Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

K69a25m20i37l 60J63o84s12e67f 9924668330590

2050 bude možná u Trutnova dálnice, ale rychlodráha těžko.

+6/−2
doporučit
26.4.2018 13:24

Z74d25e55n64ě65k 52Z74á22l23i32š 2235634197303

Termín dokončetí přibližně 2150 a nebo nikdy. Tak nějak to dopadne.

+1/−1
doporučit
26.4.2018 12:02

J56o55s90e75f 83H37o20n26e36š 7571142820383

Myslím,že to je naivní představa,že by vysokorychlostní vlak stavěl v Hradci po 20 minutách.Je tady také požadavek poptávky cestujících což připadá v úvahu v případě Brna Bratislavy,Ostravy.Expresní vlaky také nestaví každých 20 min z důvodu aby se z nich nestal courák.

+1/−5
doporučit
26.4.2018 12:18

P13a71t13r67i91k 65E78g43e83r 2568140839691

Dobře řekněme proč by RD nemohla vést mezi městy Hradec Králové a Liberec tedy Jičín? Bylo by rozumné vymyslet také rychlou do spojnici Praha - Pardubice, Letiště.

+1/−7
doporučit
26.4.2018 10:10

M41a25t56ě91j 95V72o51n42d37ř56i75č26k81a 4954490588876

Domnívám se, že pro nás by bylo vhodnější budovat VRT přes Liberec. Protože z Prahy do Pardubic máme kvalitní železnici již dnes, v dohledné době bude i do Hradce Králové (plán SŽDC na modernizaci včetně zdvoukolejnění, jízdní doba 1 hodina). Zatímco do Liberce není dnes v podstatě nic a výstavba VRT do Polska je jedinou šancí, dost možná po případné výstavbě VRT přes Hradubice bude Liberec odříznut takřka navěky.

0/−1
doporučit
27.4.2018 22:40

P96a59v81e23l 71N49o19v63o31t97n39ý 7861720982860

Pořád se řeší vysokorychlostní, tratě a přitom je tu stále spousta již existujících tratí, které potřebují dát dohromady. Až budou dostavěné koridory, opravené tratě jako Kolín - Lysá - Ústí, zpoužitelněné spojení Brno - České Budějovice, tak pak se můžeme teprve bavit o stavbě něčeho nového.

0/−3
doporučit
27.4.2018 15:31







Najdete na iDNES.cz