Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M31i86r12o81s46l13a90v 45G18r56o89s79s54m86a58n85n 8582669584

Dosud největší kontrakt v oblasti elektromobility? Cožpak elektrifikované tratě, trolejbusy, tramvaje, nebo elektrické vlaky nejsou elektromobilita?

+7/0
doporučit
13.9.2017 16:17

J95o18s86e82f 25V42o52j22t65e15k 2282652480154

Jako hradečák jsem hrozně rád že se zmenší množství smradlavých autobusů . Teď ještě aby brzy začala elektrická mobilita osobáků a snad budeme mít v zimě i méně inverzí a když budou tak budou slabší .R^

+3/0
doporučit
13.9.2017 20:26

V49l48a48d70i35m83í98r 26K12r90u90p80k55a 4158534144116

Hehe a MHD v Hradci bude definitivně "na baterky"...R^

+3/0
doporučit
13.9.2017 13:41

J68a76n 17V80a55l43o13u86c49h 6922897358400

Takže "díky" dotační politicde EU se ve městě, kde je trolej skoro v každé ulici, nakoupí zgarby na baterky (a tedy s omezeným dojezdem) a k nim postaví nabíjecí stanice, protože na "elektrobusy" jsou dotace, kdežto když je to (podle EU) "fuj trolejbus", dotace nejsou, byť by to mělo (větší či menší) baterky, kdy by vozidlo jelo přes centrum na šťávu z trolejí (plus dobíjelo baterky) a koncové úseky projelo na baterii. Až baterky ztratí kapacitu, budou se měnit za cenu poloviny nového vozidla, zatímco u trolejbusů by se holt ta starší vozidla nasazovala jen na linky pod trolejemi a mimo ně by jezdila nová pořízená v rámci kontinuální obnovy. No jupí!!

+4/−2
doporučit
13.9.2017 13:58

P88a90t51r73i15k 48E20g24e32r 2818580789161

V Praze v Prosecké ulici od ul. Františka Kadlece po ul. Nad Kelerkou vznikají troleje pro elektrobusy. Přitom jsem toho názoru, že v celé trase linky č. 140 by šlo zavést trolejbusy a DP hl.m. Prahy by to vyšlo levněji.

Do Čakovic a Letňan asi v nejbližší době tramvaje vést nebudou a než se prodlouží linka metra C o úsek Výstaviště Letňany - Letňany - Čakovice uplyne dalších několika let.

Přitom trolejbusy by DP hl.m. Prahy mohl zavést na lince 125 v úseku Skalka - Nádraží Hostivař - Háje věřím, že s úsekem Lihovar - Smíchovské nádraží by nebyl problém i když by zde bylo křížení s trolejemi tramvají.

Doufám, že elektrobusy nebo trolejbusy uvidíme v místech kam tramvaje zavést nelze!

+1/−1
doporučit
13.9.2017 14:50

J95i91ř43í 85J46o67z61a 3138593870401

Navic ty elektrobusy od SORu maji delku 10,5 metru, a standartni maji 12,18... takze jsou mensi mensi, pojmou mene cestujicich, takze jsou vhodne akorat tak na malo vytizene linky...

+1/−1
doporučit
13.9.2017 13:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.