Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hradec opět uvažuje o mimoúrovňové křižovatce za 400 milionů korun

Zpět do hry se vrací stavba mimoúrovňové křižovatky Mileta v Hradci Králové. Město se chce „pojistit“, a proto souběžně s novou verzí projektu dál pracuje i na variantě z roku 2006, kterou experti označili jako předimenzovanou, megalomanskou či nadbytečnou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T56o60m40á58š 49P27o83l76d16a 6734473930343

Je aktuálně 00:43 a počet příspěvků p. Dohnala je 9:6 vůči ostatním diskutujícím. To jen tak pro upozornění.

Všechny velké stavby se vlečou tak dlouho, protože čeští zákonodárci to umožnili - jeden zákon ještě neplatí, ale už k tomu dělají novelu. Absolutně tady chybí jakákoliv koncepce dlouhodobých staveb, které vyžadují prioritu. A když už nějaká vznikne, tak jí další vláda po jejím nástupu shrne ze stolu jako nevyhovující. D11 a D35 už měly stát 20 let, ale ono to minimálně ještě 20 let bude trvat, než tyhle stavby budou fungovat ve prospěch nás, obyčejných lidí. Co z toho plyne, KOS a další podobní se pasou na tom, že v těch zákonech jsou díry, které jim to umožňují, to je holt daň, kterou si vybíráme za to, že tady máme demokracii.

Rád bych se jednou dočkal toho, že se sejdou zastupitelé za kraj a začnou se snažit prosazovat stavby, které jsou výhodné a důležité pro kraj - D11, obchvat Náchoda, 3.okruh HK (který už sám Gočár plánoval) atd. - ale to je asi utopie, protože dokud zastupitelům budou jejich koryta přinášet dostatečný cash, budou se zabývat tím, co se jim hodí a ne tím, co by se hodilo nám, obyčejným lidem

+3/0
17.1.2018 0:50
Foto

A78l80e51š 59D41o82h45n88a87l 1975289721788

1) Převažuju, protože toto téma je natolik prošpikované nesmysly a navíc je tak strašně složité, že to nemůže obsáhnout jeden článek.

2) Gočár žádný třetí okruh neplánoval. Jeho fragmenty jako je třeba severní tangenta se v plánech objevily na přelomu 60. a 70. let v u architekta Falty.

3) Ano, chyba je v zákonech. Jestli si dáte tu práci, zjistíte, že ti zlí aktivisté třeba upozorňovali, že u úplně jednoduchých staveb zdržuje povolování to šílené kolečko po dotčených orgánech, které se musí zjednodušit. Jenže všichni úřednici si chtělii nechat svoje kulatý razítko a dokonce ještě jedno v novele přibylo! Mnohé úřady musí příjímat kvůli tomu nové lidi. Liniové stavby by zase zjednodušilo, kdyby nebyla možná série různých odvolání, případně tzv. odvolání do stanovisek. Cesta ale rozhodně není, že se úplně vyloučí veřejnost. Připuštění veřejností není žádná daň za demokracii, to je naprosto normální a pro kontrolu potřebná součást vyspělé veřejnosti.

4) Základní problém je naprostá nepřipravenost. Ad třeba D11, kde taky nechápu rozklad Dětí Země, ale ŘSD přišel náramně vhod. Stát totiž nebyl ještě schopnej si zajistit veškeré nutné pozemky, byť tvrdil opak. Staba by stála i nebýt Dětí země. U D35 zase ŘSD nezvládlo ošetřit smlouvy se zemědělci, kdy jim smlouvy dovolili zaset ještě v době, kdy už tam měl probíhat archeologický průzkum. U hradecké severní tangenty se zase už dlouhou dobu debatuje o některých jednoltivost u ČKD a dlouho byl pozadu kraj se svou ZURkou.

5) Zmiňujete D11, D35 to jsou jistě potřebné stavby, ale pak tady máme naprosté zhůvěřilosti jako je obchvat Náchoda. Tam je veřejnost velmi potřeba, aby ukázala, jaký nesmysl je ničit největší devízu Náchoda (a to jeho okolí) zbytečnou silnicí !druhé třídy! s několika mosty a tunely za několik miliard korun pro těch pár kamionů směřující na Broumovsko. Směr na Polsko se totiž odkloní po D11. V Kudowě zakáží těžký tranzit.

+1/0
17.1.2018 8:09

F16r15a73n43t30i64š70e77k 28K39u90l24d65a72n 5876947894764

ad 5) Takže si to shrňme podle KOSu. D11 díky této tlupě a jim podobným bude někdy v roce xy. Můžeme se shodnout že dřív než za deset let to asi nebude, spíš déle. Náchodská veřejnost má plné zuby věčně ucpaného a zasmraděného města kvůli svedené dopravě napříč městem. A jenom tak mimochodem koukal se někdo z KOSu na mapu. Kudy by kamion například z Opolí asi tak do Hradce Králové jel. Skutečně si někdo myslí, že si zajede hromadu kilometrů kolem Wroclavi až do Bolkova ?

0/0
17.1.2018 13:49
Foto

A88l64e16š 66D56o28h91n29a62l 1635579681628

D11 mohla být daleko dál nebýt neschopnosti dohodnout třeba s Havránkovou a naprostý laxnosti při přípravách. Taky jsme debatovali o trasování, kdy Poláci trpělivě připravovali trasu. Obraťte svůj hněv tam.

Poláci chtějí uzavřít jejich silnici č. 8 (a samozřejmě by se měl přidat i Náchod od toho posledního kruháku k hranicím) a pak ty kamiony tudy zkrátka nepojedou.

0/0
17.1.2018 14:10

F22r84a70n20t77i13š71e52k 82K32u55l60d50a60n 5446747204564

Aha takže to že D11 není na hranicích s Polskem může spor s Havránkovou. Tak na to snad není ani odpověď....

0/0
17.1.2018 15:02
Foto

A92l97e30š 39D18o72h48n58a55l 1515109121178

Ano, je to jeden z hlavních problémů. ŘSD chce stavět dálnici postupně, postupně se tak žádá o povolení, alokují peníze atd. A u Havránkové jsme se na deset let zatrhli. Nevím, jestli by byla na hranicích s Polskem, ale v Jaroměři minimálně.

0/0
17.1.2018 16:54

J30a58n 76M78o39l94n61á19r 1918275344154

Koruna je špunt, toto zase předimenzované. :-/:-/

0/0
16.1.2018 18:32
Foto

A41l59e16š 15D67o56h54n52a16l 1635699411818

problém není samotná Koruna, ale že je to zároveň na cestě na dálnici a k velkému nakupáku, který podle slibů měl být multifunkční. Zkuste se to někdy projet ve špičce. Je to očistec.

A ano, do jádra města má být mimoúrovňové křížení až to úplně poslední možné, když všechny ostatní selhávají. A to tady není.

0/0
16.1.2018 18:37

J76a96n 71M29o56l30n52á80r 1258355114734

Koruna byla špunt vždycky akorát dnes je krásnější a dle mě i bezpečnější. Zbavit se přetížené křižovatky je vybudování Jižní spojky.

+1/−1
16.1.2018 18:42
Foto

A81l15e79š 57D47o11h79n95a33l 1755229421528

Jezdím tudy velmi často, bydlel jsem ostatně za rohem, znám lidi, co musí jezdit každý den třeba Břetislavovou. Tak ti dost jasně tvrdí, že se to dost zhoršilo pár měsíců po otevření Auparku a pak i D11. A jižní spojka nebude dříve než za deset let.

Nový kruhový objezd je samozřejmě bezpečnější než stará průsečná křižovatka. Bylo by dost smutný, kdyby to bylo naopak. Problém je pro cyklisty, kdy dělají několik naprosto nesmyslných a neuvěřitelných zatáček do dost neuvěřitelných úhlů. Pro bezpečnost provozu by bylo lepší, kdyby byl provoz pro cyklodopravu jednosměrný.

A teda krásná křižovatka. Respektuju Váš názor, ale proboha je to křižovatka ne knihovna nebo divadlo! Dělat takové teatrálnosti kvůli kotvení trakčního vedení je úchylný. Co se stane, až v HK přestanou jezdit trolejbusy? Bude tam chtít zachovat tu swingers mladých jeřábů?

0/0
16.1.2018 22:29
Foto

A86l93e55š 58D10o65h88n45a95l 1615969891888

a ad jižní spojka. KOS dlouhá léta prosazoval, aby byl Hradec připojen na na dálnici jen u ČKD a Opatovic. Bohatě by to stačilo. Vždyť je to bizár kvůli sjezdu z dálnice budovat obchvat městský části a navíc docela složitým způsobem. Peníze za sjezd a jižní spojku mohly putovat na jižní propojení (most přes Labe u Vysoký) nebo severní tangentu. To Hradec skutečně potřebuje. Jižní spojka a sjezd u Kuklen jen zhodnotil pár pozemků, ale pro Hradec je přínos nula.

0/0
16.1.2018 22:33
Foto

I44v96a80n 34K26o34p14t41a 5857512741937

Jižní spojka je silnice odnikud nikam. Fakt nevím jestli se vyplatí kvůli pár lidem co jedou z Moravského předměstí nakupovat do hypernovy budovat takovouto silnici. Zvlášť když nenavazuje přímo na žádnou komunikaci a má končit křižovatkou T.

Po vybudování alespoň navazujícího úseku D35 od opatovické křižovatky nebude mít ani význam pro tranzit.

Z mého pohledu pokud se nad ní zamyslím jako řidič v té jižní spojce nevidím zásadní smysl. Smysluplné by snad bylo jen napojení "moravského" na I/37(hradubická) což by odvedlo směr Praha. To je ale myslím už víceméně smeteno ze stolu a uvažuje se jen o bláhovka-hradubická.

0/0
17.1.2018 11:26
Foto

A68l62e89š 44D57o10h83n38a75l 1695359951318

Jižní spojka má smysl. Pražská ulice a vlastně i část Gočárovky nesmí být v podstatě přivaděč na dálnici. Dál přes Labe do Třebše je to z přírodního hlediska už ale dost prasárna. Místo toho by se měl vybudovat most přes Labe u ČOV u Vysoký. Z velké části obytného souboru Moravské předměstí by pak na D11 i D35 byl přístup bez nutnosti najíždět na II. okruh. To má smysl a bude to stát stovky milonů. Radnice je ale raději rozhází na nesmyslný přebujelý křižovatky.

0/0
17.1.2018 11:40
Foto

I25v68a22n 38K84o52p81t67a 5577652811247

Kolik lidí z moravského jede denně směr D11? Dovolím si tvrdit že těch moc není. Jaký tranzit by ta jižní spojka převzala? Praha/Náchod - Ostrava bude na D35, Náchod - Brno na D35. RnK - Pha/Brno za existence severní tangenty také přes D11/D35. Nemluvě o tom že dovést tranzit na Štefánikovu která končí tím zázrakem na křížení s benešovkou by byla prostě prasárna. A ta D35 bude myslím stát dřív než se začne realně uvažovat o stavbě "jižní spojky". Nehledě na to že na D35 je prostě výhodnější a pohledem do mapy i bude výhodnější jet přes Vysokou a hradubickou.

Gočarovu a Pražskou už nyní jako přístup na D11 využívá jen masochista anebo s prominutím pitomec, je lepší a rychlejší jet I/37 - D35 - D11, ostatně je to tak i značeno. A to tam nyní jezdí i ten tranzit.

Osobně bych se stavbami "mileta" a "jižní spojka" počkal co s provozem provede ta D35 a věnoval se severní tangentě. U milety by pomohly ve směru od nemocnice odbočovací a připojovací pruh bez semaforu, to samé bych viděl jako řešení na křížovatce okruhu s brněnskou. Možná by stačilo jen umožnit odbočení vpravo i v situaci kdy na směr rovně svítí červená, což je třeba v německu běžné řešení. A stálo by to jen "drobné" Mám za to že by to zásadně zkrátilo kolony. Jakákoliv volně průjezdná či mimoúrovňová křižovatka ale stejně tu kolonu jen posune na další světelnou křižovatku.

0/0
17.1.2018 12:44
Foto

A97l59e87š 38D21o11h52n79a64l 1405139971108

D35 bude stát v roce 2022 cca. Soutěží se dodavatel stavbu. S Miletou máte pravdu, ŘSD to má i spočítané, že s podobnými úpravami, které popisujete, by to stačila. Stejně tak je pravda, že severní tangante je důležitější, ta je pro rozvoj města dokonce životně důležítá.

Jižní spojka by nepřevazala žádný tranziit. I proto ji stát dlouho považoval za "zbytečnou" a nechtěl financovat. Přípravy jsou tak ale úplně na začátku. Její jediný smysl je odlehčit Pražské ulici a Gočárovce. I když mě nebo vás by nenapadlo tuto cestu používat jako přístupuvoou cestu na dálnici, tak se ukazuje, že to tak je. Jediný jediný smysl je odklonit dopravu, která už směřuje do Hradce na Hradubickou. Dál přes Labe k Třebši by to byl už naprostý nesmysl a prasárna.

0/0
17.1.2018 14:43
Foto

I47v61a23n 60K23o74p71t83a 5137112651907

To bu museli ale Pražskou u Blahovky zcela stavebně uzavřít, jet odtamtud do centra přes jižní spojku by nedávalo žádnou logiku. Jet někam kde to do centra bude stále stejně daleko jako když jsem vyjel. Směr na Prahu skrz kukleny je spis ještě síla zvyku a postupně to lidi přejde

Podle mne jižní spojka je pohrobek stavu kdy dálnice u Hradce byly v říši snu, tehdy smysl dávala.

0/0
17.1.2018 16:46
Foto

A12l10e97š 91D35o21h95n17a29l 1595499951108

Samozřejmě modely nejsou vševědoucí, ale vyplývá z nich, že pokud chceme auta vymístit z Pražské, Gočárovy (a taky třeba menších ulic - řidiči hledají cesty všude, doprava se valí jako voda, kde je nejmenší odpor). Nemáme ani úplně aktuální čísla, ale z toho co víme, má j. spojka smysl. I kvůli třeba dopravní obsluze Temešváru, kde radnice plánuje docela rozsáhlou výstavbu

.

0/0
18.1.2018 17:10
Foto

I64v67a82n 26K65o83p64t24a 5377462901687

Myslimbze v Hradci je víc aktuálních problému. Třeba Vazni si zaslouží totální rekonstrukci. Ta je opravdu ostudna. Přitom podle mne jde o druhou nejnavštěvovanější ulici ve městě. Mimohradeckymi, vzhledem k počtu firem co tam působí, mimochodem je tam jediná relativně slušná zastávka MHD, kterou ale ovšem neplatilo město.

Radnice se jen vždy zameri do nějakého drahého projektu a jde po něm hlava nehlava. A Temešvár či Nová zelená je jeden z nich.

0/0
18.1.2018 23:09
Foto

A16l44e90š 20D39o94h58n32a47l 1185109531868

Nesmysl je Nová prážská a Nová zelená jakožto dvě nové radiály, ale jinak je jasné, že s v Temešváru i v Kuklenách bude stavět. Je otázkou jak, plány města jsou dost vzdušné zámky a v jistých ohledech i zhůvěřilost, ale třeba nízkopodlažní bytovou zástavbu si v Temešváru dokážu představit. To je ale jiné téma.

A jasně, Hradec toho potřebuje kupu, ale j. spojka narozdíl od ulice Vážní je investice státu. Tam ten vklad města bude menší, resp. si to vyberem na tom, že se radnice dostane do správy část II. okruhu. Mimochodem to je argument proti jižní spojce, u kterého si dokážu představit, že kvůli (či díky) němu změním názor. Nikdo ještě totiž pořádně nespočítal, kolik HK bude stát údržba.

0/0
19.1.2018 10:15

F38r29a16n89t79i87š21e26k 60K57u17l87d67a47n 5266107764734

Co se stane až v HK přestanou jezdit trolejbusy? To všichni vědí úplně přesně. Nastane totální kolaps dopravy, protože tlupy pseudoekologických brzdičů, dusičů a jiné podobné sběři, blokovali, blokují a budou blokovat jakékoliv dopravní stavby, pokud nebude po jejich. Takže se jenom sklidí úroda za všechno jejich konání.

0/0
17.1.2018 13:56
Foto

A63l17e33š 28D75o15h96n89a64l 1905739611558

Máte bujnou fantazii. Nikdo přeci nechce, aby v HK přestala jezdit MHD. Ale úplně v pohodě se může stát, že za 20,25 let se ukážou trolejbusy jako nevhodné řešení a nahradí se výhradně třeba elektrobusy. Pak se bude odstraňovat trakční vedení a jen by mě zajímalo, jestli si tak ceníte ty komedie u Koruny, že byste ji tam na památku pro budoucí generaci nechali. Aby i naši potomoci viděli, kolik jsme dokázali vyplýtvat ocele na takovou triviálnost.

0/0
17.1.2018 14:30

F66r39a38n36t63i58š33e57k 57K78u51l54d85a82n 5316717564414

Nehodám se přít o to jestli je lepší trolejbus nebo elektrobus. Každý má nějaké výhod a nevýhody. Co však zcela pomíjíte je fakt, že i např trakční vedení, nebo cokoliv jiného se musí obnovovat. Takhle se to prostě nechá jenom dožít. To že někoho urážíte tím že se mu líbí dopravní stavby jenom svědčí o vašem charakteru. A taky o tom co o vás píšu. Dokud není po vašem tak jenom škodíte, brzdíte a dusíte.Onen dotyčný by vám taky mohl odepsat, proč má knihovna kulatá okna, co to stálo peněz navíc a že se jí posměšně říká ementál. Ale je mě jasné že některé věci prostě nepochopíte, to už jste tady dostatečně prokázal.

+1/0
17.1.2018 15:01
Foto

A31l70e44š 46D45o63h20n53a11l 1925899331308

Vy mě plísníte, že někoho urážím? Fakt vy potom co tady předvádíte na moji adresu? Jestli nevidíte rozdíl mezi knihovnou, divadlem nebo třeba radnicí a kruhovým objezdem, tak je vám fakt těžký cokoliv vysvětlit.

A na knihovnu bych samozřejmě odpověděl. Ta se dá na rozdíl od Koruny (o které vy sám tvrdíte že se případně jen nechá dožít) snadno obhájit Je to stavba, která brilantně reaguje na jistou urbánní neuspořádanost. Ty okna mají naprosto přísnou logiku s ohledem na vnitřní prostor knihovny. Návrh byl vybrán v otevřené soutěži o návrh na základě hodnocení odborné poroty. A Koruna? Tam jsou mnohatunové obří atypické obří sloupy trakčního vedení seskládané tak, aby tvořili korunu. Přitom by jich tam mohl být zlomek, ale to by zas neudělalu tu korunku...to je až dětinská banálnost za desítky mega s dost drahou údržbou z veřejných peněz. A pro pořádek autor byl vybrán bez soutěže jen tak z ruky amatéry ze zastupitelstva, protože to vypadalo dostatečně pompézně. Magistrát se soutěžemi (mimochodem za první republiky, za Salonu republiky, kterého mají plná ústa, jich v HK probíhalo i několik ročně) nezdržuje.

0/0
17.1.2018 16:53

F52r97a12n49t58i39š20e62k 51K52u26l15d38a81n 5736897314744

Nejsem si vědom toho že bych vás urážel. Pokud se vám nelíbí slovo tlupa, najděte si co znamená. Dál, že sorta lidí do které spadáte škodí, brzdí, dusí je prostě holý fakt. Mě vůbec nevadí, že máte možnost cokoliv připomínkovat, naopak, potom by si tady každý postavil co chce a kde chce. Mě vadí, že i když nemáte pravdu nenesete za to žádnou zodpovědnost. Navíc z vašeho projevu čpí to, že pokud to nebude podle našeho budete všemu házet klacky pod nohy.A proto vás a tlupu lidí vám podobných budu nazývat škodiči, brzdiči a dusiči.

A jinak jste asi zcela nepochopil co jsem psal. Psal jsem že někomu se líbí dopravní stavby ( které mimochodem mohou mít taky nějakou architekturu ). Vy ty lidi urážíte. Zrovna tak můžete napadat kruhové křižovatky třeba ve Dvoře Králové, protože na jednom mají surikaty a podle vás asi jaká to hrůza když jim dávají na vánoce čepice, nebo když místní hokejový klub postoupil o soutěž nahoru tak klubové šály, na druhé je baobab se supy a lvem. Vždyť to jsou taky drahé zbytečnosti ne? A co potom v Trutnově, kde jim na kruhové křižovatce stříká vodotrysk. Ježíš, co to musí stát peněz. Stejně tak se lidé kterým se líbí tohle mohou ptát, proč ona zmiňovaná knihovna nemá normální okna místo kruhových, která jsou zbytečně drahá. Víte každému se líbí něco jiného a vy nemáte patent na rozum a naštěstí ani tu rozhodovací moc co je správné a co ne. Co se komu musí líbit a co už ne.

+1/0
18.1.2018 0:05
Foto

A27l17e58š 51D90o21h29n92a74l 1265209561408

Vám jako urážlivé nepřípadá, že tady naznačujete, že bedu nějaké držhubné?

A můžete mi říct, kdy jsme neměli pravdu? Miletu na základě našich připomínek nadřízený úřad zrušil a vrátil k novému projednánu. U toho hloupého envirocentra uprostřed lesa to samé a ještě město přiznalo, že by byl problém s elektřinou, co jsme na začátku tvrdili. U Parku Malšovice to odpískali sám investor OC a ukázalo se, že stadion lze postavit rychleji bez přerušení a za srovnatelné peníze (btw tam je ještě spousta rezerv!). Do jiných řízení jsme se nehlásili. Za co bych měl být teda zodpovědný?

Víte, ono líbí/nelíbí to si můžete říkat u obrazu, který si pověsíte na gauč ve vlastním obývaku. Tady jde ale o veřejný prostor, jde o kompozici. funkčnost, konstrukci a tak dál. To se fakt nedá shrnout na libí/nelíbí. A na Koruně je skoro všechno špatně.

Jestli znáte moje názory na architekturu, tak víte, že jsem extrémně velký fanoušek soutěží o návrh. V HK jich je jako šafránu. A i když nevyhraje můj favorit (jako v lávce u Aldisu), sklapnu a respektuju verdikt poroty. Proto jsme taky tu soutěž prosazovali, aby těch odborných názorů bylo více. Jako s patentem na rozumem právě naopak vystupuje současné vedení města, že na soutěže dlabe a rovnou bez konzultace s kýmkoliv dává projekty takzvaně z ruky přibližně třem spřízněným architektům.

A ano, nelíbí se mi asi většina z těch banalit, co města umisťují doprostřed kruhového objezdu. To ale neznamená, že si myslím, že by tam automaticky nemělo nic být. Na příjezdu do města může být klidně i trochu kýč, ale v jádru města bychom už měli postupovat velmi opatrně. Kdyby oslovili umělce, ať tam udělá nějakou plastiku, tak je to vlastně docela fajn. V Hradci by mohl být uprostřed třeba něj umělecký ztvárněný pylon, který by zároveň kotvil vedení. Jde totiž o přiměřenost, aby to odpovídalo své funkci, kterou to má plnit. A to Koruna nedělá. Odhadem se tam utratilo navíc cca 20 mil. za efekt (+ údržba). To nelze srovnavat s dřevěnou surikatou.

0/0
18.1.2018 8:21

F67r34a57n97t55i82š42e72k 41K45u77l79d27a27n 5416177804454

Pan Dohnal nám tu po několikáté tvrdí jak je varianta tlupy zvané KOS správná. Doteď však nevysvětlil jak chce donutit kamionovou dopravu jezdit po dálnici. Stačí se podívat na to jak vypadá kamionová přeprava Hradec - Náchod, kudy vlastně ty kamiony jezdí. Za další se nám tady ještě zapomněl ohánět stavebními inženýry.

Co říká pan Dohnal je mě vcelku jedno. Já se jenom ptám, kdy za své jednání on a jemu podobné tlupy ( Děti země, jihočeské matky apod... ) budou zodpovědné. Přece není možné, aby mohl kdokoliv mluvit do čehokoliv a když nemá pravdu a vznikla škoda jenom se řekne pardon pánové a jede se do další kauzy...

+5/0
16.1.2018 18:03
Foto

A62l78e27š 71D26o71h11n17a90l 1305649641938

Třeba zákazovou značkou jako je to na Střelecké, vy tlupo.

0/0
16.1.2018 18:23

F52r93a22n58t80i79š82e27k 16K87u12l85d70a79n 5706737924874

Jasně. A proč teda nikde nejsou a kamiony si můžou jezdit i po silnicích které na to nejsou konstruované. A proč to teda trvá tak dlouho? Když jste takoví zastánci kvalitní dopravy ( podle vás ) tak proč vás tohle nezajímá. A kdy konečně budete za své jednání zodpovědný? Dokud nebudete tak žvanit do všeho je dost populární co? Stejná tlupa jako ten Patrikův spolek Dětí země...

+2/0
16.1.2018 19:17
Foto

A85l92e79š 56D76o22h94n17a85l 1965489911228

Tak třeba na Střelecké je, že. A počítá se s tím i na další částí okruhu jak se budou otevírat nové nadřazené komunikace. Pokud se tak nestane, budeme první, kdo bude volat po nápravě. Zajímá nás totiž primárně Hradec.

A můžete mi řícg, kdy budou za svoje jednání, kdy vydávají protizákonná povolení, zodpovědní úřednící? Magistrát se nedržel stavebního zákona. A můžu za to já? Nutil jsem snad úředníky porušit zákon? Asi ne, že?

0/0
16.1.2018 22:17

F18r75a51n35t84i14š68e59k 36K97u28l56d90a25n 5846547904394

Ano na Střelecké je. A jinde? Proč to tak dlouho trvá. Proč tlupa KOS dovolí jezdit kamiónům na Rusek? On rozrytý Pouchov už asi není Hradec. Tam by to žádné body a zviditelnění nepřineslo co? Až se budou otvírat další nadřazené stavby? A to bude kdy? To znamená že až dostanete nějaké držhubné tak už budete zticha? Další blud od KOSu je údajná zbytečnost Bláhovky. Evidentně nikdo z této tlupy nezažil ucpaný příjezd do HK od křižovatky ČKD. A jak by to vypadalo v budoucnu podle návrhů KOS? Přes křižovatku u ČKD by do HK jezdili auta od Jičína, Náchoda a částečně i Prahy, protože ten kdo pojede na severní nebo západní část HK, tak by musel právě tudy, když Kamionům vjezd na okruh zakážou. Já vím Dohnale, inženýři to propočítali, já vím. Pindat do větších a dražších staveb je víc vidět. Na vaší tlupě a stejně podobným je vidět, že pokud není po vašem tak jenom škodit, škodit, zdržovat. Bez jakýchkoliv následků či zodpovědnosti za své jednání. Ne to nemá cenu. Melou si pořád svou.

0/0
17.1.2018 13:41

F42r97a41n77t71i23š94e26k 98K62u72l92d85a77n 5246747924194

A ještě jedna věc. Pokud někdo porušil zákon jak tvrdíte ( což nerozporuji, může to být pravda. Já to nesleduji ) tak proč tedy nepodáte trestní oznámení? Aha, to by v případě neprokázání nepřineslo zviditelnění nebo snad dokonce by mohlo přijít na osobní zodpovědnost co ?

0/0
17.1.2018 13:59
Foto

A28l53e84š 68D33o37h58n94a61l 1105859961198

Vy jste fakt komik. Když někdo poruší STAVEBNÍ zákon, tak mám na něj podat TRESTNÍ oznámení? Kupte si učebnici občanské nauky, tam najdete odpověď. My na protizákonnost samozřejmě upozornili nadřízený ogán a dal nám za pravdu.

0/0
17.1.2018 14:14
Foto

A61l93e66š 16D93o79h39n14a37l 1395689151158

S tím držhubným si dávejte pozor, abyste nevstoupil na moc tenký led, pane. A teda je k popukání, jak shazujete propočty samotného ŘSD.

Chápete, že s uvedením do provozu na D11 do Smiřic a ještě lépe až do Jaroměře se situace na stávající silnici I/33 naprosto promění. Stejně jako se to změnilo na té trase I/11 z HK do Phy? A v tu chvíli by samozřejmě přes Skalici, Rusek atd. měly být zákazové značky pro těžký tranzit. Do té doby je to vstupování do příliš vachrlaté situace a přes dopravku to neprojde. Když ale ta dálnice bude stát a nestane se tak, tak KOS bude řvát, ať ty kamiony z ty silnice přes Rusek zmizí. Až bude severní tangenta, tak se podobně uzavře i severní část okruhu, Pouchovská atd. Co je na tom nepochopitelného?

0/0
17.1.2018 14:27
Foto

A85l43e21š 49D41o25h31n75a35l 1465549721738

já vím, že vy si myslíte, že bude doprava jen stoupat. To je ale nesmysl, někde bude samozřejmě stoupat, jinde klesat. Například už teď je tranzit na Polsko přes Náchod, když už jsme ho sem zatáhli, slabší než před pár lety.

0/0
17.1.2018 14:32

F28r76a61n94t40i12š53e20k 97K29u71l30d94a63n 5156897244264

Jste tak hloupý nebo to ze sebe jenom děláte? Jel jste někdy po staré pražské. Jedna bedna za druhou ( nejenom do Nového Města, ale i dál ) a proč? Protože se tam na rozdíl od dálnice neplatí mýto. A že by tam chyběly zákazové značky jsem si nevšiml, ale třeba jsem špatně koukal. A já se znovu ptám. Přestanete už konečně blokovat všechno co není podle vaší nebo vám podobné tlupy? To abychom věděli kolik let si máme připočíst k plánům výstavby.

Se slovíčkem se bych byl malinko opatrný. Se nikdy nic neudělalo, nepostavilo, nevyrobilo. Takže žádné se nic neuzavře...

A s držhubným strach nemám. Že se to děje viz třeba tady : polar tečka cz/zpravy/karvinsko/havirov/11000011150/ekologove-chteli-uplatky-a-skoncili-ve-vazbe

0/0
17.1.2018 15:10
Foto

A63l28e50š 25D82o21h67n70a75l 1435359571228

Urážet, podsouvat nějaký nesmysl jde vám parádně. S ostatním jste na štíru. Neznám přesně situaci na I/11, problém s kamiony, které se vyhýbají mýtu samozřejmě existuje, ale podle sčítání dopravy jezdí po "staré pražské" ani ne desetina kamionů co po D11. Jistě by to mohlo být lepší. Těch nástrojů je celá řada, ale rozhodně mezi ně nenapatří zkapacitnění křižovatek, které to nepotřebují nebo třeba budování nesmyslných drahých staveb, když těžká nákladní doprava má jezdit po silnicích, které k tomu byly vybudovány.

0/0
17.1.2018 16:21

R42o30m75a20n 37N75o44v37a13k 6619751442906

Zelení a jim podobní vše blokují...překvapuje to někoho?

+2/0
16.1.2018 17:25
Foto

A77l21e30š 67D70o45h32n37a19l 1545629131928

Blokuje to hlavně to, že radnice povolila v původně zamýšleném lesoparku postavit Kaufland, ale zamýšlenou křižovatku neupravili, nepřipravili na ten nápor z FNHK, Vysoké, Benešovky a nesmyslného Kauflandu. Tahle menší křižovatka bude muset výhledově zvládnout více aut než ta na okruhu!

A pak samozřejmě taky neschopnost odboru hlavního architekta vydat změnu územního rozhodnutí v souladu se zákonem. Vzali vlastně 10 let staré povolení na něco jiného a snažilo se to silou protlačit. A narazili. Vy si myslíte, že města nemají dodržovat stavební zákon?

0/−2
16.1.2018 17:33
Foto

A50l36e69š 35D19o84h50n17a39l 1105289521768

Líčení pana Vedicha, jak je Mileta důležitá pro nemocnici, záchranku, Benešovu třídu - zkrátka jako základ fungující tzv. třebešské radiály - je k popukání. KOS podal odvolání právě kvůli tomu, že zamýšlená křižovatka před záchrankou (Miletou se totiž rozumí dvě křižovatky) tuto úlohu nemůže splnit. A proč? Například rameno do nemocnice má ve špičce rezervu pět procent a to tam je budoucí rozvoj nemocnice zohledněn jen novým parkovacím domem. Výjezd záchranky vůbec nebyl zkoumám s ohledem na celkovou situaci křižovatky(ek). Jediné co víme je, že se do stabilizovaného stavu dostanou přibližně po deseti minutách. Stejně tak je problematické rameno z Benešovky, tam radnice povolila postavit Kaufland a poslala tam několik tisíc aut každý den do tohoto směru úplně zbytečně. Nebo si snad někdo myslí, že zrovna tady měl stát další supermarket? A to jsem se ještě nedostal k problematice další výstavby směrem na Vysokou...materiál ŘSD mluví jasně - křižovatka před záchrankou bude dopravně nestabilní. Bravo, pane Vedlich.

0/−2
16.1.2018 17:02
Foto

A24l78e88š 60D65o74h80n90a42l 1565499171728

A teda v článku je korektně uvedeno, že KOS podal odvolání pár dní před lhůtou. Taky se ale sluší dodat, že ta lhůta běžela o letních prázdninách a kvůli tomu, že se jednalo o pouhou změnu územního rozhodnutí, nebylo možné podat námitky dříve. Posouzení vlivu na životní prostředí je totiž cca deset let staré a na úplně jinou křižovatku a to KOS taky v odvolání kritizoval. Zjednodušeně řečeno se magistrát pokusil vzít povolení na rodinnou vilu a naroubovat ji na stáj pro koně. A nadřízený orgán se proti tomu postavil, že i město musí respektovat stavební zákon.

0/0
16.1.2018 17:03

L89u34k83á32š 74L23á17n43s35k18ý 3679764524904

Přijde mi praštěný stěžovat si, že se vlastník pozemku rozhodnul postavit si tam obchod -- zvlášť když to není daleko za městem a spousta lidí tam tak bude moct chodit pěšky a jezdit hromadnou dopravou. Kompaktní město je super věc.

To, že stát má povinnost připravit silniční síť na zátěž, kterou mu ekonomická aktivita obyvatel působí, je jasný, a pokud to v tomhle případě neudělal, je to špatně. Stavět to směrem "povolila úplně zbytečně" je vzhledem k výši daní, které platíme proto, aby stát umožnil dopravu, líbivá, leč netaktická strategie. Kombinace vysokých daní a usnadňování si práce omezováním svobody obyvatel je nejhorší možná.

+4/0
16.1.2018 18:04
Foto

A92l83e48š 21D11o25h92n30a53l 1485589881868

To co vám přijde praštěný se jmenuje územní plánování, které vymezuje, co se kde dá postavit. Tady přišel investor s tím, že zde vybuduje administrativní centrum, kde v parteru bude obchod (vinotéka, fitnesscentrum apod.). To bylo naprosto v pořádku a město kvůli tomu dokonce změnila územní plán. A pak to začalo, administrativa v podstatě zmizela a přišel Kaufland, který bude většinově obsloužen auty podobně jako ten druhý u Šimkových sadů. Rozlehlá v podstatě monfunkční krabice zahleděná do sebe fakt není kompaktní město.

+1/0
16.1.2018 18:23



Najdete na iDNES.cz