- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stavba dálnic by měla být priorita... Stavba se strašně vleče. Měly by se upravit zákony, aby se nemuselo čekat např. dvacet let od stanoviska EIA, než se začne stavět nějaký úsek...
Podle toho jak mluví politici to je děsná priorita, ale přijde mi že stejně nic neurychlili. Jen mají úderná prohlášení, ale aby se napříč stranami dohodli na zjednodušení schvalování takových staveb a urychlení výstavby, tak se vzájemně obvuňují že to ten 2 zdržuje.
Mno a za necelých sto let se jistě dočkáme i dostavby D35 až do Mohelnice. Jupí!
Konečně přestane tranzit na Jičín a na Náchod jezdit kolem Fakultní nemocnice.
Ještě zapracovat na D35 - Opatovice - Ostrov.
Mně se nejvíc líbí, jak si všici vozí hýždě i do konzumu kvůli rohlíkům, ale strašně se jim nelíbí provoz.
klesl v obci provoz? to bude znamenat obrovské ztráty pro obec, vždyť jste tu minule v tomhle duchu blábolili...
Proc bych mel jet do centra pres Kukleny když mohu pohodlně pres D35 a I/37(hradubicka), po ctyrpruhu az do centra.
Vy potřebujete někam jet, ale „novinář“ potřebuje úderný titulek.
nikde nepíší jakou má ten kousek životnost ? půl roku ?
Ten, kdo jede do HK, tak sjede buď na D35 a přijede do HK od Pardubic, nebo místo Pardubickou pojede Pražskou. Tím se možná trochu zvýší provoz v Pražské, ale určitě ne nijak zásadně.
D4 a D7 se začali stavět už v 60.letech, takže opět novinařina hadr
Jenže ty se stavěly jen jako čtyřpruhové silnice, se zastávkami autobusů, bez středních svodidel apod. Dálnicemi jsou teprve od loňska
D1 se staví od roku 1939 a hotová není. Tak nevím, jak může být D11 nejdéle trvající stavba.
Asi když se to přepočte na to kolik se postavilo a jak dlouho se to staví. Ta D1 není hotová ale přecijen je postaveno 338km a D11 jen 90