Diskuze
Hradecký kraj chce rychlejší vlaky, jedná o elektrifikaci dalších tratí
Děkujeme za pochopení.
F58i14l64i20p 98S44m84o38l45a
Elektrifikace z Jaroměře do Trutnova by byla fajn. Jestli má smysl elektrifikovat Týniště -> Letohrad těžko říct. Většina osobních vlaků jezdí právě z Náchoda přes Týniště a ve směru na Letohrad. To by pak bylo možné elektrifikovat i trať z Týniště do Starkoče a do Náchoda.
J62a13n 46J50e14m16e72l55k84a
Tak úspora času, když se páteřní Hradec -Jaroměř pouze z třetiny udělá na 120 km/h...
Kdyby se pořádně vyměnily koleje za Jařoměří za nové, asi by se tam dalo taky jezdit 120 a ne 100.
Ale to se neudělalo, přestože v OPD2 evidentně není za co utrácet Europeníze. Tak nevím proč se dělaly takové dílčí lowcost úpravy za cenu dlouhých výluk
M97i39r36o39s90l17a20v 43B25e78d38n17á65ř
"Například do Turnova teď nejezdí jediný nákladní vlak, protože všechny končí už ve Dvoře Králové"
Zdroj: https://hradec.idnes.cz/elektrifikace-zeleznice-vlak-doprava-hradecky-kraj-trutnov-letohrad-1jt-/hradec-zpravy.aspx?c=A170918_352593_hradec-zpravy_the Turnov nebo Trutnov, Holinky jako hodinky, obé se natahuje.
V19o47j83t98ě91c83h 10H13a32n54á47k
A přitom náklad jezdí třikrát za týden až na Horka :D
V75o17j59t95ě94c38h 39H16a70n46á87k
Žádná rychlost 120km/h mezi Předměřicemi a Smiřicemi není. Chybý k tomu podstatná část zabezpečovacího zařízení, která za víc jak rok nebyla stále nainstalována.
J38i74ř14í 10H70o36v19o14r29k23a
Problém Mužíka je ten, že se namísto Trutnova vyjádřil k Turnovu. Nákladní vlaky mezi Hradcem Králové a Trutnovem jezdí pravidelně - zásobuje se tudy elektrárna Poříčí a částečně prováží vozy z vápenky v Kunčicích + příležitostné dřevo a šrot. Vzhledem k hodinovému taktu osobních vlaků s prokladem nákladních vlaků je elektrifikace smysluplnější, než Znojmo-Retz či České Budějovice - Summerau
P63e37t78r 78N70o38v85o37t50n78y
O které trati to pan Mužík hovoří? "Například do Turnova teď nejezdí jediný nákladní vlak, protože všechny končí už ve Dvoře Králové."
S41t98a81n46i21s74l47a35v 31K98r96e32j76c78a44r
Je otázkou, jaký je firemní zájem o zavedení nákladní železniční dopravy do firemních míst Kolik je firem jež svoji surovinu a výrobky v řádech desítek tun jsou ochotny vozit železnicí před kamiony Amtrak s železniční nákladní ani osobní dopravou problém nemá. A to i tam jsou železniční přejezdy podobné těm českým a evropským
J62a68n 63V76a70l44o26u18c78h
Trať i vlaky můžou vyšší rychlost umožňovat, ale celkové jízdní doby se nezkrátí, pokud se buď s rekonstrukcí trati nezmění poloha výhyben (vlaky jedoucí ve stejných intervalech vyšší rychlostí úseky mezi výhybnami projedou rychleji, tedy by bylo potřebné mít výhybny dál od sebe) anebo se objednavatel (kraj) práskne přes kapsu a úměrně zvýšení rychlosti zkrátí interval mezi vlaky (tedy třeba z hodiny na 50 minut), aby bycházelo křižování v současných výhybnách.
Anebo (pravděpodobně) se papaláši poplácají po zádech, vlaky pojedou rychleji a co nahnaly na trati ztratí čekáním ve výhybně na protijedoucí vlak)
P74e88t46r 39N24e47c72h53a92n25i31c92k91ý
Nejen výhybny. Všechno od Děčína přes Krkonoše až po Letohrad na sebe navazuje jak stavebnice merkuru. S jakýmkoli páteřním vlakem hnete, rozoráte čtvrt republiky, leda byste ty výpadky kompenzoval dalšími vloženými spoji. 30min interval už prakticky vždy navazuje.
J47a83n 75S30l10o32v54í26k
Čas mezi Hradcem a Trutnovem se zkrátí jedině když rychlíky přestanou stavět v každé vesnici jako Velké Svatoňovice apod. Jde to i bez drátů.
J28i43ř81í 86E83r54b18e29n
Osobní vlaky tu jsou právě od toho, aby stavěly všude - a ne, že fíra zmáčkne brždění až ve chvíli, kdy při 70 km/h uvidí 200 m před sebou zastávku s partičkou náhodných cestujících
P80a36v62e21l 50Č29e19r45n58ý
...tak to vypadá, když policajt dostane funkci, neví nic, ale všemu rozumí. I když červíček pochybnosti.......!!
R77a11d70e79k 44P59a38p41e12ž
Zkusme to věcně. Co přesně je podle Vás špatně na elektrifikaci trati do Trutnova, resp. Svobody nad Úpou?
Kaderka jako Putin. Kdo se vládci tenisu vzbouřil, poznal tvrdou odplatu
Premium Tato příhoda je stará už 14 let, ale hodí se připomenout, neboť výmluvně líčí dlouho zaběhlé...
Muž skočil do přehrady zachránit dítě, oba tam uvázli. Vysvobodili je až hasiči
Do labské přehrady Les Království na Trutnovsku v neděli dopoledne sjelo dítě na kole. Do vody za...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sparta zlomila Liberec a je v semifinále, Pardubice se postupu přiblížily
Hokejisté Sparty jsou prvním semifinalistou letošního play off extraligy. Pražané ve čtvrtém zápase...
Bez řidičáku a po panáku řídil mustanga, na křižovatce kuriózně boural
Oslava padesátin se nevyvedla muži v Hradci Králové. Ten dostal darem zážitkovou jízdu sportovním...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nejnáročnější úprava křižovatky v Česku začala, v Hradci ji přestaví za provozu
Skoro až symbolicky dopravními komplikacemi začala přestavba nejvytíženější křižovatky Mileta v...
V Hradci Králové hořel panelový dům, zraněno bylo několik lidí
V Hradci Králové ve čtvrtek odpoledne hořel byt v panelovém domě na Benešově třídě na největším...
Kolem Rozkoše vzniká stezka pro cyklisty. Rybáři se bojí, že přijdou o klid
U hráze přehrady Rozkoš se staví další úsek cyklostezky na Českou Skalici. Rybáři však mají pocit,...
Kuks slaví výročí a ukáže dřevořezbu sochaře Brauna i restaurování sochy
Výročí 340 let od narození sochaře Matyáše Bernarda Brauna a 40 let od otevření lapidária, kde jsou...
Velikonoční lyžování v Krkonoších: střediska nabídnou 12 kilometrů sjezdovek
V Krkonoších se bude o velikonočních svátcích lyžovat ve Špindlerově Mlýně, Peci pod Sněžkou a na...
Prodej stavebního pozemku, 452 m2,…
Všestary, okres Hradec Králové
3 250 000 Kč