Diskuze
Nové vedení Hradce může opět otevřít otázku sporného podjezdu do Kuklen
Děkujeme za pochopení.
M29i68q62u13e13l 86P64u77i40g
Nevím proč tolik poprasku kvůli tomu. Problém je spíš někde jinde.
Hradecký Hlavní Nádraží má mít 4 dvoukolejný přípojky, na mimoúrovňové a nekolizni křížení k tomu není místo. K tomu se uvažuje o VRT Praha - Hradec - Náchod - Meziměstí - Polsko, takže minimálně od Prahy povedou 4 koleje, to jestli povedou i do Polska je otázka, tam se vyplatí spíš VRT podle Německých modelu pro 250kmh max.
6 kolejí od jihu a 5 od severu, kudy to chcete tradovat přes hlavní nádraží?
Ty nakladni vlaky budou stát až někde od Třebový dokud se nevykrizej s osobakama z Pardubic do Jaroměře.
Tunelama vcetne podzemního patra hlavního nádraží to bude stát 3x tolik nehledě na fakt že pro další dvoje koleje od Prahy není misto takže naco rozšiřovat trať od Opatovic když se nabízí samo ty koleje stočit doprava přes Labe včetně přípojky od hlavního nadrazi , od Prahy vést dále na východ, Podzámčím kde by vyrostl vlakový terminál a potom to dále pokračovalo A) směr Týniště s napojením někde u Blesna a B) směr Náchod - Meziměstí s napojením u Opočna.
Nákladní vlaky můžou tranzitovat, stejnou kapacitu využijí mezinárodní expresy, pro regionální dopravu zůstane hlavní nádraží zachovaný a propojení s EuroCity terminálem zajistí vazba HK-- Jicin-Turnov.
Zkuste se nad tím zamyslet do hloubky než řeknete že je to blbost. Hradecký Hlavní nádraží bude úzký hrdlo a když se bude počítat jenom s ním, už to pak nebude tak snadný potom nějak chtít měnit třeba v horizontu 20-40 let až ta VRT bude aktuální.
Děkuji ale nejsem na to odborník
M50a53r43t38i41n 53Š50r48á12m
"Zdvoukolejnění prý totiž vyhovuje posudku EIA a nebude mít negativní vliv na životní prostředí."
"Vadí nám, že se neplánují významnější protihluková opatření, že stavba bude mít negativní vliv na životní prostředí, [...]!
tady něco neštimuje ne? aktivisti chtějí novou EIA - a když ji mají, ale není podle jejich představ, tak ji rozporují a dál hlásají to svoje... Fakt pohroma pro Hradec a jeho rozvoj... A chudák nemocná alej jako rukojmí
V53l46a17d29i68m16í80r 75K25r26u65p82k87a
Proč se řeší podjezd tam, kde se dá s ohledem na intenzitu dopravy strpět úrovňové křížení a neřeší se pořádně otázka rozšíření podjezdu poblíž nádraží na 4 pruhy a hlavně zlikvidování nesmyslné kruhové křižovatky Koruna, která způsobuje potíže v dopravě jako nic jiného v Hradci.
Problém Koruny se totiž nevyřeší komentáři o neschopnosti řidičů dodržovat zipování, jak to dělal dnes již bývalý pan primátor. Tato křižovatka má skutečně kapacitní problém a tím nejsou řidiči.
Š25t26ě70p11á63n 37D45o55l15e64ž92a98l
Intenzita každých 15 minut vám přijde malá?
J43i89ř59í 83V41o37s46e70č85e73k
A ještě čtu o tom, že jiné varianty nebyly zpracované. Samek lže, nebo minimálně uvádí silně zavádějící informace. Jiná varianta existuje jedna a ta byla projektantem prokázána jako neekonomická a nevhodná (vedení tratě směrem na Prahu a poté stočení na Pardubice).
Tihle aktivisti jsou pro město pohroma. Doufám, že se jim nepodaří v zájmu záchrany několika desítek stromů pozdržet dokončneí ani o den.
J89i29ř60í 62V81o37s87e69č98e93k
Podjezd nutný není, dvoukolejná trať ano. Jedné řady stromů je sice škoda, ale nelze bránit rozvoji Salonu republiky kvůli několik desítkám až stovkám lidem žijícím v okolí aleje, na kterou má citovou vazbu.
Skutečně neexistuje žádný rozumný důvod, proč druhou kolej vést jinudy. Emocionální možná, ale na to se nehraje. Všechny ostatní varianty jsou nesmyslné.
P51e34t37r 71Č37e77r25v15e92n96ý
Pokud podjezd nebude, budou stejní lidé, kteří jsou nyní proti němu, nadávat, že se na přejezdu dlouho čeká.
Plechový úkaz s atmosférou devadesátek. Polská tržnice dál láká zbožím i cenami
Premium Rázovitá tržnice táhne do polského pohraničního městečka Kudowa Zdrój tisíce Čechů. Autobusy sem už...
Zranitelné místo domácností bývá router, říká expert na kyberbezpečnost
Premium Doba, kdy stačilo nainstalovat antivirus a byli jsme chráněni před kybernetickými útoky, je dávno...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zloději očesali nové vozy u autosalonu, škoda se šplhá ke dvěma milionům
Dva muži s pestrou trestní minulostí způsobili škodu za téměř dva miliony korun, když se v...
Dvouletý chlapec se zavřel do boxu na balíky, hasiči museli dvířka vypáčit
Malý hoch v Jičíně se ve čtvrtek zavřel v jednom ze samoobslužných boxů na balíky. Na pomoc mu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vítr po celém Česku lámal stromy a zastavil vlaky. Poryvy shodily i posed
Silný vítr v noci na úterý lámal stromy po celé zemi. Jen v Královéhradeckém kraji hasiči...
Řidič na stavbě vypil lahev vodky a převrátil tatru, nadýchal tři promile
Během pracovní doby popíjel na stavbě dálnice nedaleko Hradce Králové sedmačtyřicetiletý řidič...
Zloději očesali nové vozy u autosalonu, škoda se šplhá ke dvěma milionům
Dva muži s pestrou trestní minulostí způsobili škodu za téměř dva miliony korun, když se v...
Zatím to vypadá, že na tom jsme dobře, říká trenér hradeckých cyklistů Fiala
Mají za sebou necelé dva měsíce závodění v hodně obměněném složení oproti minulým sezonám. A před...
Plechový úkaz s atmosférou devadesátek. Polská tržnice dál láká zbožím i cenami
Premium Rázovitá tržnice táhne do polského pohraničního městečka Kudowa Zdrój tisíce Čechů. Autobusy sem už...
Prodej stavebního pozemku 3 783 m2
Božanov, okres Náchod
1 880 000 Kč