Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

K10l13á77r58a 11B38u56r83i15a23n50o65v68á 3747210311794

a máme tu další obchoďák;-( začíná toho být nějak moc, ne?

+2/−2
doporučit
3.8.2017 20:19
Foto

A38l54e71š 45D36o71h95n77a62l 1695759741738

Že všech stran čtu, že pokud se nebude Mileta stavět, je to nějaká tragédie. Není. Za pět let otevře D35 a z velká část z těch 4 tisíc těžkých nákladních aut (cca osmina všech aut včetně osobních), které dělají největší paseku, tudy nepojede. Samozřejmě ubyde tranzitu. Nemá tak smysl budovat podchody za desítky milionů, jak chce město, ale postačí přidat bypassy, zpřehlednit to pro chodce. Stát si to uvědomuje, že stačí podstatně skromnější verze úprav, proto to nechtějí financovat. V Hradci je potřeba x dopravních opatření víc než předimenzovaná Mileta, jak to chce radnice (a i investor Kaudlandu). Navíc společně úpravou na II. okruhu se má budovat i nová křižovatka před záchrankou a tam bude nový průšvih (do jedné křižovatky se svede celá FNHK s parkovacím domem, záchranka, tzv. Trebesska radiála, Benešova třída s Kauflandem).

+3/−1
doporučit
3.8.2017 20:13

F25r60a60n91t52i51š95e80k 60K79u29l96d86a64n 5606567794154

A už je to tady zase. Ještě před nedávnem pan Dohnal v diskusi pod jiným článkem tvrdil, že Kaufland na Miletě stavět nebude....

Za další doposud nevysvětlil, jek chce donutit kamiony jezdit po dálnici směrem od Jaroměře na Holice, když po dálnici to bude dražší ( mýto ) a časově delší, než současná trasa přes Skalici a II městským okruhem a po stávající výpadovce č 35 ...

Pan dohnal silně připomíná Děti Země, které oddálili stavbu dálnice na Jaroměř opět o několik měsíců....

+2/−1
doporučit
3.8.2017 23:47

F67r76a19n26t47i31š69e72k 40K81u79l47d67a79n 5186407974884

Omlouvám se za použití malého písmena v příjmení.

0/0
doporučit
3.8.2017 23:48
Foto

A15l75e32š 68D35o98h76n74a52l 1475499161448

On se ale ten Kaudland prakticky nestaví. Formálně zahájili stavbu aby nepřišli o razítko a teď se bude dlouho čekat než se rozsekne další z řady přešlapů hradeckého magistrátu. Děje se to, co jsem psal.

Kamiony jedoucí z Jaroměře nejedou přes Miletu ani dnes. Okruh se promění, stane se z něj pravděpodobně dvojka (to je jedna z variant). To je na delší debatu, ale dopravní modely mluví jasně.

D11 blokuje hlavně neschopnost státu. Jednání s dotčenými vlastníky, neschopnost dodržovat lhůty atd. atd. Poslední urychlení stavby dálnice tím, že až za pochodu zjistí, které pozemky budou dotčené, je už vyloženě k smíchu. Děti Země v tomhle případě taky nechápu, ale ta dálnice měla stát před mnoha lety nebýt neschopnosti státu. Navíc úřad by teď měl rozhodnout do 30, resp

60 dnů, jak s tím počítá zákon. Takže pokud pro jednou budou úředníci pracovat, jak mají, tak žádné zdržení nebude.

Pláčete nad špatným hrobem, ale kopnout si musíte. Rozumím.

+2/0
doporučit
4.8.2017 0:31

F30r82a64n18t97i64š97e23k 38K32u78l21d23a10n 5236227494884

To fakt nemá cenu. A kudy asi jedou kamiony od Jaroměře přes HK na Brno? Od Jaroměře jich po státní silnici jede minimum, šetří mýto. Až tady budete bydlet tak o tom trošku něco budete vědět. Přijedou do HK, kde totálně ucpou okruh a odjíždí na Holice. Zcela pomíjím fakt, že ze směru od Jičína je situace podobná. Hlavně že KOS protestuje proti křižovatce na Bláhovce ( naštěstí neúspěšně ). Jak donutíte kamiony jedoucí od Jičína najet na dálnici, za kterou zaplatí, najedou víc kilometrů a časově na tom budou stejně?

Až se postaví D35 ( končící někde u Ostrova ) co se stane? Já se ptám jak nebo čím donutíte kamiony aby jeli po dálnici ( za kterou musí platit ) když už teď se vyhýbají méně placené státovce od Jaroměře. Nehledě na to že pro tento příjezd vozidel, trasa bude časově delší....

Za další již zmíněné diskusi jste vůbec nereflektoval na nárůst dopravy jako celku. Ano budoucí D 11 a D 35 odvedou jistou část dopravy z II městského okruhu. Za tu dobu, než budou dostavěny ( což ještě nějaký čas potrvá, díky spolkům jako je KOS nebo Děti Země a jim podobné ) se nárůst dopravy zvedne natolik, že v podstatě situace bude podobná jako teď. Ano, zase začněte operovat dopravními inženýry.....

Jak píšu na začátku, to skutečně nemá cenu...

+1/−1
doporučit
4.8.2017 12:17
Foto

A55l66e70š 51D13o82h97n50a19l 1485729781328

Za prvé je vyloženě k smíchu, jak bráníte stát u D11. Říká vám něco jméno Havránková? Kdyby se s ní chtěli dohodnout, tak dálnice už stojí. Děti země, Neděti země. Pokud je jejich odvolání bezdůvodný, stavební úřad postupoval správně, tak je to za pár týdnů vyřízený. Jak dlouho že trval spor s Havránkovou? A teď další vlastníci pozemků, kdy stát ani neví, jaké pozemky jsou dotčené stavbou? To vám připadá v pořádku?

Ano, argumentuju dopravima inženýrama, narozdíl od anonyma na webu k tomu mají hodně co říci. Po zprovoznění nadřazených komunikací klesne na II. okruhu dopravní zátěž o desítky procent. Počítá s tím například i nový územní plán. Navíc to město může aktivní dopravní politikou může změnit. Když v megapolich dokážou snižovat opravní zátěž, proč by to nemohl být Hradec? Za 10,15 let v podstatě vůbec nebude muset tranzit a bude sloužit v naprosté většině jen lidem směřujícím do Hradce a místní dopravě. S tím se dá pracovat.

A ano, přes Miletu kamiony na Brno momentálně nejedou. Nemůžou totiž přes Streleckou, takže jedou od kruhaku u ČKD k tomu nadjezdu Buzulucky a z okruhu sjedou před Miletou na Brněnskou a dál směrem k Býšti.

A jen tak btw přes Skalici, o kterou Vám jde, projede denně necelých 400 těžkých nákladních aut (teď to bude podstatně víc, protože objíždí tu uzavírku na jedničce mezi HK a Jaroměří). A víte kolik jich jede po té jedničce? Skoro 6 tisíc. To jsou výsledky loňského sčítání dopravy.

+1/0
doporučit
4.8.2017 13:55
Foto

I33v46a58n 64K13o71p20t75a 5987752761537

Kde se v hradci ten provoz natolik vezme. Je předpoklad že se o tolik rozroste. Obyvatele spíše ztrácí.

A proč kamiony pojedou po dálnici? Spotřeba. Žádné poskakovaní a rozjíždění se. Na hradec potřebují od ČKD po novohradecké lesy tak 30-70min (podle provozu) za tu dobu budu po d11-d35 už u Ostrova.

+1/0
doporučit
4.8.2017 15:36

F52r57a21n97t63i62š12e58k 92K49u73l78d78a80n 5196567554584

Aha. Tak děkuji. Netušil jsem že dostavbu D 11 z HK do Jaroměře blokuje Havránková. Malinko jste zaspal dobu. On Vám to asi nikdo neřekl. Tak stavbu D 11 z HK do Jaroměře v současné době zabrzdili Děti Země. Já si teda myslím, že to víte a jenom mě zkoušíte....

Mohu se zeptat o kterých megapolích mluvíte? Určitě o těch kde jsou zpoplatněny obchvaty....

Za 10, 15 let nebude tranzit? Jednak co bude do té doby? Věčně ucpaný Hradec? Děkuji nechci. A pak se zeptám, kde berete víru v to, že za uvedený čas bude postaven a v provozu III okruh ( ať už se ty tangenty a podobné komunikace jmenují či budou jmenovat )? To mě jako chcete říci, že přestane Vaše sdružení a jiné Vám podobné tlupy škodit? To spíš někdo přesype Sněžku o dva metry vedle...

Ohledně kamionů přes Skalici. A víte kolik jich jezdilo před dvěma roky, než začaly objíždět semafory v Holohlavech? Cca 100 denně. Každá taková objížďka, při které se dovolí jezdit kamionům mimo jedničku, učí další a další jak ušetřit. Nehledě na to, že uvedená silnice na to vůbec není dimenzována. A co nám vzkáže organizace která má v názvu že pomáhá a chrání ( a také krajský úřad ) ? Jezdit tam mohou...

Pro pana Koptu. Ano obyvatelé se ztrácejí, bohužel však aut přibývá... Stačí si přečíst uvedená fakta jinde. S ohledem na zelenou vlnu na světelných křižovatkách na silničním okruhu uvedený čas nějak nevychází. Beru že ve špiče to tak může být ( kdy právě Mileta a následně ještě křižovatka za ní jsou úzkým hrdlem ), mimo špičku sotva.

A ještě pro pana Dohnala. Nejsem žádný anonym na webu. Jsem tady pod svým jménem. Na rozdíl od Josefa Nováka, který mínusuje, bez jakékoliv diskuse...

0/−1
doporučit
4.8.2017 17:19
Foto

A49l58e98š 54D86o75h51n57a18l 1765779791678

D11 HK - Jaroměř

1) Je kouzelný, jak vůbec nezmiňujete to druhé odvolání, kdy stát neví, které pozemky jsou dotčené, protlačí to bez pořádného jednání přes desku (což dovoluje zákon, ale fakt chci vidět zemědělce kontrolující co týden desku)

2) To zdržení, co způsobí Děti země, pokud bude úřad fungovat rychle, znamená zdržení několika týdnů, max. jednotek měsíců. To je v kontextu celé přípravy vůbec ale vůbec nic a vždy se nějaký problém, chyba objeví. Je to obrovská investice, která už z principu nejde dělat úplně bez problémů

3) Možná to bude pro vás překvapení, ale ten úsek HK - Jaroměř (resp. Smiřice) má smysl jen ve chvíli, kdy je hotový ten předcházející, kde byl ten problém s Havránkovou, proto se budoval ten provizorní sjezd a proto i další část dálnice směřem k Jaroměři nestojí už několik let. Za to fakt nemůžou Děti země v roce 2017

Tranzit v Hradci

1) D35, která odvede tranzit ze jižní části II. okruhu, bude stát skutečně za pár let. Nad celkovou koncepcí severní tangentou (ta pomůže severní části) panuje všeobecná shoda, vybrala se asi ta nejlepší možná varianta. Bohužel na ŘSD jsem se dověděl, že u některých dilčích věcí u ČKD se město zatím neumí s ŘSD domluvit na některých detailech a trochu to stojí. Do 15 let ale bude stát určitě.

2) Invektivy o tlupách si nechte od cesty. KOS už několik let upozorňuje na zaspání s jižní spojkou a tak třeba jižním propojením, kde se vyloženě jen šustí papírem.

Skalice

1) Máte pravdu, na ty silnice by neměla těžká nákladní auta vůbec co dělat. Měly by tam být zakázové značky.

2) Tvrdá čísla ale vaše pocity dost boří, 400 aut/24 hodin je taky příšerně moc, ale ze sčítání dopravy je vidět, že NAPROSTÁ většina takových aut jede po jedničce a za pár let se pak přesune na D11

IAD ve městech obecně Omlouvám se, nechtěl jsem n

+1/0
doporučit
4.8.2017 23:12
Foto

A93l74e59š 39D50o38h20n83a19l 1755729401838

IAD ve městech obecně

Omlouvám se, nechtěl jsem napsal megapole ale metropole (autocorrect v mobilu). Nicméně ve velkých západních městech se určuje modal split (dělba přepravní práce), je to sočástí dopravního a i územního plánování. Rozvíjí se veřejná a cyklodoprava, omezuje IAD (např. zóny Tempo 30 na velké části uliční sítě). Vy jste se ale ptal na kónkrétní města, kde automobilový provoz politikou města klesá. Je to například Curych či Vídeň.

+1/0
doporučit
4.8.2017 23:14

F72r78a85n31t61i63š30e49k 35K27u53l97d70a45n 5566167534354

A vlastně ještě jsem zapomněl. D11 neblokuje neschopnost státu. Stav před cca 1 rokem byl, že chybělo vykoupit 2 slovy DVA pozemky, které byly posléze zařazeny do vyvlastnění. Jak to je teď s těma dvěma pozemky se přiznám že nevím.

O tom, že Dětem Země nejde o ekologii jasně potvrzuje prohlášení jejich náčelníka p. Patrika. Odvoláváme se vždy, protože můžeme....

Nejvíc na tom všem obyčejné lidi štve to, že pokud se ukáže, že jejich odvolání je neodůvodněné, nemají žádnou zodpovědnost za své činy.

+1/−1
doporučit
4.8.2017 12:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.