Diskuse k článku
Kolem světa ujeli v žigulíku 56 tisíc kilometrů, při návratu stihli volby
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
J58a40n 87L89u48k18š 6504879594175Supr chlapi! |
![]() |
S43t52a76n93i30s90l98a92v 49K20r24e63j10c22a30r 6287746723104Ano super chlapi, jistě budou volit Miloše Zemana. Když tyto, porovnáte nejen s Hanzelkou a Zikmundem , ale i s těmi ostatními z doby První republiky tak ti Čechoslováci propagovali Československé výrobky nejen Tatry, ale i Jawy Minor, Aera 500, nakonec i v roce 1968 Praga Babby. Mrzí mne, že češi propagují sovětské a ndrácké veterány. Nemyslím si, že by dnes tuto jejich trasu nezdolaly š 110 nebo š120, když chtěli jet veteránama. |
![]() |
V55e12r95o41n47i60k77a 20F33a50j30l72o15v11á 2342224912479omg!!! jeli timhle protoze to bylo nejlevnejsi a sehnali tohle za 15 tisic,vite kolik by stala 120?? a pokud jde o volby je to kazdeho vec,ale at uz tak nebo tak doktorant bude volit hlavou...jsme hlavne radi ze jsou po takove dobe zase doma!!! |
![]() |
J30i28ř80í 48E95r66b92e23n 1933394756697Třeba to je i tím, že žigulík je poněkud festovnější kus kovu než stodvacítka, je méně náročný na kvalitu paliva i oleje, pasují do něj díly ze starých fiatů a oprava kladivem je u něj poměrně snadná, zatímco škodovka je přeci jen o pár let mladší a tedy subtilnější a náročnější konstrukce, o častých problémech s chlazením nemluvě. Mám škodověnky rád, líbí se mi jejich vzhled i klasický zvuk (zejména hvízdání v sání nad 4000 otáček), ale na takovou akci bych se s nimi nepouštěl. |