Koupila proto výrobní areál po Karose, který v současné době přestavuje. „Investice vyjde na víc než 60 milionů korun,“ řekl ČTK na brněnských veletrzích Styl a KABO předseda představenstva společnosti Radim Dvořák.
Snaha
|
Snaha je tradiční výrobce obuvi, kterého ale aktuálně živí především ochranné prostředky proti pádu. Konkrétně jde o tělové postroje pro stavební dělníky, systémy a lana. Firma je vyrábí ve velkém a vyváží do Izraele, na Střední východ i do zemí Evropské unie. Tato činnost také tvoří většinu obratu firmy z loňských 37 milionů korun.
Samotná obuv se na tržbách podílí do pěti procent. Firma vyrobí ročně asi 20 tisíc párů obuvi, ale už za tři roky to má být až čtvrt miliardy. Firma bude také nabírat nové zaměstnance. V současnosti zaměstnává asi 50 lidí. Nově jich chce přijmout dalších dvacet a v další etapě zhruba stejný počet.
“Byli bychom velmi rádi, kdyby tržby za obuv v budoucnu dělaly větší část tržeb společnosti. Struktura tržeb by se měla ve prospěch obuvi posunout na šedesát procent,“ uvedl Dvořák.
Ten také tvrdí, že reakce prodejců na nové modely byla pozitivní. Firma chce oslovovat zatím zejména soukromé prodejce obuvi z menších a středních měst, kteří podle Dvořáka nebudou muset držet velký sklad. Minimální odběr je karton s 12 páry obuvi různých velikostí a typů. „Dopravu zajistíme několikrát týdně,“ uvedl Dvořák.
Podle něj Snaha prodlouží i lhůtu splatnosti pro prodejce na dvojnásobek oproti zvyklostem, tedy až na 30 dní.