka 311 Jaroměř - Vlkov - Smiřice - Skalice HK THD ) tak zde jezdí CBS Náchod, TAD, KAD, Arriva. Všechno to jsou linky do Prahy.

Z Vašich odpovědí je však vidět pouze to, že pokud někdo s Vámi nesouhlasí a nesdílí Vaše názory, je to důvod k tomu, aby jste mu házeli klacky pod nohy a škodili. Nikdy nebudu tvrdit, že magistrát/kraj/ŘSD jsou úžasné a dokonalé. To v žádném případě. Avšak Vy a ten váš spolek jsou pro mě a nejenom pro mě synonymum problémů, zdržování a ztěžování již tak dost složité a nevyhovující situace v dopravě.

+1/−1
23.6.2017 9:51
Foto

A69l96e63š 94D57o69h28n10a16l 1235419311648

Ano, po otevření D11 ke Smiřicím a D35 k Mýtu se z jižního sektoru Hradce přesune velká část tranzitu a kamiónů na nadržené komunikace. Po otevření severní tangenty to samé platí i pro severní část Hradce. Podobná situace platí i jinde s postupným otvíráním obchvatů, dálnic (trasa Jaroměř - HK např.) se tranzitní doprava přesune. Tento jev se dá podpořit dalšími opatřeními. Ty by dokonce měly následovat automaticky. Je to vidět na před pár lety otevřené D11 těch pár kilaků před Hradec. "Stará silnice" na Prahu je podstatně volnější a jestli se nepletu, tak některý obce tam zakázaly průjezd kamionového tranzitu. Chce to schopné starosty, kteří to umí projednat a prosadit.

A ano uražíte, hned v prvním postu ostatní častujete urážkami jako uchylove, blbečci, ekoteroristi.

KOS vždy bojoval za lepší dopravu v kraji a hlavně její účelnost. Proto jsme se postavili proti Miletě, která vyrobí neřešitelný problém o 100m vedle před nemocnici zvlášť když stávající příšerné kolony na severní části okruhu vyřeší z velké části D35. Nemá smysl z daní nás všech stavět obří dopravní stavby, kde nejsou potřeba. KOS už několik let horuje za ustanovení priorit k novému územnímu plánu HK (a důsledné dodržování principu města krátkých vzdáleností), aby šly do realizace primárně ty nejdůležitější. Kotas si v rozletu totiž do návrhového období namaloval nové silnice za více jak 4mld Kč, které nemáme a mít nebudeme.

Uvedu to na příkladu. Několik let jsme upozorňovali na to, že MÚK Bláhovka přinese více škody než užitku. HK stačí napojit u ČKD a u Opatovic. Bohužel Bláhovka se staví a důsledek je ten, že se musí v budoucnu upravit Pražská třída (100mil z peněz města) a postavit z přírodního hlediska problematická jižní spojka (1,5 mld. Kč ze státního rozpočtu). T peníze budou chybět jinde a zhorší se vyjednávací pozice HK. Proč to tak je? Protože politici podlehli tlaku různých výkuků, kteří okolo sjezdu vybudují své podnikatelské záměry. Podobných příkladů je x.

+2/0
23.6.2017 10:58

J88i35ř94í 43E91r63b84e46n 1633774616297

Urážek a nadávek jste se dopustil hned na začátku vlákna. Rv

0/−1
23.6.2017 12:36
Foto

A37l94e67š 38D56o68h39n59a59l 1585459751878

A ještě jednu připomínku. Kritizujete třeba KOS za zdržování, ale třeba Miletu nadřízený orgán shodil z důvodu nezákonnosti na straně hradeckého magistrátu. Donutil jsem já, nebo někdo z mých kolegů úředníky porušit zákon? Navíc to není žádná prkotina, drobnost, ale záležitost, jestli bylo možné využít skoro 10 let staré povolení na dva kruháče s podjezdem okruhu a mávnutím proutku ho změnit na povolení na dvě křižovatky na světla? Představte si, že byste měl povolení na stavbu dvoupatrové vily, ale za pár let byste se rozhodl, že raději chcete dřevěný bungalov. Úřad by vás nechal celé to úřední kolečko zopakovat. Tady za pár týdnů vymysleli změnu a neváhali v ní argumentovat s posudky, kdy o Kauflandu (a že ty pozemky budou stavební parcely) nikdo nevěděl. Chybu ale udělal zlý KOS, že?

A jen tak namátkou různé zdržení kvůli hradecké radnici

- totální zaslání při přípravě D35, kdy byla možnost jednat o jižním propojení a vůbec přístupu jižního sektoru města na dálnici. Teď si tak šmudlí nějaké studie a zrovna dvakrát to není priorita

- železniční trať HK - Pce. Zase zaslání hned na začátku, kdy si město už do rozjetého projektu začalo diktovat podjezdy a to hned v několika variantách. Byla to vyloženě komedie. Stálo nás to pár set tisíc, vlnu odporu a pokud budou trvat nad zbytným podjezdem, tak možná i zdržení na několik let a to kvůli nereálný vizi rozvoje Temešváru

D11 - přes usnesení zastupitelstva nedokázal náměstek Vedlich včas poslat do řízení stanoviska města a teď se to bude honit jak se dá mimo ta řízení.

0/0
23.6.2017 13:37

F45r56a75n77t17i17š50e85k 57K70u92l71d97a22n 5136847334334

Tak naposled a taky pro pana Erbena VÁS jsem nikde neurazil. Nehledě na to, že výraz úchyl a ekoterorista není urážka. Pokud však máte prsty ve zdržování dostavby D 11 v úseku Poděbrady - HK tak jsem Vás skutečně blbečky urazil. No i když spousta lidí by se mnou souhlasila. Já vaše invektivy vůči mě nekomentuji.

Ohledně Bláhovky. Dobře je to Váš názor. Já s ním nesouhlasím. Pokud by byl jenom jeden výjezd z D 11 pro HK jak by to asi dopadlo. Kolony které teď jsou od kruhového objezdu u ČKD, by se ještě znásobily, protože by u MUK ČKD sjížděla všechna auta mířící do HK, tedy ty co tam jedou už teď + ještě ta z dálnice. Co by následovalo si lze snadno představit.... Takhle se to rozdělí na více proudů. Ano Pražská se musí zrekonstruovat. Ano bude to i díky sjezdu na Bláhovce. Ale bude to taky díky přirozenému navýšení dopravy. Nebo chcete tvrdit, že aut už nebude přibývat?

A ještě zpět ke kolonám. Už jsem psal, že si asi představujete, že kamiony ze severu se nějak v čase a prostoru přesunou na jih aniž by jeli přes HK. Já se pořád ptám jak je k tomu chcete donutit. Hezký příklad je v Praze na městském okruhu. Proč jezdí kamiony po jižní spojce? Protože je to rychlejší. Zde to časově bude cca stejně dlouhé, bonus je však v tom, že ušetří na mýtu. Jak je donutíte aby nejezdili tam kde se to léta naučili? Na " staré silnici na Prahu " jezdí kamiony až na kruhák u Poděbrad. Proč asi? Protože šetří za mýto. Pro ně jediné uzčí hrdlo je Chlumec. Proč kdyby to pro ně bylo tak hrozně výhodné nenajíždí na D 11 už na exitu 76 ? nebo u Nového Města? Opět je to o tom, že pokud kamion jede od Polska, tak nemá důvod na ni najíždět, protože opět ušetří mýto. Já po té cestě dost jezdím. Ano doprava na ní značně opadla, ale kamionů tam je neuvěřitelně. Tím nemyslím úsek HK- Nové Město.

A jenom tak mimochodem KOS rozhodně nebojuje za lepší a účelnější dopravu v kraji. KOS bojuje vždy proti všem co nemají stejný názor jako oni.

0/0
23.6.2017 14:51

J43i85r43k38a 41B33l41a77h66i72č 9914151389762

CHtěl bych mít pouze víru páně Dohnala o termínu otevření D35 až do Mýta, pro jistotu se chci zeptat, je-li míněno Vysoké Mýto? ... výše zmíněný termín 2021 až 2022 ve mě vyvolá pouze úsměv ... R^

0/0
23.6.2017 22:01

P59e66t13r 28D37r70a84p70a54l 3775518473955

proč jen v Hradci, to přece musí být celostátní problém?

0/0
22.6.2017 8:57
Foto

K44a83r70e26l 55M73á35d22l42e 6114111284433

Psala to hradecká redakce do svých krajských zpráv, tak byly příklady z Hradce, ale v článku se píše o tom, že ten problém je celostátní.

0/0
22.6.2017 9:07

J54a74n 38Š83m22í64d65a 7645948489552

Díky českým náturám patří do české kotliny odjakživa státní direktiva; jsme slušně řečeno moc velcí diskutéři a naoko si hrajeme na demokraty, přitom za většinou těchto projektů jsou dílčí zájmy osobní či malých skupinek lidí. V okamžiku, kdy se jedná o veřejně prospěšný a jasně definovaný záměr,měl by být legislativně zamezen prostor pro jakékoliv ovlivňování,spekulace,machinace či "odklánění".

+1/0
22.6.2017 8:34

J10i66ř95í 61E57r24b88e60n 1893854446427

Zlaté unitární národní výbory. Ona ta Benešova exilová vláda věděla, proč je hned po válce zavedla...

0/0
23.6.2017 9:26

Najdete na iDNES.cz