Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dobrodruzi s žigulíkem bourali v Mexiku, opravu zvládli tyčí a páskou

Projet územím, kde řádil hurikán Harvey, anebo se vydat na nebezpečnou cestu středem Mexika? Před takovým rozhodnutím stáli cestovatelé z Čestic na Rychnovsku, kteří jsou už od dubna na cestě kolem světa ve 40 let starém žigulíku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J88a35n 24K50ř69í25ž 3979141341391

š ́tastnou cestu chlapy!

0/0
11.9.2017 6:26
Foto

J23a98k25u90b 74B12e96z33n69o24s41k42a 9367333796

Zajímalo by mě podrobnější info o expedici.. ;-)

0/0
10.9.2017 20:51

P49e86t74r 40F16r70i19č 2569146290115

https://www.kolemsvetazigulem.cz/

0/0
10.9.2017 21:12

M42a37r58t16i54n 60H19l87a45d76k32ý 5580525771781

V době hystericky štvavé kampaně na motory splňující náročné emisní normy se zároveň vystavují na odiv různé socky, vozící vraky tam, kde už tak mají odpadu nad hlavu a s "balíčkem dolarů v ruce" si tam řeší chybějící smysl své existence.

Smutně směšné mi to přijde.

+4/−12
10.9.2017 11:04

P22e25t61r 52B55á97č89a 8705306385325

R^ zcela vystizne

+1/−1
10.9.2017 12:42

M72a27r67t14i52n 21P70e72l69u68c73h 5635681807321

Přesně tak mi přijdeš.

+4/−1
10.9.2017 14:56

M48a87r12t26i37n 31H61l36a57d92k93ý 5600735121511

Bylo mi jasné, kdo bude podobnou trapárnu obhajovat a tak mě ani ta reakce a její pozitivní hodnocení nepřekvapuje. Včetně tykání od někoho, s kým nemám a nechci mít nic společného.

0/0
10.9.2017 22:44

J66i38ř77í 31B86a90u29e41r 4334216878790

Mě by jen zajímalo kdo je dotuje

0/0
11.9.2017 8:22

P17e19t47r 61B91á71č32a 8595126675135

Uz je to dost trapny, sebrat nekde co nejvetsiho krama a vesnicani hura do sveta Rv

+3/−5
10.9.2017 10:30

K10a11r20e89l 19P20o57d59h96o69r28s12k45y 3855473922415

No teda fakt, to je trapas, ty jsou tak trapný, úplný trapoši.

+2/0
10.9.2017 11:07

P29e56t78r 15B49á51č54a 8275196415115

Jsou :-P

+1/−1
10.9.2017 12:42

J88a50n 52L49u97k34á76š 7307753103192

S novym autem byste to nedal. V okamziku, kdy se podela cokoliv s elektronikou, budou tam v tech tramtariich na to jen cumet a ledaze byste si nechal cely ten dil poslat z domova.

(Mimochodem, i pokud by se tam nahodu nekde prodavala nova auta teto znacky, napr. modely Fordu nebo VW jsou v ruznych castech sveta dost rozdilne.)

Tuhle starou karu bez eektroniky vam kdejakej mistni mechanik sbastli uplne stejne, jako je zvyklej bastlit mistni plecky.

+6/0
10.9.2017 14:53

P30e74t60r 89B19á88č17a 8125746545775

Dal/nedal o to tu vubec neslo.

0/−2
10.9.2017 16:28

J90a39r54o88s97l60a58v 65P72o10r77t 7569707569275

S žigulem se to dá jet , to je proti trabantu jiná káva .

0/0
10.9.2017 10:05

P78e13t21r 19F26r27i40č 2199356130535

Trabant sice není tak pohodlný, ale jeho obrovská výhoda proti Žigulíku je zase v jeho jednoduchosti - téměř se tam nemá co rozbít. A když už se něco rozbije, není problém to "na koleně" opravit.

+1/0
10.9.2017 11:48

J58i41ř64í 19K17u65n56e21š 4580220935180

Nová móda. Čím větší křáp, tím větší publicita...

+5/−1
10.9.2017 9:54
Foto

R11a27d11i62m 91K21r10o58u96t14i83l 7930841926549

To víš, na to, aby to projeli např. s Touaregem nejsou prachy... Ne na Touarega, ale na carnet...

+1/−2
10.9.2017 10:10

S17t13a10n82i83s62l24a49v 53K16r26e10j27c60a96r 6917736323804

Nu F.A.Elstner jezdil s manželkou podobné trasy s Aerovkou, jako reklamní zástupci firmy. Možná by bylo zajímavé pokud by podobné reklamní cesty podnikali řidiči ŠkodaAuto s Kodiaqem a Karoqem případně Touaregem !!

+1/0
10.9.2017 11:06
Foto

R23a53d18i73m 26K40r28o40u45t86i35l 7180151726829

To už by nebylo takový frí, kůl, insta a ani hipsterský. ;-D

Před revolucí tu byla Tatra kolem světa, jenže tam šlo spíš o propagaci Československa, o Tatru šlo až na druhém místě.

+1/0
10.9.2017 11:18

P51e57t29r 45F11r90i86č 2769566560755

Zajímavé by to určitě bylo, ale jen do první poruchy třeba nějakého čidla. Takže by s takovým autem musel jet ještě perfektně vybavený servis. To u Aerovky a podobných aut bez elektroniky (Aerovka navíc byla dvoutakt, takže i motor byl jednoduchý) nebylo potřeba vzhledem k jednoduchému pravidlu "co v autě není, nemůže se rozbít".

0/0
10.9.2017 12:01

J21i81ř97í 10K22u19n71e14š 4780110985380

Nevím, co máte za auto vy, ale má 13 let stará naftová Fabie už má najeto 350 tisíc a stále žádné čidlo neodešlo. Spolehlivost některých aut je úžasná.

+1/0
10.9.2017 19:25

P82e52t65r 32F78r62i28č 2979206360445

Opravdu netuším, jestli nějaká, případně jaká čidla má 13 let stará naftová Fabie, ale stačí mi občasná vypravování různých známých o poruchách modernějších jak benzinových, tak naftových vozů k tomu, abych se čemukoli, co má počítač, elektronikou řízené a ovládané cokoli, zdaleka vyhýbal. Sice s nejmladším přírůstkem (VAZ 21072 r.v. 1988) už to není to, na co jsem býval zvyklý (W 353), ale i tak je to ještě stále provozovatelné auto systémem "pokud mám benzin a základní sadu klíčů, vždycky domů dojedu, co potřebuju, přivezu". A to je to, co já si u aut cením nejvíc. A po už více jak 37letech za volantem vím proč.

0/0
10.9.2017 21:11

F18r49a71n38t31i88s36e75k 60M26i50k28e46s 8423457730262

To mate pravdu, s Vaz 2017 jsem byl v Nemecku a sel mi stridave na 3 a 4 valce a startovani byl problem. Na odpocivadle jsem nastesti potkal machra s autem nemeckeho autoklubu a pozadal jsem ho o pomoc. Co bylo prvni se mne ptal jake mam auto. Kdyz jsem rekl Lada tak rekl to opravim, kdyby to bylo japonske tak ne. A skutecne za 5 minut to natocil a ja jsem zase jezdil az do srotu bez problemu. Sesrotoval jsem to na natlak mojich synu, bylo v dobre kondici.

0/0
10.9.2017 22:25







Najdete na iDNES.cz