Přestože skončili druzí, jejich model Curiosity podle vesmírného vozítka křižujícího planetu Mars, přesto zaujal.
"Moderátor při vyhlášení říkal, že nám první místo uteklo jen o jeden bod. Pokud se to potvrdí, bude to snad nejtěsnější vítězství v celé historii," podotýká po závodě manažer týmu CFR Tomáš Komárek.
Tým však i díky mediálnímu partnerství s MF DNES zvítězil v kategorii o nejlepší marketing a z pražského finále odjel se vztyčenou hlavou. "Je to úspěch, ale mrzí nás, že nám uteklo první místo. Jsem rád, že jsem se mohl projektu zúčastnit," ujišťuje Komárek.
Kdyby vyhráli, jeli by na světový šampionát do amerického Texasu. Avšak i přes těsnou prohru ve finále jim téměř roční snaha přinesla spoustu užitečného.
"Náš výrobní technik se naučil lépe programovat, další spolužák navrhoval grafické podklady od vizitek až po velkoformátový tisk s velkým nákladem. Všichni jsme se navíc mohli podívat do aerodynamické laboratoře Akademie věd v Praze," oceňuje Komárek.