Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cesta na Náchod je peklo. U Trotiny jsou kolony, auta míří na Skalici

Až dvacet minut čekají řidiči v koloně u Trotiny na hlavním tahu z Hradce Králové k Náchodu a Trutnovu. Jiní se tento úsek snaží objet, dokonce i po cyklostezce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J62i14ř96í 24Z27a55t31l11o79u57k64a96l 3848489551336

A přitom hned vedle staví dálnici. To se opravdu vyplatí tam teď půl roku působit dopravní komplikace a dělat nákladnou přestavbu, když za pár let tam bude provoz minimální a ta silnice nevypadala, že by se do té doby rozpadla? Kdopak zase dostal podmáznuto za tuhle blbost?

0/0
22.6.2017 8:27

T24o19m52á59š 56P35ř13i18b58y53l 9222669170

Klasika opravi se hlavni tahy ,doprava jezdi po okreskach pri objizce tu znici a oprava rozmlacenych okresek v v nedohlednu jako vsude kam nazenou objizku.Dostavte tu dalnici at tranzit jezdi tam a ulevi se

0/0
22.6.2017 7:39

F32r66a56n19t34i64š54e95k 96K79u61l65d18a96n 5446387654904

To že tranzit zmizí na dálnici je jenom zbožné přání. Pokud nebude bednám zakázán vjezd na tuhle silnici, tak budou jezdit dál - šetří mýto. Naposledy mě dostaly 3 turecké kamiony, které si pár dní kempovaly u písáku ve Smiřicích.

0/0
22.6.2017 9:12

F89r20a30n30t89i12š10e75k 14K60u84l57d20a32n 5646537704324

Ahá! Tak pan krajský radní Červíček mě jezdí pod okny? Doufám že si za pár dní až se opět vytlučou ty dvě obrovské díry mezi Skaličkou a zdí u letiště urve kolo. A až pojede zpět tak spadne ve Skalici u drůbežárny do příkopa. Náklon silnice k příkopu má odhadem už 30 stupňů. A pokud náhodu díky nerovnosti ve Skalici na křižovatce skončí u Škopa v plotu, nebo projede do těch jeho vysázených smrčků, půjdu se mu vysmát. Kraj by tady měl platit za to že si zde musíme ničit auta, díky jeho dopravní politice.

Krucinál, to je děsný problém dát všude značky, aby tam nemohly jezdit bedny ( který tu sinici nejvíc ničí ) a dálkové autobusy? Proč Dachser vyjede ze skladu v Černožicích a projede do HK zadem? Všechny bedny tady jezdí jenom kvůli tomu aby ušetřily za mýto. A až bude dálnice? Nic se nezmění, budou jezdit tady aby ušetřili za mýto. Takže tu silnici opraví a za pár let ji zase fůra blbečků s bednama zničí...

+2/0
21.6.2017 23:36

P98e52t87r 50B75á70č57a 8115556245285

20 minut? To je nejaka hruza?

Z Brna na Svitavy kazdej patek klidne hodina a to tam nikdo nedela nic.

0/0
21.6.2017 16:29

S69t22a27n48i32s91l75a14v 31K90r52e58j48c17a43r 6737426363904

Nu přes Velichovky je to opravdu boží pohoda - zatím - !! Nalézt bezproblémovou cestu není tak snadné, ale zde tato trasa před prázdninami a návozem hledačů vyhovuje. V Jaroměři by to ale chtělo instalovat i na kruháky semafory, aspon dočasně a přes prázdniny.

0/0
21.6.2017 14:49

H42a18n53a 56U86l89r29y42c18h74o16v70á 9410873578658

Já bydlím ve Smiřicích, značná část aut mi jezdí pod okny a když jedu do práce, tak je to na silnici přes Skalici děs. Ta silnice je rozmlácená už po zimě a teď tedy dostává zabrat dvojnásobně. A Jaroměř je taky kapitola sama pro sebe. Když už se člověk probojuje přes zácpy u Trotiny, tak narazí na neprůjezdnou Jaroměř.

+1/0
21.6.2017 16:42

T37o92m80á16š 10P73ř10i21b82y90l 9192249180

Jsem rad ze bydlime na male vesnici doprava minimalni je tu klidek nechtel bych bydlet v ucpanych mestech tam je auto skoro nepouzitelny radeji kolo.

0/0
22.6.2017 7:43

F49r79a24n92t11i66š40e79k 91K84u39l56d84a14n 5716437424864

Já bydlím taky na malé vesnici, bohužel dopravní politika státu ( potažmo kraje ) mě ty auta přímo svádí pod okna.

0/0
22.6.2017 9:14

H30a55n36a 37U72l67r35y79c59h27o44v42á 9780493498278

Tak Smiřice si říkají město, ale je to v podstatě "díra" zhruba o třech tisícovkách duší. Ale denně dojíždím do HK do práce. A Jaroměř bývá zacpaná i o víkendech, kdy pro změnu jezdím na druhou stranu do Dvora Králové.

0/0
22.6.2017 17:10

P25a72v48e40l 61H94a72n35u79š 4172759431663

Jezdíme tudy denně tam a zpět. ;-€

Nechápu, proč v Německu je možné, aby na opravách silnic pracovali na 2-3 směny a za umělého osvětlení a zde jen do cca 18. hodiny. A cesty jsou, údajně, v Německu i levnější. Jak je to možné...

+1/0
21.6.2017 14:07

S41t23a89n36i64s81l50a49v 23K98r64e74j66c34a61r 6397526663234

Ano, mohly by jsme se zeptat těch co na těchto komunikacích pracují, za jakých podmínek by byli ochotni přejít na dvou a třísměný pracovní cyklus. Všeobecně ale zájem v průmyslu kromě montoven o vícesměnné provozy zájem není.

0/0
21.6.2017 14:52

J82i46ř73í 20E47r68b60e49n 1483604926167

Protože české pobočky Strabagu, Colasu a podobných "věhlasných" firem nemají důvod spěchat. Úředníci krajských i městských úřadů, silničních správ i ŘSD jsou totiž nuceni soutěžit "na cenu" coby jediné objektivní měřítko - vědí, že jakmile by nějaký zodpovědný referent mezi významná kritéria zařadil i dobu výstavby (a tím pádem třeba vyhrála firma, která by to namísto za dva měsíce opravila za dva týdny - ovšem místo pěti milionů by to stálo 5,5 milionu), hned by se našel nějaký aktivista, který by to označil za mrhání veřejnými penězi a dotyčný úředník by strávil hooodně času u soudů.

Časy, kdy se dopravní investice poměřovaly i podle toho, kolik paliva se na nové silnici ušetří, totiž pominuly v roce 1989...

0/0
21.6.2017 16:06

A36l22e88š 32L61i61s90o38v36s49k61ý 9499168242772

Jenže tehdy se mudelo šetřit protože to palivo nebylo hihi

0/0
22.6.2017 7:23







Najdete na iDNES.cz