Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cesta na Náchod je peklo. U Trotiny jsou kolony, auta míří na Skalici

Až dvacet minut čekají řidiči v koloně u Trotiny na hlavním tahu z Hradce Králové k Náchodu a Trutnovu. Jiní se tento úsek snaží objet, dokonce i po cyklostezce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J81i39ř75í 13Z68a82t52l92o25u54k22a81l 3968159861296

A přitom hned vedle staví dálnici. To se opravdu vyplatí tam teď půl roku působit dopravní komplikace a dělat nákladnou přestavbu, když za pár let tam bude provoz minimální a ta silnice nevypadala, že by se do té doby rozpadla? Kdopak zase dostal podmáznuto za tuhle blbost?

0/0
22.6.2017 8:27

T92o47m78á27š 91P51ř19i81b18y79l 9452189390

Klasika opravi se hlavni tahy ,doprava jezdi po okreskach pri objizce tu znici a oprava rozmlacenych okresek v v nedohlednu jako vsude kam nazenou objizku.Dostavte tu dalnici at tranzit jezdi tam a ulevi se

0/0
22.6.2017 7:39

F31r28a93n34t66i16š56e89k 75K61u22l37d17a27n 5166777734134

To že tranzit zmizí na dálnici je jenom zbožné přání. Pokud nebude bednám zakázán vjezd na tuhle silnici, tak budou jezdit dál - šetří mýto. Naposledy mě dostaly 3 turecké kamiony, které si pár dní kempovaly u písáku ve Smiřicích.

0/0
22.6.2017 9:12

F69r26a54n31t73i88š55e51k 39K29u92l94d87a47n 5436637934354

Ahá! Tak pan krajský radní Červíček mě jezdí pod okny? Doufám že si za pár dní až se opět vytlučou ty dvě obrovské díry mezi Skaličkou a zdí u letiště urve kolo. A až pojede zpět tak spadne ve Skalici u drůbežárny do příkopa. Náklon silnice k příkopu má odhadem už 30 stupňů. A pokud náhodu díky nerovnosti ve Skalici na křižovatce skončí u Škopa v plotu, nebo projede do těch jeho vysázených smrčků, půjdu se mu vysmát. Kraj by tady měl platit za to že si zde musíme ničit auta, díky jeho dopravní politice.

Krucinál, to je děsný problém dát všude značky, aby tam nemohly jezdit bedny ( který tu sinici nejvíc ničí ) a dálkové autobusy? Proč Dachser vyjede ze skladu v Černožicích a projede do HK zadem? Všechny bedny tady jezdí jenom kvůli tomu aby ušetřily za mýto. A až bude dálnice? Nic se nezmění, budou jezdit tady aby ušetřili za mýto. Takže tu silnici opraví a za pár let ji zase fůra blbečků s bednama zničí...

+2/0
21.6.2017 23:36

P27e56t40r 97B40á39č26a 8855656885845

20 minut? To je nejaka hruza?

Z Brna na Svitavy kazdej patek klidne hodina a to tam nikdo nedela nic.

0/0
21.6.2017 16:29

S34t13a13n44i76s74l91a84v 10K54r15e77j25c75a37r 6967806723744

Nu přes Velichovky je to opravdu boží pohoda - zatím - !! Nalézt bezproblémovou cestu není tak snadné, ale zde tato trasa před prázdninami a návozem hledačů vyhovuje. V Jaroměři by to ale chtělo instalovat i na kruháky semafory, aspon dočasně a přes prázdniny.

0/0
21.6.2017 14:49

H92a52n32a 79U59l26r72y71c85h25o14v87á 9330663668158

Já bydlím ve Smiřicích, značná část aut mi jezdí pod okny a když jedu do práce, tak je to na silnici přes Skalici děs. Ta silnice je rozmlácená už po zimě a teď tedy dostává zabrat dvojnásobně. A Jaroměř je taky kapitola sama pro sebe. Když už se člověk probojuje přes zácpy u Trotiny, tak narazí na neprůjezdnou Jaroměř.

+1/0
21.6.2017 16:42

T26o88m59á20š 71P51ř78i93b80y22l 9782259310

Jsem rad ze bydlime na male vesnici doprava minimalni je tu klidek nechtel bych bydlet v ucpanych mestech tam je auto skoro nepouzitelny radeji kolo.

0/0
22.6.2017 7:43

F12r41a44n22t89i95š41e11k 32K52u27l14d13a15n 5686947654814

Já bydlím taky na malé vesnici, bohužel dopravní politika státu ( potažmo kraje ) mě ty auta přímo svádí pod okna.

0/0
22.6.2017 9:14

H21a58n70a 21U17l31r61y13c50h72o38v98á 9470473568498

Tak Smiřice si říkají město, ale je to v podstatě "díra" zhruba o třech tisícovkách duší. Ale denně dojíždím do HK do práce. A Jaroměř bývá zacpaná i o víkendech, kdy pro změnu jezdím na druhou stranu do Dvora Králové.

0/0
22.6.2017 17:10

P82a82v69e75l 42H70a34n13u92š 4452419161673

Jezdíme tudy denně tam a zpět. ;-€

Nechápu, proč v Německu je možné, aby na opravách silnic pracovali na 2-3 směny a za umělého osvětlení a zde jen do cca 18. hodiny. A cesty jsou, údajně, v Německu i levnější. Jak je to možné...

+1/0
21.6.2017 14:07

S46t19a98n24i39s67l66a60v 90K34r23e59j86c54a67r 6727326153794

Ano, mohly by jsme se zeptat těch co na těchto komunikacích pracují, za jakých podmínek by byli ochotni přejít na dvou a třísměný pracovní cyklus. Všeobecně ale zájem v průmyslu kromě montoven o vícesměnné provozy zájem není.

0/0
21.6.2017 14:52

J56i63ř31í 85E35r89b48e50n 1333664276707

Protože české pobočky Strabagu, Colasu a podobných "věhlasných" firem nemají důvod spěchat. Úředníci krajských i městských úřadů, silničních správ i ŘSD jsou totiž nuceni soutěžit "na cenu" coby jediné objektivní měřítko - vědí, že jakmile by nějaký zodpovědný referent mezi významná kritéria zařadil i dobu výstavby (a tím pádem třeba vyhrála firma, která by to namísto za dva měsíce opravila za dva týdny - ovšem místo pěti milionů by to stálo 5,5 milionu), hned by se našel nějaký aktivista, který by to označil za mrhání veřejnými penězi a dotyčný úředník by strávil hooodně času u soudů.

Časy, kdy se dopravní investice poměřovaly i podle toho, kolik paliva se na nové silnici ušetří, totiž pominuly v roce 1989...

0/0
21.6.2017 16:06

A88l55e44š 14L62i39s84o18v78s89k87ý 9909588552252

Jenže tehdy se mudelo šetřit protože to palivo nebylo hihi

0/0
22.6.2017 7:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.