Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

L33u68k98á18š 75P85r27a48j58z82l12e73r 8389185278605

Píše že dostat se z místa A na místo B je určitě jednodušší, než použít osobní vozidlo. A hned zatím dodává, že sám MHD používá zatím příležitostně (= asi se vozí do práce autem :-))

Ono MHD je super, ale když nepotřebujte např. vést nákup a zároveň jezdíte pravidelně po určité trase. Jakmile byste museli aspoň jednou přesedat a měnit linku, případně vést děti do školy a pak jet do práce, strávíte tím cestováním věčnost.

0/0
doporučit
15.1.2018 12:42

P81a11t80r88i36k 25E64g69e11r 2538350479781

Zeptám se proč v Hradci Králové nejezdí třeba 4 tramvajové linky?

Myslím si, že tramvajový provoz by bylo možné obnovit také v Jihlavě a dalo by se o něm uvažovat také v Chomutově.

0/0
doporučit
8.1.2018 14:00

J44i69ř17í 41E47r64b23e50n 1313524416987

Protože v HK nikdy ani tramvaj nezavedli, i když o tom za I. světové války uvažovali a dokonce při výstavbě nových tříd a mostu nejen počítali se prostorovou rezervou pro dvoukolejné těleso, ale dokonce preventivně položili pár set metrů normálněrozchodné trati. Jenže prioritou byl územní rozvoj města a peníze na tramvajový provoz nikdo nedal.

A tak se po II. světové válce rozhodli pro trolejbusy a mají je od roku 1949 podnes, dokonce se v 70. letech úspěšně ubránili snahám o jejich zrušení.

0/0
doporučit
8.1.2018 15:21

J29i22ř57í 26E88r84b17e17n 1573764516257

Budovat tramvajovou síť v Jihlavě by byl čirý nesmysl, který by stál miliardy. Mají tam celkem slušnou síť trolejbusové dopravy, která obslouží i vzdálenější sídliště a průmyslové zóny - tramvaj kdysi jezdila jen od nádraží do centra.

0/0
doporučit
8.1.2018 15:26

J47i90ř67í 98E96r63b49e48n 1483134886757

Mimochodem asi nejrelevantnější informace k tramvajím v HK najdete zde: http://www.spvd.cz/index.php/hradec-kralove/tramvaje-v-hradci-kralove.

0/0
doporučit
8.1.2018 15:28

M69a35r73t94i75n 38Š38e68n81k 4682232679479

Protože za nákup ekektrobusů je větší provize než od Škody Plzeň které se ještě nepovedlo schvalit 109 E v celé Evropě

0/0
doporučit
8.1.2018 16:58

J89i11ř92í 54E68r50b79e65n 1253864816137

Ehmm... Takže podle Vás nějaká provize za elektrobusy je důvodem toho, proč Hradec nikdy nepostavil a zřejmě ani nikdy nepostaví tramvajovou trať? 8-o;-D Hloupější názor aby člověk pohledal...

DPmHK kupuje 20 elektrobusů SOR NS12 za 249 milionů (12,5 mil. Kč/ks včetně dobíjecí techniky) + 9 trolejbusů Škoda za 120,6 milionu (13,4 mil. Kč/ks). Mimochodem: Škoda vyrábí trolejbusy, elektrobusy i tramvaje a nějaké schválení 109E je věcí úředníků, u kterých výrobce nemá (tedy nesmí mít) žádné páky na rozhodování.

0/0
doporučit
9.1.2018 0:04







Najdete na iDNES.cz