Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ředitel Skiareálu Špindlerův Mlýn Čeněk Jílek

Osobnost odpovídá

Litujeme, ale zadávání otázek bylo možné pouze do 31. ledna 2013 do 13:43. Nyní osobnost odpovídá na již položené otázky.

OTÁZKA: Když jsi koupíte bochník chleba taky vás prodavač nenutí abyste ho snědl sám. Pokud lístek zaplatim je můj a jestli ho projezdím sám nebo moje paní vám může být jedno. Peníze jste dostali, nikoho nešidím a neokrádám, jen čerpám službu kterou jsem si zaplatil a vám muže byt jedno, kdo službu čerpá, zaplaceno jste dostali Nepřenositelnost skipasů je jen chamtivost vlekařů, kteří by chtěli jednu službu zaplatit dvakrát. Jiří Krátký
OTÁZKA: Vaše společnost spolu se snovhilem ovládla podstatnou část lyžování v Česku.Neuvažuje v této souvislosti se stavbou chlazené haly pro lyžování v létě ? Jaroslav Stoklasa
OTÁZKA: Dobrý den, letos jsou skibusy i parkoviště ve Špindlu zdarma. Za to moc díky, na rozdíl od jiných českých lyžařských středisek, kde tomu tak bohužel není. Zároveň díky i za posílení jednotlivých linek skibusů. Skol! Tereza Pelcová
OTÁZKA: Dobry den pane Jílku, chtěla jsem se zeptat, jestli opravdu chcete mít ze Špml zpátky "family" středisko a ne jen ten "Aspen" pro bohaté? Jak jste uváděli v jednom regionálním časopise? Tak proč jsou ceny v top sezóně za top cenu a prřtom nejsou v provozu všechny vleky a sjezdovky (myšleno od Vánoc do ca 17.1.?). Myslím, že upravit cenu jizdného s ohledem na aktuální povětrnostní podmínky a možnosti poskytování kvalitních služeb, by bylo více než na místě, vždyť jste (jsme) top středisko v ČR! Jsem si jistá, že by to všichni, co na Špindl ještě nezanevřeli kvitovali a nebo naopak by se zase rádi začali vracet, ti, co je Špindl v předchozích letech zklamal. Takové malé napravení reputace... Větru, dešti se neporučí, to je pochopitelné. Harrachov má část obce Rýžoviště, Špindl ne, tak to zkusme široké lyžařské veřejnosti vyvrátit? Předem děkuji za odpověď. Jana Neubauerova
OTÁZKA: Dobrý den, můžete prosím uvést, s jakým odůvodněním (kromě evidentní ekonomické úvahy, která je ovšem samo o sobě v přímém rozporu s mým zájmem coby klienta) jste proti předávání skipasů? Zakoupením např. týdenního skipasu dostáváte najednou zaplaceno za sedm "osobodní". Jakým právem nutíte zákazníka, který poslední den odjíždí, nechat tento den propadnout? Zaplacen je, tak podle jaké logiky ho nesmí "dojezdit" někdo jiný? Jan Chobot
OTÁZKA: Přes Vaše vyjádření to vůbec nevysvětluje důvod toho nařízení,protože jsem si koupil celodenní skipas a na odpoledne ho dám (či prodám) někomu dalšímu, tak stále jezdí na lanovce i na sjezdovce jen jeden člověk a zaplatil také jeden člověk.Nikdo na tom nevydělal a provozovatelk dostal zaplaceno od jednoho člověka, který jezdí na sjezdovce. To, že dokážete zajistit upravenou sjedzovku v 11 hodin, tak o tom bych s úspěchem pochyboval. Jediný důvod, který ovšem dle mého názoru je nefér, že se snažíte vybrat od návštěvníků více peněz. Ivo Eichler
OTÁZKA: Myslím,žeKRNAP vás do velkých akcí jako je stavba terminálu či nových sjezdovek nepustí.Neuvažujete v této souvislosti řešit dopravní situaci Špindlu pomocí městských lanovek ,které se ve světě stále více prosazují .Propojení Labské,Špindlu,Medvědína,Sv.Petra přes centrální parkoviště by jistě dopravě hodně ulevilo. Jaroslav Stoklasa
OTÁZKA: Chystáte nějaké rozšíření služeb v areálu Horních Míseček ? Nějaká forma občerstevní u parkoviště či v prostoru sponího vleku tam fakt chybí. Zajít si na teplý čaj do Jilemnické boudy nebo do restaurace v běžeckém areálu je pro rodičě s malými dětmi dost daleko. Děkuji za odpověď. Roman Pospíšil
OTÁZKA: Dobrý den, pokud si budete lyžaře fotit a skipass je tedy vázán na určitou osobu, pak je legitimní požadovat náhradní skipass v případě ztráty (a samozřejmě blokací ztraceného). Počítáte s tím? Protože pokud ne, tak nevidím žádnou výhodu v tomto focení. Dále nechápu jak můžete prodávat další a další skipassy když už je "obsazeno", neakceptovatelné fronty, nebezpečně zaplněné sjezdovky, což je objektivním rizikem. Lukáš Vacek
OTÁZKA: Dobrý den, jak chcete konkurovat zahraničním střediskům, když mají nabídky pro rodiny, kde děti jsou do 10 let zdarma, mimosezóna je i v lednu, služby na zcela jiné úrovni a stejně tak i přístup pracovníků areálu (tady máte opravdu co zlepšovat) a lyžování bez front. Navíc provázanost ubytovaní na slevy na jízdném. Cena např. v Hochzeigeru na 5 dnů cca 150 Euro oproti Vašim 3000. Započítám-li navíc děti zdarma, není co řešit. V sobotu jsme si byli zalyžovat ve středisku v ČR (hlásány ideální sněhové podmínky- namrzlo, technický sníh, nekrytá sedačka..fronty) a po této zkušenosti to už zase dlouho nezkusíme. Martin Vas
OTÁZKA: Dobry den, v letosni sezone jste na pozadi zachovani ceny jednodenni permanentky zasadne zasahli do mnoha jinych casti ceniku - predevsim jste vyrazne zvysili cenu puldennich jizdenek a uplne jste zrusili bodove jizdenky. Pouziti arealu na mene nez jeden plny den se stalo cenove nepouzitelnym. Chystate nejakou zmenu?
OTÁZKA: Dobrý den, pane Jílku, Skiareál prý letos poskytuje slevy na skipasy. Můžete mi sdělit, zda je to pravda? A pokud ano, v jaké výši a za jakých podmínek? Děkuji Vám a přeji hezký den. Jerry K
OTÁZKA: Dobrý den, učím syna (5 let) lyžovat. V poledne dáme oběd a s manželkou, která hlídá 2-letou dceru se střídáme. Přijde Vám správné, aby jsme si kupovali skipas 2 x , nehledě na to, že lyžujeme v podstatě jen kvůli synovi? Osobně bych raději seděl v restaruraci. Předem zavrhuji možnost zaplatit drahého instruktora, pro náš případ nevhodnou koupi rodiiné jízdenky či nevýhodné 2 x polodenní jízdné. Děkuji Libor Janka
OTÁZKA: Proč prodáváte několikanásobně více denních skipasů, než je kapacita areálu? Proč se pak divíte, že lidé tu permici v půlce dne prodají, když na přeplněných, úzkých a špatně připravených 4 sjezdovkách se nedá téměř projet. Zlatý Sallbach, Ischgel, Solden, atd, kde za podobnou cenu člověk nečeká ani minutu a vleky typu kotva tam mají tak vystavené v muzeu. Michal Novák
OTÁZKA: U lyzovani se stridame, mame dve male deti, proto mi kontrola skipassu prijde v nasem pripade mimo. Tuhle jsem ve Spindlu chtela caj za 50,- kdyz jsem si rekla o dva cukry, tak mi prodavac rekl, ze to bude za 70,-. Na jarni prazdniny jedeme do Rakouska, kde se ke klientum lyzarum chovaji neskutecne ochotne. Vazne si pri cenach skipasu, ubytovani a sluzeb myslite, ze ceske rodiny budou i nadale jezdit do ceskeho "Aspenu"? Pro vase info - hotel s bazenem, cestou a skipasem poridime do 30 tisic. Coz dame u vas bezne (chceme-li nejaky komfort) a jeste koukame na protahle obliceje vlekaru a prodavacu.... h v
OTÁZKA: A ještě jedna otázka z jiného soudku. Podporujete nějakým způsobem mládežnický lyžařský sport? Lyžování zdarma etc.? Miroslav Horký
OTÁZKA: Dobrý den, otázka na rodiné jízdé už padla. Uvažujete o zavedení také hodinových jízdenech třeba na 2, 3, 4 hodiny, tak jak je to běžné v jiných střediscích, když už jste zrušili bodové jízdné či skipass od 11.00. Nebo necháte jen celodení a půldení skipas (který je značně nevýhodný). Roman Pospíšil
OTÁZKA: Dobrý den, pane Jílku, kdy se ve Špindlerově Mlýně dočkáme nových lanovek? Plánujete zároveň i rozšiřování běžeckých tras? Díky! Květa Patriková
OTÁZKA: Dobrý den,ráda bych se zeptala zda bude zachována tradice Skiareálských plesů a Skimaskiáda na Mísečkách ? Petra Kavanová
OTÁZKA: Dobrý den, jezdím do Špindlu na dva týdny v roce více jak 10 let. Teď mám týden staré zkušenosti a z nich plynoucí otázky. 1. Jaká bude vaše podpora pro rodiny s menšími dětmi? Nyní to vypadá, že takové zákazníky nechcete. Zrušili jste bodovky a nezavedli žádné rodinné jízdné. Rodič doprovázející malého lyžaře tak zaplatí denně cca. 600 Kč za tři jízdy po modré sjezdovce. 2. Jak plánujete zlepšit služby a chování personálu? Např.: Nejel vlek Krakonoš i přes dostatek sněhu, na dvousedačce ve Svatém Petru obsluha nepřibrzdí i když nastupujete s malým dítětem, menší vleky se zavřou před čtvrtou hodinou, arogantní podávání informací. 3. Jaký je celkový plán rozvoje střediska ? Děkuji. Miroslav Kafoněk Miroslav Kafoněk
OTÁZKA: Dobrý den, můžete mi vysvětlit proč jste proti přenositelnosti skipasů? Vždyť přeci vždy na něj jezdí pouze jedna osoba. Nevidím důvod proč bych nemohl svůj skipas prodat, když už se mi např. odpoledne nechce lyžovat? Děkuji za odpověď a přeji úspěšnou sezonu. Miroslav Horký
OTÁZKA: Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jak je to s focením na turniketech?? Máme malé dítě a chtěli jsme si s manželem koupit vícedenní skipass, který jsme si chtěli půjčovat, protože ten druhý bude vždy hlídat. Tak jak to tedy funguje prosím?? Děkuji, mnoho zdaru. Andrea Potůčková

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.